שווייץ

כדורגל - שווייץ - שוויצרית ראשונה

301. הסתיים באזל - יאנג בויז S,D 2.25 3.00 2.15 3 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של יאנג בויז שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של יאנג בויז.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של יאנג בויז. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של יאנג בויז. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של יאנג בויז שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של יאנג בויז.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של יאנג בויז. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של יאנג בויז. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יאנג בויז במשחק חוץ יחסית לא קל מול באזל , על פי מדד המומנטום הממוצע יאנג בויז אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יאנג בויז עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מבאזל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יאנג בויז עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מבאזל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יאנג בויז במשחק חוץ שווה כוחות מול באזל , למרות שבאזל מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של יאנג בויז טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. באזל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. באזל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. באזל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באזל מארחת את יאנג בויז במסגרת שוויצרית ראשונה. יאנג בויז עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

  • ABCD

  • ABCD

יום שבת, תאריך 11 יולי 2020. משחק בין באזל ליאנג בויז במסגרת השוויצרית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
באזל המארחת ממוקמת במקום ה-3 עם 49 נקודות ויחס שערים חיובי של 26 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.93 וסופגת 1.03 שערים) כאשר מנגד יאנג בויז האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 58 נקודות ויחס שערים חיובי של 28 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.17 וסופגת 1.21 שערים).
במשחקים האחרונים באזל ניצחה 3 פעמים (נגד נוישאטל קסאמקס פעמיים, סיון), הפסידה פעמיים (נגד סיון, לוגאנו) כאשר מנגד יאנג בויז עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד ת'ון,לוגאנו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה באזל ניצחה פעמיים ומנגד יאנג בויז ניצחה 8 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.33 -2.33
סיכום כללי באזל (10), יאנג בויז (10) -4 -0.80
סיכום בית חוץ באזל (5), יאנג בויז (5) 4 1.60
ראש בראש כללי באזל (15) נגד יאנג בויז (15) -2 -0.80
ראש בראש בית חוץ באזל (6) נגד יאנג בויז (6) 2 0.83

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב באזל יאנג בויז
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 2.00
סיכום כללי באזל (10), יאנג בויז (10) -1 3
סיכום בית חוץ באזל (5), יאנג בויז (5) 3 -1
ראש בראש כללי באזל (15) נגד יאנג בויז (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ באזל (6) נגד יאנג בויז (6) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
29 15 14 מספר משחקים 15 14 29
15 6 9 נצחונות 13 4 17
4 2 2 תיקו 2 5 7
10 7 3 הפסדים 0 5 5
56 25 31 שערים שהבקיעו 43 20 63
30 19 11 שערים שספגו 12 23 35
10 4 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 8 3 11
5 4 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 5 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.9 1.7 2.2 ממוצע שערים למשחק 2.9 1.4 2.2
1.0 1.3 0.8 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 1.6 1.2
0.3 0.3 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.2 0.4
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.4 0.2
35" 37" 34" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 34" 42" 37"
38" 28" 52" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 25" 43" 36"
התפלגות זמני הבקעה
14.3%
0-15
9.5%
16.1%
15-30
11.1%
5.4%
30-45
20.6%
23.2%
45-60
22.2%
10.7%
60-75
11.1%
30.4%
75-90
25.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי באזל (10), יאנג בויז (10) 2.90 2.5
סיכום בית חוץ באזל (5), יאנג בויז (5) 2.40 2
ראש בראש כללי באזל (15) נגד יאנג בויז (15) 3.47 2
ראש בראש בית חוץ באזל (6) נגד יאנג בויז (6) 3.50 3
תאריך שעה 1 X 2
08/07/202015:052.252.602.40
08/07/202015:352.153.002.25
08/07/202015:402.203.002.20
08/07/202016:102.253.002.15
08/07/202018:352.253.002.10
08/07/202022:352.303.002.10
09/07/202010:352.303.002.05
10/07/202021:452.353.002.05
11/07/202008:002.353.002.00
11/07/202011:302.403.002.00
11/07/202016:152.353.002.00
11/07/202019:402.353.002.05
11/07/202021:102.253.002.15

שוויצרית ראשונה 11/07/2020 21:37

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1יאנג בויז29177535 - 632858
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
2סט. גאלן29184743 - 632058
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
3באזל291541030 - 562649
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
4סרבט ז'נבה291111730 - 451544
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
5פ.צ. ציריך291261152 - 40-1242
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
6לוצרן291251237 - 34-341
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
7לוגאנו298101136 - 32-434
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
8סיון29761650 - 32-1827
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
9ת'ון29741860 - 30-3025
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
10נוישאטל קסאמקס294111452 - 30-2223
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

באזל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/07/2020 סיון נגד באזל הפסד 1 : 0
04/07/2020 באזל נגד נוישאטל קסאמקס נצחון 2 : 0
01/07/2020 לוגאנו נגד באזל הפסד 2 : 1
28/06/2020 באזל נגד סיון נצחון 2 : 0
24/06/2020 נוישאטל קסאמקס נגד באזל ניצחון 1 : 2
21/06/2020 לוצרן נגד באזל הפסד 2 : 1
14/06/2020 לוזאן נגד באזל ניצחון 2 : 3
27/02/2020 באזל נגד אפואל ניקוסיה נצחון 1 : 0
23/02/2020 באזל נגד סרבט ז'נבה תיקו 2 : 2
15/02/2020 באזל נגד ת'ון הפסד 0 : 1

יאנג בויז

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/07/2020 יאנג בויז נגד ת'ון שוויצרית ראשונה נצחון 4 : 0
05/07/2020 יאנג בויז נגד לוגאנו שוויצרית ראשונה נצחון 3 : 0
30/06/2020 סרבט ז'נבה נגד יאנג בויז שוויצרית ראשונה תיקו 1 : 1
27/06/2020 יאנג בויז נגד נוישאטל קסאמקס שוויצרית ראשונה נצחון 6 : 0
23/06/2020 ת'ון נגד יאנג בויז שוויצרית ראשונה הפסד 1 : 0
19/06/2020 יאנג בויז נגד פ.צ. ציריך שוויצרית ראשונה נצחון 3 : 2
23/02/2020 סט. גאלן נגד יאנג בויז שוויצרית ראשונה תיקו 3 : 3
16/02/2020 לוגאנו נגד יאנג בויז שוויצרית ראשונה הפסד 2 : 1
08/02/2020 יאנג בויז נגד סיון שוויצרית ראשונה נצחון 1 : 0
01/02/2020 לוצרן נגד יאנג בויז שוויצרית ראשונה הפסד 2 : 0

באזל נגד יאנג בויז

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
26/01/2020 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 2 : 0
01/12/2019 שוויצרית ראשונה באזל נגד יאנג בויז באזל 3 : 0
22/09/2019 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל תיקו 1 : 1
12/05/2019 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 3 : 1
17/03/2019 שוויצרית ראשונה באזל נגד יאנג בויז תיקו 2 : 2
02/12/2018 שוויצרית ראשונה באזל נגד יאנג בויז יאנג בויז 1 : 3
23/09/2018 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 7 : 1
10/05/2018 שוויצרית ראשונה באזל נגד יאנג בויז באזל 5 : 1
02/04/2018 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל תיקו 2 : 2
27/02/2018 גביע שוויצרי יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 2 : 0
05/11/2017 שוויצרית ראשונה באזל נגד יאנג בויז תיקו 1 : 1
22/07/2017 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 2 : 0
21/05/2017 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 2 : 1
09/04/2017 שוויצרית ראשונה באזל נגד יאנג בויז תיקו 1 : 1
03/12/2016 שוויצרית ראשונה יאנג בויז נגד באזל יאנג בויז 3 : 1
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

302. הסתיים באזל (1+) - יאנג בויז 1.40 3.75 3.75 3 - 2 מידע נוסף
303. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) באזל - יאנג בויז 1.40 2.00 5 מידע נוסף
304. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 באזל - יאנג בויז S,D 2.00 2.35 2.80 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס