קוריאה הדרומית

כדורגל - קוריאה הדרומית - דרום קוריאנית ראשונה

26. הסתיים בוסאן פארק - סיאול S,D 1.95 2.85 2.55 2 - 0 ספורט1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שבוסאן פארק המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ירידה בליין של הקבוצה המארחת בלפחות 7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שבוסאן פארק המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של בוסאן פארק לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בוסאן פארק שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של בוסאן פארק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בוסאן פארק. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בוסאן פארק. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בוסאן פארק שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של בוסאן פארק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בוסאן פארק. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בוסאן פארק. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק במשחק יחסית לא קל מול סיאול , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שבוסאן פארק לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק במשחק שווה כוחות מול סיאול , אך מכיוון שבוסאן פארק מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול במשחק חוץ שווה כוחות מול בוסאן פארק , למרות שבוסאן פארק מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של סיאול טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סיאול עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סיאול עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מבוסאן פארק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סיאול עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סיאול עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סיאול עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. בוסאן פארק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בוסאן פארק מארחת את סיאול במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סיאול עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שישי, תאריך 10 יולי 2020. משחק בין בוסאן פארק לסיאול במסגרת הדרום קוריאנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים בוסאן פארק ניצחה פעמיים (נגד גאנגוון, אינצ'און יונייטד), הפסידה פעם אחת (נגד גוואנגג'ו) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד סאונגנאם, דאגו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סיאול ניצחה פעם אחת (נגד אינצ'און יונייטד), הפסידה 3 פעמים (נגד אולסאן, סאנגג'ו סאנגמו, דאגו) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד סוואן בלוווינגס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה בוסאן פארק ניצחה פעמיים ומנגד סיאול ניצחה 9 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.33 1.33
סיכום כללי בוסאן פארק (10), סיאול (10) 1 1.00
סיכום בית חוץ בוסאן פארק (5), סיאול (5) 0 1.40
ראש בראש כללי בוסאן פארק (15) נגד סיאול (15) -4 -1.07
ראש בראש בית חוץ בוסאן פארק (7) נגד סיאול (7) -8 -1.14

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב בוסאן פארק סיאול
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 -1.00
סיכום כללי בוסאן פארק (10), סיאול (10) 2 1
סיכום בית חוץ בוסאן פארק (5), סיאול (5) -1 -1
ראש בראש כללי בוסאן פארק (15) נגד סיאול (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ בוסאן פארק (7) נגד סיאול (7) -4 4
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
10 5 5 מספר משחקים 5 5 10
2 2 0 נצחונות 2 1 3
5 1 4 תיקו 0 1 1
3 2 1 הפסדים 3 3 6
12 7 5 שערים שהבקיעו 3 6 9
14 8 6 שערים שספגו 7 14 21
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 0 2
2 1 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 2 4
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.2 1.4 1.0 ממוצע שערים למשחק 0.6 1.2 0.9
1.4 1.6 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.4 2.8 2.1
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.0 0.2
0.2 0.2 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.4 0.4
49" 46" 52" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 57" 33" 45"
39" 45" 32" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 66" 27" 42"
התפלגות זמני הבקעה
8.3%
0-15
0.0%
0.0%
15-30
11.1%
16.7%
30-45
22.2%
16.7%
45-60
22.2%
33.3%
60-75
44.4%
25.0%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי בוסאן פארק (10), סיאול (10) 2.80 6
סיכום בית חוץ בוסאן פארק (5), סיאול (5) 3.10 4
ראש בראש כללי בוסאן פארק (15) נגד סיאול (15) 2.40 2
ראש בראש בית חוץ בוסאן פארק (7) נגד סיאול (7) 2.29 4
תאריך שעה 1 X 2
07/07/202015:102.252.602.40
07/07/202016:102.302.602.35
07/07/202016:152.302.602.30
07/07/202016:202.302.602.35
07/07/202021:252.302.602.30
08/07/202000:252.302.652.30
08/07/202014:052.302.702.25
08/07/202015:552.252.702.30
09/07/202002:052.252.702.25
09/07/202010:502.302.702.25
09/07/202015:302.252.752.25
09/07/202016:002.252.752.30
09/07/202016:052.202.702.30
09/07/202018:402.202.752.30
10/07/202001:452.202.752.35
10/07/202002:002.152.802.35
10/07/202007:352.152.752.35
10/07/202008:402.102.802.40
10/07/202009:002.152.802.35
10/07/202011:352.102.802.40
10/07/202012:102.052.802.45
10/07/202012:452.002.852.50
10/07/202013:102.002.902.50
10/07/202013:352.002.852.55
10/07/202013:401.952.852.55

דרום קוריאנית ראשונה 10/07/2020 22:11

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ג'ונבוק מוטורס108025 - 151024
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2אולסאן107217 - 231623
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
3סאנגג'ו סאנגמו1062210 - 11120
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
4דאגו1054111 - 211019
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
5פואנג סטילרס1061312 - 21919
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
6בוסאן פארק1025314 - 12-211
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
7גאנגוון1032518 - 12-611
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
8גוואנגג'ו1031614 - 9-510
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
9סיאול1031621 - 9-1210
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
10סוואן בלוווינגס1023514 - 11-39
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
11סאונגנאם1023512 - 6-69
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
12אינצ'און יונייטד1002816 - 4-122
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

בוסאן פארק

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/07/2020 גאנגוון נגד בוסאן פארק ניצחון 2 : 4
27/06/2020 בוסאן פארק נגד סאונגנאם תיקו 1 : 1
21/06/2020 אינצ'און יונייטד נגד בוסאן פארק ניצחון 0 : 1
17/06/2020 בוסאן פארק נגד דאגו תיקו 2 : 2
14/06/2020 גוואנגג'ו נגד בוסאן פארק הפסד 3 : 1
06/06/2020 בוסאן פארק נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 1 : 1
30/05/2020 בוסאן פארק נגד סוואן בלוווינגס תיקו 0 : 0
24/05/2020 אולסאן נגד בוסאן פארק תיקו 1 : 1
16/05/2020 בוסאן פארק נגד ג'ונבוק מוטורס הפסד 1 : 2
10/05/2020 פואנג סטילרס נגד בוסאן פארק הפסד 2 : 0

סיאול

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/07/2020 סוואן בלוווינגס נגד סיאול קוריאנית שניה תיקו 3 : 3
27/06/2020 סיאול נגד אינצ'און יונייטד קוריאנית שניה נצחון 1 : 0
20/06/2020 סיאול נגד אולסאן קוריאנית שניה הפסד 0 : 2
17/06/2020 סאנגג'ו סאנגמו נגד סיאול קוריאנית שניה הפסד 1 : 0
14/06/2020 דאגו נגד סיאול קוריאנית שניה הפסד 6 : 0
06/06/2020 סיאול נגד ג'ונבוק מוטורס קוריאנית שניה הפסד 1 : 4
31/05/2020 סיאול נגד סאונגנאם קוריאנית שניה הפסד 0 : 1
22/05/2020 פואנג סטילרס נגד סיאול קוריאנית שניה ניצחון 1 : 2
17/05/2020 סיאול נגד גוואנגג'ו קוריאנית שניה נצחון 1 : 0
10/05/2020 גאנגוון נגד סיאול קוריאנית שניה הפסד 3 : 1

בוסאן פארק נגד סיאול

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
09/12/2018 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק תיקו 1 : 1
06/12/2018 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול סיאול 1 : 3
19/08/2015 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול סיאול 2 : 4
17/06/2015 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק תיקו 0 : 0
10/05/2015 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול סיאול 0 : 1
26/10/2014 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק תיקו 1 : 1
10/08/2014 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול סיאול 0 : 2
23/03/2014 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק בוסאן פארק 0 : 1
24/11/2013 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק סיאול 3 : 2
08/09/2013 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול תיקו 0 : 0
23/06/2013 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק סיאול 1 : 0
17/03/2013 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול בוסאן פארק 1 : 0
02/12/2012 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק סיאול 2 : 1
16/09/2012 קוריאנית שניה בוסאן פארק נגד סיאול סיאול 0 : 2
21/07/2012 קוריאנית שניה סיאול נגד בוסאן פארק סיאול 6 : 0
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

27. הסתיים בוסאן פארק - סיאול (1+) 3.45 3.50 1.50 2 - 0 מידע נוסף
28. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) בוסאן פארק - סיאול S,D 2.75 1.75 2.85 2 מידע נוסף
29. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) בוסאן פארק - סיאול S,D 1.55 1.75 2 מידע נוסף
30. הסתיים מחצית ראשונה בוסאן פארק - סיאול 2.35 2.00 3.00 0 - 0 מידע נוסף
31. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 בוסאן פארק - סיאול S,D 2.20 2.30 2.55 מידע נוסף
32. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 בוסאן פארק - סיאול (מחצית ראשונה) S,D 1.70 2.35 3.75 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס