סלובניה

כדורגל - סלובניה - סלובנית ראשונה

199. הסתיים טריגלב - טאבור סזנה S,D 2.55 2.95 1.95 1 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    טריגלב במשחק שבו יחסי הכוחות מול טאבור סזנה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ טאבור סזנה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של טאבור סזנה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שטאבור סזנה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של טאבור סזנה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של טאבור סזנה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של טאבור סזנה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של טאבור סזנה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של טאבור סזנה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של טאבור סזנה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של טאבור סזנה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של טאבור סזנה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מטריגלב , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה במשחק חוץ שווה כוחות מול טריגלב , למרות שטריגלב מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של טאבור סזנה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מטריגלב , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה במשחק חוץ יחסית לא קל מול טריגלב , על פי מדד המומנטום בית חוץ טאבור סזנה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה במשחק חוץ שווה כוחות מול טריגלב , למרות שטריגלב מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של טאבור סזנה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאבור סזנה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מטריגלב , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טריגלב מארחת את טאבור סזנה במסגרת סלובנית ראשונה. טאבור סזנה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום ראשון, תאריך 12 יולי 2020. משחק בין טריגלב לטאבור סזנה במסגרת הסלובנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
טריגלב המארחת ממוקמת במקום ה-9 עם 31 נקודות ויחס שערים שלילי של -38 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.22 וסופגת 2.41 שערים) כאשר מנגד טאבור סזנה האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 37 נקודות ויחס שערים שלילי של -8 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.22 וסופגת 1.47 שערים).
טריגלב עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד מורה,אולימפיה לובליאנה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים טאבור סזנה ניצחה פעמיים (נגד מאריבור, אלומיני), הפסידה פעם אחת (נגד דומז'לה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד איי.אס.קיי. בראבו, צלייה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה טריגלב ניצחה פעם אחת ומנגד טאבור סזנה ניצחה פעמיים .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1 -2.33
סיכום כללי טריגלב (10), טאבור סזנה (10) -3 -2.00
סיכום בית חוץ טריגלב (5), טאבור סזנה (5) -3 -3.00
ראש בראש כללי טריגלב (3) נגד טאבור סזנה (3) -2 -1.00
ראש בראש בית חוץ טריגלב (1) נגד טאבור סזנה (1) 2 1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב טריגלב טאבור סזנה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 0.33
סיכום כללי טריגלב (10), טאבור סזנה (10) -2 1
סיכום בית חוץ טריגלב (5), טאבור סזנה (5) -4 -1
ראש בראש כללי טריגלב (3) נגד טאבור סזנה (3) -1 1
ראש בראש בית חוץ טריגלב (1) נגד טאבור סזנה (1) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
31 15 16 מספר משחקים 15 16 31
9 4 5 נצחונות 7 2 9
4 2 2 תיקו 4 3 7
18 9 9 הפסדים 4 11 15
39 15 24 שערים שהבקיעו 21 14 35
75 32 43 שערים שספגו 19 27 46
6 3 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 3 6
7 5 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 7 11
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.0 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.4 0.9 1.1
2.4 2.1 2.7 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 1.7 1.5
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.2 0.2
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.4 0.4
37" 33" 41" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 40" 51" 45"
41" 45" 36" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 42" 38" 40"
התפלגות זמני הבקעה
11.1%
0-15
11.4%
19.4%
15-30
2.9%
13.9%
30-45
25.7%
25.0%
45-60
20.0%
11.1%
60-75
14.3%
19.4%
75-90
25.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי טריגלב (10), טאבור סזנה (10) 3.20 3.5
סיכום בית חוץ טריגלב (5), טאבור סזנה (5) 3.90 6.5
ראש בראש כללי טריגלב (3) נגד טאבור סזנה (3) 3.67 4
ראש בראש בית חוץ טריגלב (1) נגד טאבור סזנה (1) 5.00 5
תאריך שעה 1 X 2
08/07/202015:052.052.652.60
10/07/202013:402.052.852.40
11/07/202006:402.052.902.40
12/07/202008:052.103.002.25
12/07/202008:352.203.002.15
12/07/202008:402.253.002.15
12/07/202008:502.253.002.10
12/07/202009:052.303.002.05
12/07/202010:252.303.052.05
12/07/202010:402.353.052.00
12/07/202011:302.353.002.05
12/07/202014:402.402.952.00
12/07/202015:502.452.952.00
12/07/202018:552.452.951.95
12/07/202019:052.502.902.00
12/07/202019:102.552.951.95

סלובנית ראשונה 12/07/2020 19:04

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אולימפיה לובליאנה32205738 - 693165
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
2צלייה321710531 - 663561
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
3מאריבור32177835 - 562158
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
4אלומיני321561138 - 531551
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
5מורה321311839 - 501150
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
6איי.אס.קיי. בראבו331291248 - 45-345
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
7טאבור סזנה321071547 - 39-837
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
8דומז'לה331071659 - 44-1537
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
9טריגלב32941977 - 39-3831
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
10Rudar320102276 - 27-4910
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

טריגלב

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/07/2020 מורה נגד טריגלב הפסד 2 : 0
05/07/2020 טריגלב נגד אולימפיה לובליאנה הפסד 3 : 7
26/06/2020 Rudar נגד טריגלב ניצחון 0 : 1
21/06/2020 טריגלב נגד אלומיני הפסד 1 : 4
18/06/2020 טריגלב נגד מאריבור הפסד 1 : 3
12/06/2020 טריגלב נגד דומז'לה תיקו 1 : 1
07/06/2020 איי.אס.קיי. בראבו נגד טריגלב הפסד 1 : 0
08/03/2020 טריגלב נגד צלייה הפסד 0 : 5
05/03/2020 טאבור סזנה נגד טריגלב הפסד 3 : 1
25/02/2020 אולימפיה לובליאנה נגד טריגלב ניצחון 0 : 2

טאבור סזנה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
09/07/2020 טאבור סזנה נגד מאריבור סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה נצחון 4 : 1
03/07/2020 דומז'לה נגד טאבור סזנה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה הפסד 2 : 1
27/06/2020 טאבור סזנה נגד איי.אס.קיי. בראבו סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה תיקו 0 : 0
20/06/2020 צלייה נגד טאבור סזנה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה תיקו 1 : 1
17/06/2020 אלומיני נגד טאבור סזנה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה ניצחון 0 : 2
13/06/2020 מורה נגד טאבור סזנה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה הפסד 3 : 2
06/06/2020 טאבור סזנה נגד אולימפיה לובליאנה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה הפסד 0 : 3
08/03/2020 Rudar נגד טאבור סזנה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה ניצחון 0 : 1
05/03/2020 טאבור סזנה נגד טריגלב סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה נצחון 3 : 1
26/02/2020 טאבור סזנה נגד דומז'לה סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה נצחון 2 : 1

טריגלב נגד טאבור סזנה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
05/03/2020 סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה טאבור סזנה נגד טריגלב טאבור סזנה 3 : 1
26/10/2019 סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה טריגלב נגד טאבור סזנה טריגלב 3 : 2
17/08/2019 סלובנית ראשונה פלייאוף ירידה עלייה טאבור סזנה נגד טריגלב טאבור סזנה 2 : 0
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

200. הסתיים טריגלב (1+) - טאבור סזנה 1.50 3.50 3.40 1 - 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס