אסטוניה

כדורגל - אסטוניה - ליגה אסטונית

140. הסתיים פיידה לינאמיסקונד - פלורה טאלין S,D 2.90 3.05 1.75 1 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפלורה טאלין האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפלורה טאלין האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפלורה טאלין האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלורה טאלין במשחק לא קל מול פיידה לינאמיסקונד , אך מכיוון שפלורה טאלין נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלורה טאלין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מפיידה לינאמיסקונד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , פלורה טאלין צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פלורה טאלין לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד במשחק שבו יחסי הכוחות מול פלורה טאלין נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש פלורה טאלין נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלורה טאלין עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מפיידה לינאמיסקונד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , פלורה טאלין צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פלורה טאלין לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פלורה טאלין לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד במשחק שבו יחסי הכוחות מול פלורה טאלין נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ פלורה טאלין נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלורה טאלין במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שפלורה טאלין נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה ראש בראש שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלורה טאלין במשחק חוץ שווה כוחות מול פיידה לינאמיסקונד , למרות שפיידה לינאמיסקונד מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של פלורה טאלין טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלורה טאלין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מפיידה לינאמיסקונד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פיידה לינאמיסקונד מארחת את פלורה טאלין במסגרת ליגה אסטונית. פלורה טאלין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום רביעי, תאריך 03 יוני 2020. משחק בין פיידה לינאמיסקונד לפלורה טאלין במסגרת הליגה אסטונית.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
פיידה לינאמיסקונד המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 6 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 3.00 וסופגת 1.75 שערים) כאשר מנגד פלורה טאלין האורחת ממוקמת במקום ה-2 עם 10 נקודות ויחס שערים חיובי של 6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.25 וסופגת 0.75 שערים).
במשחקים האחרונים פיידה לינאמיסקונד ניצחה 3 פעמים (נגד קורהסארה, טאלינה קאלב, לבאדיה טאלין), הפסידה פעמיים (נגד לבאדיה טאלין, טולביק) כאשר מנגד פלורה טאלין עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד טאלינה קאלב,נרבה טראנס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה פלורה טאלין ניצחה 13 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.33 -2.00
סיכום כללי פיידה לינאמיסקונד (10), פלורה טאלין (10) -6 -2.70
סיכום בית חוץ פיידה לינאמיסקונד (5), פלורה טאלין (5) -1 -3.40
ראש בראש כללי פיידה לינאמיסקונד (15) נגד פלורה טאלין (15) -22 -2.40
ראש בראש בית חוץ פיידה לינאמיסקונד (7) נגד פלורה טאלין (7) -6 -1.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 4.00
סיכום כללי פיידה לינאמיסקונד (10), פלורה טאלין (10) -1 5
סיכום בית חוץ פיידה לינאמיסקונד (5), פלורה טאלין (5) 1 2
ראש בראש כללי פיידה לינאמיסקונד (15) נגד פלורה טאלין (15) -11 11
ראש בראש בית חוץ פיידה לינאמיסקונד (7) נגד פלורה טאלין (7) -3 3
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי פיידה לינאמיסקונד (10), פלורה טאלין (10) 3.95 4
סיכום בית חוץ פיידה לינאמיסקונד (5), פלורה טאלין (5) 4.30 3.5
ראש בראש כללי פיידה לינאמיסקונד (15) נגד פלורה טאלין (15) 3.60 1
ראש בראש בית חוץ פיידה לינאמיסקונד (7) נגד פלורה טאלין (7) 3.00 2
תאריך שעה 1 X 2
01/06/202015:052.503.101.90
01/06/202015:452.853.051.75
01/06/202016:202.853.001.75
01/06/202018:502.852.951.80
01/06/202022:202.952.951.75
01/06/202022:353.053.001.70
02/06/202007:402.902.951.75
02/06/202007:552.852.901.80
02/06/202009:052.802.901.85
02/06/202015:152.752.901.85
02/06/202015:202.802.951.80
02/06/202015:302.802.901.80
02/06/202018:302.702.901.90
02/06/202019:252.602.901.90
02/06/202019:402.552.901.95
02/06/202023:102.602.901.90
03/06/202001:252.652.951.90
03/06/202010:352.602.951.90
03/06/202013:452.652.951.85
03/06/202015:302.702.951.85
03/06/202016:052.703.001.85
03/06/202017:002.753.001.80
03/06/202018:252.803.001.80
03/06/202018:452.903.051.75
03/06/202019:202.953.001.75
03/06/202019:252.903.001.75
03/06/202019:352.903.051.75

ליגה אסטונית 03/06/2020 09:20

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לבאדיה טאלין44002 - 10812
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2פלורה טאלין43103 - 9610
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3קאליו43012 - 1089
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
4טאלינה קאלב521212 - 5-77
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
5יאלגפליקול טמקה52125 - 4-17
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
6פיידה לינאמיסקונד42027 - 1256
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
7קורהסארה52038 - 5-36
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
8לגיון51048 - 3-53
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
9טולביק410312 - 4-83
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
10נרבה טראנס40138 - 5-31
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה

פיידה לינאמיסקונד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
31/05/2020 לבאדיה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד הפסד 4 : 1
23/05/2020 פיידה לינאמיסקונד נגד קורהסארה נצחון 2 : 0
19/05/2020 פיידה לינאמיסקונד נגד טולביק הפסד 1 : 2
07/03/2020 טאלינה קאלב נגד פיידה לינאמיסקונד ניצחון 1 : 8
09/11/2019 פיידה לינאמיסקונד נגד לבאדיה טאלין נצחון 3 : 1
03/11/2019 יאלגפליקול טמקה נגד פיידה לינאמיסקונד הפסד 3 : 2
27/10/2019 פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד הפסד 1 : 0
19/10/2019 פיידה לינאמיסקונד נגד טאלינה קאלב נצחון 2 : 1
06/10/2019 פיידה לינאמיסקונד נגד קאליו הפסד 0 : 1
29/09/2019 נרבה טראנס נגד פיידה לינאמיסקונד ניצחון 0 : 1

פלורה טאלין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
30/05/2020 פלורה טאלין נגד טאלינה קאלב ליגה אסטונית נצחון 3 : 0
24/05/2020 נרבה טראנס נגד פלורה טאלין ליגה אסטונית ניצחון 2 : 3
20/05/2020 פלורה טאלין נגד יאלגפליקול טמקה ליגה אסטונית תיקו 0 : 0
06/03/2020 פלורה טאלין נגד Legi1on ליגה אסטונית נצחון 3 : 1
09/11/2019 מארדו נגד פלורה טאלין ליגה אסטונית ניצחון 0 : 12
03/11/2019 פלורה טאלין נגד קורהסארה ליגה אסטונית נצחון 7 : 0
27/10/2019 פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד ליגה אסטונית נצחון 1 : 0
20/10/2019 קאליו נגד פלורה טאלין ליגה אסטונית הפסד 2 : 1
29/09/2019 טולביק נגד פלורה טאלין ליגה אסטונית ניצחון 0 : 3
22/09/2019 יאלגפליקול טמקה נגד פלורה טאלין ליגה אסטונית ניצחון 1 : 6

פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
27/10/2019 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 1 : 0
01/09/2019 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין תיקו 1 : 1
30/06/2019 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 4 : 1
17/03/2019 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין פלורה טאלין 0 : 1
19/09/2018 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 7 : 2
10/08/2018 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין תיקו 3 : 3
28/04/2018 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין פלורה טאלין 0 : 2
09/03/2018 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 6 : 0
16/09/2017 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין פלורה טאלין 1 : 2
18/08/2017 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 3 : 0
23/05/2017 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין פלורה טאלין 1 : 3
14/04/2017 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 3 : 0
22/10/2016 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 4 : 0
29/07/2016 ליגה אסטונית פיידה לינאמיסקונד נגד פלורה טאלין פלורה טאלין 0 : 3
06/05/2016 ליגה אסטונית פלורה טאלין נגד פיידה לינאמיסקונד פלורה טאלין 2 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

141. הסתיים פיידה לינאמיסקונד (1+) - פלורה טאלין 1.65 3.45 2.90 1 - 3 מידע נוסף
142. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) פיידה לינאמיסקונד - פלורה טאלין S,D 3.80 1.95 2.10 4 מידע נוסף
143. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) פיידה לינאמיסקונד - פלורה טאלין 1.50 1.90 4 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס