איטליה

כדורגל - איטליה - איטלקית ראשונה

222. הסתיים אודינזה - סמפדוריה S,D 1.95 2.70 3.40 1 - 3 ONE2 מידע נוסף
  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מסמפדוריה , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אודינזה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אודינזה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אודינזה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אודינזה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אודינזה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אודינזה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אודינזה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אודינזה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אודינזה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מסמפדוריה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מסמפדוריה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה במשחק שווה כוחות מול סמפדוריה , אך מכיוון שאודינזה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אודינזה מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את סמפדוריה במסגרת איטלקית ראשונה. אודינזה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת במקביל עלייה ביחס בליין של הקבוצה השנייה ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.25-2.5
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-10%
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת עלה לפחות ב-10%
    מכיוון שאודינזה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-10% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100

  • ABCD

  • ABCD

יום ראשון, תאריך 12 יולי 2020. משחק בין אודינזה לסמפדוריה במסגרת האיטלקית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אודינזה המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 35 נקודות ויחס שערים שלילי של -13 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.97 וסופגת 1.39 שערים) כאשר מנגד סמפדוריה האורחת ממוקמת במקום ה-16 עם 32 נקודות ויחס שערים שלילי של -17 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.16 וסופגת 1.71 שערים).
במשחקים האחרונים אודינזה ניצחה פעמיים (נגד ספאל, רומא), הפסידה פעמיים (נגד אטאלנטה, טורינו) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד גנואה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סמפדוריה ניצחה פעמיים (נגד ספאל, לצ'ה), הפסידה 3 פעמים (נגד אטאלנטה, בולוניה, רומא) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אודינזה ניצחה 5 פעמים ומנגד סמפדוריה ניצחה 6 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.66 1.00
סיכום כללי אודינזה (10), סמפדוריה (10) 3 0.50
סיכום בית חוץ אודינזה (5), סמפדוריה (5) 0 -0.40
ראש בראש כללי אודינזה (15) נגד סמפדוריה (15) -4 -0.27
ראש בראש בית חוץ אודינזה (7) נגד סמפדוריה (7) 6 0.71

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אודינזה סמפדוריה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 0.67
סיכום כללי אודינזה (10), סמפדוריה (10) 2 -1
סיכום בית חוץ אודינזה (5), סמפדוריה (5) -1 -1
ראש בראש כללי אודינזה (15) נגד סמפדוריה (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ אודינזה (7) נגד סמפדוריה (7) 3 -3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
30 15 15 מספר משחקים 16 15 31
8 3 5 נצחונות 5 4 9
8 3 5 תיקו 4 1 5
14 9 5 הפסדים 7 10 17
27 13 14 שערים שהבקיעו 20 16 36
43 26 17 שערים שספגו 24 29 53
10 3 7 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 3 8
12 6 6 מספר משחקים שלא הבקיעו 5 4 9
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 0.9 0.9 ממוצע שערים למשחק 1.3 1.1 1.2
1.4 1.7 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 1.5 1.9 1.7
0.3 0.2 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.2 0.3
0.4 0.4 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.3 0.3
39" 43" 35" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 55" 60" 57"
44" 39" 52" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 23" 38" 31"
התפלגות זמני הבקעה
14.8%
0-15
5.6%
11.1%
15-30
2.8%
25.9%
30-45
11.1%
0.0%
45-60
22.2%
11.1%
60-75
19.4%
37.0%
75-90
38.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אודינזה (10), סמפדוריה (10) 2.85 2.5
סיכום בית חוץ אודינזה (5), סמפדוריה (5) 2.60 3
ראש בראש כללי אודינזה (15) נגד סמפדוריה (15) 2.93 3
ראש בראש בית חוץ אודינזה (7) נגד סמפדוריה (7) 3.29 1
תאריך שעה 1 X 2
08/07/202015:052.252.702.80
10/07/202001:102.202.702.85
11/07/202012:302.102.753.00
12/07/202015:152.052.753.10
12/07/202017:352.002.753.20
12/07/202017:402.002.703.30
12/07/202020:001.952.703.40

איטלקית ראשונה 13/07/2020 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1יובנטוס32244432 - 673576
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
2לאציו32215635 - 683368
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
3אטאלנטה32207541 - 874667
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
4אינטר31198433 - 653265
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
5רומא321661043 - 591654
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
6נאפולי311561041 - 50951
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
7מילאן311471039 - 43449
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
8ססואולו321371254 - 59546
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
9ורונה3111101038 - 39143
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
10בולוניה311181249 - 44-541
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
11קליארי3110101146 - 48240
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
12פארמה 1913311161442 - 42039
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
13פיורנטינה318111243 - 37-635
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
14אודינזה31981443 - 30-1335
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
15טורינו311041757 - 37-2034
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
16סמפדוריה31951753 - 36-1732
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
17לצ'ה31771771 - 40-3128
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
18גנואה31691660 - 38-2227
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
19ברשיה32562164 - 28-3621
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
20ספאל31542256 - 23-3319
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

אודינזה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
09/07/2020 ספאל נגד אודינזה ניצחון 0 : 3
05/07/2020 אודינזה נגד גנואה תיקו 2 : 2
02/07/2020 רומא נגד אודינזה ניצחון 0 : 2
28/06/2020 אודינזה נגד אטאלנטה הפסד 2 : 3
23/06/2020 טורינו נגד אודינזה הפסד 1 : 0
08/03/2020 אודינזה נגד פיורנטינה תיקו 0 : 0
22/02/2020 בולוניה נגד אודינזה תיקו 1 : 1
16/02/2020 אודינזה נגד ורונה תיקו 0 : 0
09/02/2020 ברשיה נגד אודינזה תיקו 1 : 1
02/02/2020 אודינזה נגד אינטר הפסד 0 : 2

סמפדוריה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/07/2020 אטאלנטה נגד סמפדוריה איטלקית ראשונה הפסד 2 : 0
05/07/2020 סמפדוריה נגד ספאל איטלקית ראשונה נצחון 3 : 0
01/07/2020 לצ'ה נגד סמפדוריה איטלקית ראשונה ניצחון 1 : 2
28/06/2020 סמפדוריה נגד בולוניה איטלקית ראשונה הפסד 1 : 2
24/06/2020 רומא נגד סמפדוריה איטלקית ראשונה הפסד 2 : 1
21/06/2020 אינטר נגד סמפדוריה איטלקית ראשונה הפסד 2 : 1
08/03/2020 סמפדוריה נגד ורונה איטלקית ראשונה נצחון 2 : 1
16/02/2020 סמפדוריה נגד פיורנטינה איטלקית ראשונה הפסד 1 : 5
08/02/2020 טורינו נגד סמפדוריה איטלקית ראשונה ניצחון 1 : 3
03/02/2020 סמפדוריה נגד נאפולי איטלקית ראשונה הפסד 2 : 4

אודינזה נגד סמפדוריה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
24/11/2019 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה סמפדוריה 2 : 1
26/01/2019 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה סמפדוריה 4 : 0
26/08/2018 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה אודינזה 1 : 0
25/02/2018 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה סמפדוריה 2 : 1
30/09/2017 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה אודינזה 4 : 0
21/05/2017 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה תיקו 1 : 1
22/12/2016 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה תיקו 0 : 0
10/04/2016 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה סמפדוריה 2 : 0
22/11/2015 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה אודינזה 1 : 0
10/05/2015 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה סמפדוריה 1 : 4
21/12/2014 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה תיקו 2 : 2
17/05/2014 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה תיקו 3 : 3
13/01/2014 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה סמפדוריה 3 : 0
05/05/2013 איטלקית ראשונה אודינזה נגד סמפדוריה אודינזה 3 : 1
10/12/2012 איטלקית ראשונה סמפדוריה נגד אודינזה אודינזה 0 : 2
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
38 R. Mandragora קשר פציעה בברך לא משחק
S. Prodl מגן פציעה בברך לא משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
25 A. Ferrari מגן פציעה בברך לא משחק
21 L. Tonelli מגן פציעה בברך לא משחק
4 R. Vieira קשר פגיעה בגיד לא משחק
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

223. הסתיים אודינזה - סמפדוריה (1+) 3.40 3.30 1.55 1 - 3 מידע נוסף
224. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) אודינזה - סמפדוריה S,D 2.65 1.75 3.00 4 מידע נוסף
225. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אודינזה - סמפדוריה S,D 1.85 1.50 4 מידע נוסף
226. הסתיים מחצית ראשונה אודינזה - סמפדוריה 2.30 1.85 3.50 1 - 1 מידע נוסף
227. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 אודינזה - סמפדוריה S,D 3.00 2.45 1.85 מידע נוסף
228. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 אודינזה - סמפדוריה (מחצית ראשונה) S,D 2.00 2.45 2.70 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס