פולין

כדורגל - פולין - פולנית שניה

135. הסתיים ורטה פוזנן - טישי S,D 1.80 2.95 2.80 2 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    על הנייר , משחק לא קל לורטה פוזנן , אבל אם כל הכבוד לטישי , ורטה פוזנן קבוצה טובה יותר ובסופו של דבר צפויה לנצח

  • ABCD

    ורטה פוזנן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מטישי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טישי במשחק חוץ שווה כוחות מול ורטה פוזנן , למרות שורטה פוזנן מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של טישי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טישי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מורטה פוזנן , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טישי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מורטה פוזנן , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טישי במשחק חוץ יחסית לא קל מול ורטה פוזנן , על פי מדד המומנטום ראש בראש טישי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק שווה כוחות מול טישי , אך מכיוון שורטה פוזנן מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללית שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טישי במשחק חוץ יחסית לא קל מול ורטה פוזנן , על פי מדד העוצמה ראש בראש טישי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן מארחת את טישי במסגרת פולנית שניה. טישי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יחס הליין של ורטה פוזנן עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור על טישי עם רמת ביטחון של 20

  • ABCD

    יחס הליין של ורטה פוזנן עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 400

  • ABCD

יום שלישי, תאריך 14 יולי 2020. משחק בין ורטה פוזנן לטישי במסגרת הפולנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ורטה פוזנן המארחת ממוקמת במקום ה-3 עם 56 נקודות ויחס שערים חיובי של 17 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.52 וסופגת 0.97 שערים) כאשר מנגד טישי האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 43 נקודות ויחס שערים חיובי של 7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.81 וסופגת 1.58 שערים).
במשחקים האחרונים ורטה פוזנן ניצחה פעמיים (נגד ז'גלבי סוסנביץ, נובי סונץ'), הפסידה פעמיים (נגד נייפולומיצה, חרוברי גלוגוף) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד מיידז לזניקה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים טישי ניצחה פעמיים (נגד טרמאליקה, אולימפיה), הפסידה פעם אחת (נגד נייפולומיצה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד מיידז לזניקה, פודבסקידזיה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה טישי ניצחה 3 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2 0.00
סיכום כללי ורטה פוזנן (10), טישי (10) 2 0.30
סיכום בית חוץ ורטה פוזנן (5), טישי (5) -3 0.20
ראש בראש כללי ורטה פוזנן (5) נגד טישי (5) -2 -1.40
ראש בראש בית חוץ ורטה פוזנן (2) נגד טישי (2) -2 -0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ורטה פוזנן טישי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 1.33
סיכום כללי ורטה פוזנן (10), טישי (10) 1 -1
סיכום בית חוץ ורטה פוזנן (5), טישי (5) -2 1
ראש בראש כללי ורטה פוזנן (5) נגד טישי (5) -1 1
ראש בראש בית חוץ ורטה פוזנן (2) נגד טישי (2) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
30 15 15 מספר משחקים 15 15 30
16 7 9 נצחונות 6 5 11
5 4 1 תיקו 6 4 10
9 4 5 הפסדים 3 6 9
45 19 26 שערים שהבקיעו 31 25 56
30 15 15 שערים שספגו 22 26 48
11 4 7 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 2 4
5 4 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 2 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.3 1.7 ממוצע שערים למשחק 2.1 1.7 1.9
1.0 1.0 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.5 1.7 1.6
0.4 0.3 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.1 0.1
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.1 0.1
52" 49" 54" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 38" 42" 40"
49" 52" 45" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 56" 34" 45"
התפלגות זמני הבקעה
2.2%
0-15
14.3%
11.1%
15-30
5.4%
6.7%
30-45
23.2%
22.2%
45-60
21.4%
11.1%
60-75
19.6%
46.7%
75-90
16.1%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ורטה פוזנן (10), טישי (10) 2.65 1.5
סיכום בית חוץ ורטה פוזנן (5), טישי (5) 3.10 3.5
ראש בראש כללי ורטה פוזנן (5) נגד טישי (5) 2.20 2
ראש בראש בית חוץ ורטה פוזנן (2) נגד טישי (2) 1.50 2
תאריך שעה 1 X 2
12/07/202015:101.902.752.80
12/07/202018:502.152.752.35
13/07/202016:352.102.802.40
13/07/202018:252.202.752.35
13/07/202020:202.352.802.15
14/07/202010:102.102.852.40
14/07/202010:152.052.902.40
14/07/202010:252.052.902.45
14/07/202010:302.052.902.40
14/07/202010:402.402.802.10
14/07/202010:452.452.852.05
14/07/202010:502.402.852.10
14/07/202011:002.502.852.00
14/07/202011:052.402.852.05
14/07/202011:202.002.952.40
14/07/202011:252.102.952.30
14/07/202011:352.252.902.15
14/07/202011:402.302.902.15
14/07/202011:552.252.902.15
14/07/202012:152.252.902.20
14/07/202012:202.202.902.20
14/07/202012:302.152.902.30
14/07/202013:252.002.902.45
14/07/202014:352.002.952.45
14/07/202015:051.903.002.55
14/07/202015:451.902.952.55
14/07/202016:301.853.002.65
14/07/202017:251.852.952.75
14/07/202017:301.852.902.75
14/07/202018:101.802.952.75
14/07/202019:151.802.952.80

פולנית שניה 14/07/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פודבסקידזיה31188530 - 603062
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
2מיילץ31184930 - 491958
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
3ורטה פוזנן31175930 - 471756
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
4ראדום31158840 - 48853
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
5מיידז לזניקה311381040 - 45547
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
6טרמאליקה311361233 - 451245
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
7טישי3111101049 - 56743
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
8נייפולומיצה311271237 - 32-543
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
9חרוברי גלוגוף311271242 - 36-643
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
10נובי סונץ'311171348 - 44-440
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
11בלצ'אטוב311161441 - 36-539
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
12אודרה אופולה311091234 - 29-539
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
13סטומיל אולסזטין311161436 - 26-1039
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
14ז'גלבי סוסנביץ311081351 - 44-738
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
15יסטרז'בי319111145 - 40-538
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
16אולימפיה311151555 - 45-1038
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
17קויניצה31861758 - 43-1530
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
18ויגרי סובלקי31652051 - 25-2623
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה

ורטה פוזנן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
10/07/2020 ז'גלבי סוסנביץ נגד ורטה פוזנן ניצחון 0 : 2
04/07/2020 ורטה פוזנן נגד נייפולומיצה הפסד 1 : 2
30/06/2020 ורטה פוזנן נגד חרוברי גלוגוף הפסד 1 : 2
27/06/2020 מיידז לזניקה נגד ורטה פוזנן תיקו 0 : 0
21/06/2020 ורטה פוזנן נגד נובי סונץ' נצחון 2 : 0
17/06/2020 ורטה פוזנן נגד טרמאליקה הפסד 1 : 3
13/06/2020 אודרה אופולה נגד ורטה פוזנן הפסד 2 : 0
06/06/2020 ורטה פוזנן נגד אולימפיה נצחון 2 : 0
03/06/2020 יסטרז'בי נגד ורטה פוזנן ניצחון 1 : 2
09/03/2020 פודבסקידזיה נגד ורטה פוזנן הפסד 2 : 0

טישי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/07/2020 טישי נגד נייפולומיצה פולנית שניה הפסד 0 : 1
04/07/2020 מיידז לזניקה נגד טישי פולנית שניה תיקו 2 : 2
01/07/2020 טישי נגד טרמאליקה פולנית שניה נצחון 1 : 0
27/06/2020 אולימפיה נגד טישי פולנית שניה ניצחון 2 : 4
21/06/2020 טישי נגד פודבסקידזיה פולנית שניה תיקו 1 : 1
18/06/2020 ויגרי סובלקי נגד טישי פולנית שניה ניצחון 0 : 1
14/06/2020 טישי נגד מיילץ פולנית שניה הפסד 2 : 4
07/06/2020 טישי נגד קויניצה פולנית שניה הפסד 1 : 2
07/03/2020 חרוברי גלוגוף נגד טישי פולנית שניה הפסד 5 : 1
01/12/2019 אודרה אופולה נגד טישי פולנית שניה תיקו 0 : 0

ורטה פוזנן נגד טישי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
26/10/2019 פולנית שניה טישי נגד ורטה פוזנן תיקו 1 : 1
24/03/2019 פולנית שניה ורטה פוזנן נגד טישי תיקו 1 : 1
01/09/2018 פולנית שניה טישי נגד ורטה פוזנן טישי 1 : 0
29/05/2013 פולנית שניה טישי נגד ורטה פוזנן טישי 5 : 0
04/11/2012 פולנית שניה ורטה פוזנן נגד טישי טישי 0 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

136. הסתיים ורטה פוזנן - טישי (1+) 3.05 3.45 1.60 2 - 2 מידע נוסף
137. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ורטה פוזנן - טישי 1.50 1.85 4 מידע נוסף
138. הסתיים מחצית ראשונה ורטה פוזנן - טישי 2.20 2.05 3.20 2 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס