פולין

כדורגל - פולין - פולנית שניה

198. הסתיים ז'גלבי סוסנביץ - ורטה פוזנן S,D 2.65 2.85 1.95 0 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שורטה פוזנן האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שורטה פוזנן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שורטה פוזנן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ורטה פוזנן לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ במשחק שבו יחסי הכוחות מול ורטה פוזנן נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ ורטה פוזנן נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ במשחק שבו יחסי הכוחות מול ורטה פוזנן נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע ורטה פוזנן נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ורטה פוזנן שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ורטה פוזנן.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ורטה פוזנן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ורטה פוזנן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ורטה פוזנן שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ורטה פוזנן.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ורטה פוזנן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ורטה פוזנן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מזגלבי סוסנביץ , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ שווה כוחות מול זגלבי סוסנביץ , למרות שזגלבי סוסנביץ מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של ורטה פוזנן טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ במשחק שווה כוחות מול ורטה פוזנן , אך מכיוון שזגלבי סוסנביץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. זגלבי סוסנביץ עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. זגלבי סוסנביץ עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ יחסית לא קל מול זגלבי סוסנביץ , על פי מדד העוצמה בית חוץ ורטה פוזנן אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ שווה כוחות מול זגלבי סוסנביץ , למרות שזגלבי סוסנביץ מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של ורטה פוזנן טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. ורטה פוזנן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ יחסית לא קל מול זגלבי סוסנביץ , על פי מדד העוצמה בית חוץ ורטה פוזנן אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מורטה פוזנן , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. זגלבי סוסנביץ עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זגלבי סוסנביץ מארחת את ורטה פוזנן במסגרת פולנית שניה. זגלבי סוסנביץ עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ יחסית לא קל מול זגלבי סוסנביץ , על פי מדד העוצמה בית חוץ ורטה פוזנן אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שורטה פוזנן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ יחסית לא קל מול זגלבי סוסנביץ , על פי מדד העוצמה בית חוץ ורטה פוזנן אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ורטה פוזנן במשחק חוץ שווה כוחות מול זגלבי סוסנביץ , למרות שזגלבי סוסנביץ מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של ורטה פוזנן טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

יום שישי, תאריך 10 יולי 2020. משחק בין ז'גלבי סוסנביץ לורטה פוזנן במסגרת הפולנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ז'גלבי סוסנביץ המארחת ממוקמת במקום ה-12 עם 38 נקודות ויחס שערים שלילי של -5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.47 וסופגת 1.63 שערים) כאשר מנגד ורטה פוזנן האורחת ממוקמת במקום ה-3 עם 53 נקודות ויחס שערים חיובי של 15 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.50 וסופגת 1.00 שערים).
במשחקים האחרונים ז'גלבי סוסנביץ ניצחה פעם אחת (נגד יסטרז'בי), הפסידה פעמיים (נגד חרוברי גלוגוף, אודרה אופולה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד נובי סונץ', ראדום) כאשר מנגד ורטה פוזנן עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד נייפולומיצה,חרוברי גלוגוף).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ז'גלבי סוסנביץ ניצחה 3 פעמים ומנגד ורטה פוזנן ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.66 -0.67
סיכום כללי ז'גלבי סוסנביץ (10), ורטה פוזנן (10) 0 0.00
סיכום בית חוץ ז'גלבי סוסנביץ (5), ורטה פוזנן (5) -1 -0.60
ראש בראש כללי ז'גלבי סוסנביץ (4) נגד ורטה פוזנן (4) 4 0.50
ראש בראש בית חוץ ז'גלבי סוסנביץ (2) נגד ורטה פוזנן (2) 4 2.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ז'גלבי סוסנביץ ורטה פוזנן
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 -0.67
סיכום כללי ז'גלבי סוסנביץ (10), ורטה פוזנן (10) -2 -2
סיכום בית חוץ ז'גלבי סוסנביץ (5), ורטה פוזנן (5) -2 -1
ראש בראש כללי ז'גלבי סוסנביץ (4) נגד ורטה פוזנן (4) 2 -2
ראש בראש בית חוץ ז'גלבי סוסנביץ (2) נגד ורטה פוזנן (2) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
30 15 15 מספר משחקים 15 15 30
10 5 5 נצחונות 9 7 16
8 4 4 תיקו 1 4 5
12 6 6 הפסדים 5 4 9
44 21 23 שערים שהבקיעו 26 19 45
49 23 26 שערים שספגו 15 15 30
5 2 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 7 4 11
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 4 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.4 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.7 1.3 1.5
1.6 1.5 1.7 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 1.0 1.0
0.2 0.1 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.3 0.4
0.1 0.1 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.3 0.2
41" 39" 44" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 54" 49" 52"
45" 53" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 45" 52" 49"
התפלגות זמני הבקעה
15.9%
0-15
2.2%
6.8%
15-30
11.1%
13.6%
30-45
6.7%
18.2%
45-60
22.2%
25.0%
60-75
11.1%
20.5%
75-90
46.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ז'גלבי סוסנביץ (10), ורטה פוזנן (10) 2.90 2.5
סיכום בית חוץ ז'גלבי סוסנביץ (5), ורטה פוזנן (5) 3.10 1
ראש בראש כללי ז'גלבי סוסנביץ (4) נגד ורטה פוזנן (4) 4.00 5
ראש בראש בית חוץ ז'גלבי סוסנביץ (2) נגד ורטה פוזנן (2) 4.00 3
תאריך שעה 1 X 2
07/07/202015:102.102.852.35
07/07/202021:152.152.852.35
07/07/202021:252.152.852.30
09/07/202014:002.202.852.25
09/07/202015:502.352.852.10
09/07/202016:002.402.852.10
09/07/202016:052.602.901.95
09/07/202016:102.552.901.95
09/07/202016:202.702.901.85
09/07/202016:552.652.851.90
10/07/202005:252.552.851.95
10/07/202007:152.502.852.00
10/07/202011:002.552.852.00
10/07/202011:152.602.851.95
10/07/202013:052.602.801.95
10/07/202013:552.652.751.95
10/07/202015:252.702.801.95
10/07/202015:402.702.801.90
10/07/202016:402.752.801.85
10/07/202016:502.402.802.10
10/07/202017:452.552.802.00
10/07/202018:152.502.852.00
10/07/202019:102.452.802.05
10/07/202020:202.452.852.05
10/07/202020:452.652.851.95
10/07/202020:552.652.851.90
10/07/202021:042.652.851.95

פולנית שניה 10/07/2020 07:12

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פודבסקידזיה30178530 - 572759
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
2מיילץ30184828 - 482058
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3ורטה פוזנן30165930 - 451553
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
4ראדום30148840 - 46650
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
5מיידז לזניקה301281039 - 43444
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
6טישי301110948 - 56843
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
7טרמאליקה301261233 - 431042
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
8נייפולומיצה301171237 - 31-640
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
9חרוברי גלוגוף301171239 - 32-740
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
10בלצ'אטוב301161339 - 36-339
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
11סטומיל אולסזטין301161334 - 25-939
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
12ז'גלבי סוסנביץ301081249 - 44-538
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
13יסטרז'בי309111042 - 40-238
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
14אולימפיה301151453 - 45-838
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
15נובי סונץ'301071347 - 42-537
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
16אודרה אופולה30991234 - 28-636
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
17קויניצה30861654 - 40-1430
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
18ויגרי סובלקי30651950 - 25-2523
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

ז'גלבי סוסנביץ

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/07/2020 ז'גלבי סוסנביץ נגד חרוברי גלוגוף הפסד 0 : 2
30/06/2020 נובי סונץ' נגד ז'גלבי סוסנביץ תיקו 1 : 1
26/06/2020 ז'גלבי סוסנביץ נגד אודרה אופולה הפסד 1 : 3
20/06/2020 יסטרז'בי נגד ז'גלבי סוסנביץ ניצחון 1 : 3
17/06/2020 ז'גלבי סוסנביץ נגד ראדום תיקו 2 : 2
13/06/2020 בלצ'אטוב נגד ז'גלבי סוסנביץ הפסד 2 : 1
07/06/2020 ז'גלבי סוסנביץ נגד סטומיל אולסזטין נצחון 2 : 1
04/06/2020 טישי נגד ז'גלבי סוסנביץ תיקו 1 : 1
07/03/2020 ז'גלבי סוסנביץ נגד נייפולומיצה הפסד 3 : 5
29/02/2020 מיידז לזניקה נגד ז'גלבי סוסנביץ ניצחון 0 : 2

ורטה פוזנן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/07/2020 ורטה פוזנן נגד נייפולומיצה פולנית שניה הפסד 1 : 2
30/06/2020 ורטה פוזנן נגד חרוברי גלוגוף פולנית שניה הפסד 1 : 2
27/06/2020 מיידז לזניקה נגד ורטה פוזנן פולנית שניה תיקו 0 : 0
21/06/2020 ורטה פוזנן נגד נובי סונץ' פולנית שניה נצחון 2 : 0
17/06/2020 ורטה פוזנן נגד טרמאליקה פולנית שניה הפסד 1 : 3
13/06/2020 אודרה אופולה נגד ורטה פוזנן פולנית שניה הפסד 2 : 0
06/06/2020 ורטה פוזנן נגד אולימפיה פולנית שניה נצחון 2 : 0
03/06/2020 יסטרז'בי נגד ורטה פוזנן פולנית שניה ניצחון 1 : 2
09/03/2020 פודבסקידזיה נגד ורטה פוזנן פולנית שניה הפסד 2 : 0
23/11/2019 בלצ'אטוב נגד ורטה פוזנן פולנית שניה ניצחון 1 : 2

ז'גלבי סוסנביץ נגד ורטה פוזנן

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
19/10/2019 פולנית שניה ורטה פוזנן נגד ז'גלבי סוסנביץ ז'גלבי סוסנביץ 2 : 3
22/11/2013 Poland II Liga - East ז'גלבי סוסנביץ נגד ורטה פוזנן ז'גלבי סוסנביץ 2 : 1
27/07/2013 Poland II Liga - East ורטה פוזנן נגד ז'גלבי סוסנביץ ורטה פוזנן 3 : 0
24/07/2013 גביע פולני ז'גלבי סוסנביץ נגד ורטה פוזנן ז'גלבי סוסנביץ 4 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

199. הסתיים ז'גלבי סוסנביץ (1+) - ורטה פוזנן 1.50 3.40 3.50 0 - 2 מידע נוסף
200. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ז'גלבי סוסנביץ - ורטה פוזנן 1.65 1.65 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס