וייטנאם

כדורגל - וייטנאם - וייטנאמית ראשונה

19. הסתיים ת'אן הוא - דה נאנג S,D 2.00 2.75 2.60 0 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.85-1.9
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שתאן הוא המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של תאן הוא לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא במשחק שבו יחסי הכוחות מול דה נאנג נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ תאן הוא נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של תאן הוא שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של תאן הוא.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של תאן הוא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של תאן הוא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של תאן הוא שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של תאן הוא.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של תאן הוא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של תאן הוא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא במשחק יחסית לא קל מול דה נאנג , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שתאן הוא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא במשחק שווה כוחות מול דה נאנג , אך מכיוון שתאן הוא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא במשחק שווה כוחות מול דה נאנג , אך מכיוון שתאן הוא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא במשחק יחסית לא קל מול דה נאנג , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שתאן הוא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תאן הוא מארחת את דה נאנג במסגרת וייטנאמית ראשונה. תאן הוא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שני, תאריך 06 יולי 2020. משחק בין ת'אן הוא לדה נאנג במסגרת הוייטנאמית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ת'אן הוא עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד ת'ן קוואנג נין,דה קונג,נאם דין) כאשר מנגד במשחקים האחרונים דה נאנג ניצחה פעמיים (נגד הואנג האן, קוואנג נאם), הפסידה פעם אחת (נגד סונג לם) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הו צ'י מין סיטי, הונג לין).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ת'אן הוא ניצחה 3 פעמים ומנגד דה נאנג ניצחה 6 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.67 0.67
סיכום כללי ת'אן הוא (10), דה נאנג (10) 2 -0.10
סיכום בית חוץ ת'אן הוא (5), דה נאנג (5) 3 0.80
ראש בראש כללי ת'אן הוא (15) נגד דה נאנג (15) -2 -0.40
ראש בראש בית חוץ ת'אן הוא (8) נגד דה נאנג (8) 2 0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ת'אן הוא דה נאנג
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 1.33
סיכום כללי ת'אן הוא (10), דה נאנג (10) 3 1
סיכום בית חוץ ת'אן הוא (5), דה נאנג (5) 2 -1
ראש בראש כללי ת'אן הוא (15) נגד דה נאנג (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ ת'אן הוא (8) נגד דה נאנג (8) 1 -1
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ת'אן הוא (10), דה נאנג (10) 2.55 3
סיכום בית חוץ ת'אן הוא (5), דה נאנג (5) 2.20 3
ראש בראש כללי ת'אן הוא (15) נגד דה נאנג (15) 2.80 1
ראש בראש בית חוץ ת'אן הוא (8) נגד דה נאנג (8) 3.38 0
תאריך שעה 1 X 2
05/07/202015:052.052.802.45
06/07/202007:402.002.802.55
06/07/202007:451.952.802.60
06/07/202008:151.952.802.65
06/07/202008:301.852.852.75
06/07/202008:501.852.852.80
06/07/202009:151.852.802.80
06/07/202010:001.852.852.80
06/07/202011:001.852.802.85
06/07/202011:101.852.802.80
06/07/202012:201.902.802.75
06/07/202012:551.952.752.65
06/07/202013:102.002.752.60

וייטנאמית ראשונה 06/07/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1סאי גון84403 - 10716
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
2הו צ'י מין סיטי74215 - 12714
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
3דה קונג833211 - 12112
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
4סונג לם83238 - 5-311
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
5הא נוי83239 - 12311
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
6בין דואונג73225 - 9411
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
7ת'אן הוא73135 - 6110
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
8ת'ן קוואנג נין73138 - 8010
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
9הואנג האן723210 - 7-39
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
10ויצ'ם האי פונג82339 - 4-59
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
11דה נאנג722310 - 1228
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
12הונג לין71426 - 607
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
13קוואנג נאם821520 - 9-117
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
14נאם דין720511 - 8-36
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

ת'אן הוא

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
30/06/2020 ת'אן הוא נגד ת'ן קוואנג נין נצחון 2 : 0
23/06/2020 דה קונג נגד ת'אן הוא ניצחון 1 : 2
18/06/2020 ת'אן הוא נגד נאם דין נצחון 1 : 0
12/06/2020 ת'אן הוא נגד סונג לם תיקו 0 : 0
06/06/2020 קוואנג נאם נגד ת'אן הוא הפסד 2 : 1
15/03/2020 הו צ'י מין סיטי נגד ת'אן הוא הפסד 1 : 0
08/03/2020 ת'אן הוא נגד ויצ'ם האי פונג הפסד 0 : 1
23/10/2019 בין דואונג נגד ת'אן הוא תיקו 1 : 1
19/10/2019 ת'אן הוא נגד דה קונג הפסד 1 : 3
21/09/2019 דה נאנג נגד ת'אן הוא הפסד 1 : 0

דה נאנג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
29/06/2020 הו צ'י מין סיטי נגד דה נאנג וייטנאמית ראשונה תיקו 2 : 2
24/06/2020 דה נאנג נגד הואנג האן וייטנאמית ראשונה נצחון 3 : 1
18/06/2020 הונג לין נגד דה נאנג וייטנאמית ראשונה תיקו 0 : 0
11/06/2020 דה נאנג נגד קוואנג נאם וייטנאמית ראשונה נצחון 6 : 1
06/06/2020 סונג לם נגד דה נאנג וייטנאמית ראשונה הפסד 1 : 0
15/03/2020 דה נאנג נגד סאי גון וייטנאמית ראשונה הפסד 1 : 4
08/03/2020 בין דואונג נגד דה נאנג וייטנאמית ראשונה הפסד 1 : 0
23/10/2019 דה קונג נגד דה נאנג וייטנאמית ראשונה הפסד 5 : 3
19/10/2019 דה נאנג נגד בין דואונג וייטנאמית ראשונה הפסד 0 : 2
21/09/2019 דה נאנג נגד ת'אן הוא וייטנאמית ראשונה נצחון 1 : 0

ת'אן הוא נגד דה נאנג

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/09/2019 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא דה נאנג 1 : 0
07/04/2019 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג תיקו 0 : 0
20/09/2015 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא תיקו 0 : 0
04/01/2015 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג ת'אן הוא 2 : 1
03/06/2014 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא דה נאנג 4 : 2
18/01/2014 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג ת'אן הוא 1 : 0
31/08/2013 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא דה נאנג 2 : 1
19/05/2013 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג תיקו 2 : 2
06/05/2012 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא דה נאנג 1 : 0
08/01/2012 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג תיקו 0 : 0
16/07/2011 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא תיקו 0 : 0
27/03/2011 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג תיקו 3 : 3
15/08/2010 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג דה נאנג 2 : 4
15/05/2010 וייטנאמית ראשונה דה נאנג נגד ת'אן הוא דה נאנג 3 : 1
22/08/2009 וייטנאמית ראשונה ת'אן הוא נגד דה נאנג ת'אן הוא 4 : 3
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

20. הסתיים ת'אן הוא - דה נאנג (1+) 3.70 3.40 1.45 0 - 3 מידע נוסף
21. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ת'אן הוא - דה נאנג 1.70 1.60 3 מידע נוסף
22. הסתיים מחצית ראשונה ת'אן הוא - דה נאנג 2.50 1.90 3.10 0 - 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס