מועדונים בינלאומיים

כדורגל - מועדונים בינלאומיים - ידידות קבוצות

58. הסתיים אקילסמינה - אנגלהולמס S,D 2.05 3.15 2.25 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאקילסמינה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאקילסמינה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה אורחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאקילסמינה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאקילסמינה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אקילסמינה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אנגלהולמס נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה כללי אקילסמינה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מאנגלהולמס , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה במשחק לא קל מול אנגלהולמס , אך מכיוון שאקילסמינה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אנגלהולמס נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ אקילסמינה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מאנגלהולמס , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה במשחק לא קל מול אנגלהולמס , אך מכיוון שאקילסמינה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנגלהולמס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאקילסמינה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנגלהולמס במשחק חוץ יחסית לא קל מול אקילסמינה , על פי מדד המומנטום בית חוץ אנגלהולמס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנגלהולמס במשחק חוץ שווה כוחות מול אקילסמינה , למרות שאקילסמינה מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של אנגלהולמס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנגלהולמס במשחק חוץ יחסית לא קל מול אקילסמינה , על פי מדד העוצמה ממוצע אנגלהולמס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אנגלהולמס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקילסמינה מארחת את אנגלהולמס במסגרת ידידות קבוצות. אקילסמינה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שבת, תאריך 28 מרץ 2020. משחק בין אקילסמינה לאנגלהולמס במסגרת הידידות קבוצות.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אקילסמינה נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד גאיס,האקן,אוסטרסונדס,טבאקרס) כאשר מנגד אנגלהולמס עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד טבאקרס,אוסקרהמנס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אקילסמינה ניצחה פעם אחת ומנגד אנגלהולמס ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1 -1.67
סיכום כללי אקילסמינה (10), אנגלהולמס (10) -1 1.00
סיכום בית חוץ אקילסמינה (5), אנגלהולמס (5) -1 0.80
ראש בראש כללי אקילסמינה (2) נגד אנגלהולמס (2) -2 1.00
ראש בראש בית חוץ אקילסמינה (1) נגד אנגלהולמס (1) 2 3.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אקילסמינה אנגלהולמס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 -2.00
סיכום כללי אקילסמינה (10), אנגלהולמס (10) -4 -3
סיכום בית חוץ אקילסמינה (5), אנגלהולמס (5) -2 -1
ראש בראש כללי אקילסמינה (2) נגד אנגלהולמס (2) -1 1
ראש בראש בית חוץ אקילסמינה (1) נגד אנגלהולמס (1) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
15 7 8 מספר משחקים 0 0 0
3 0 3 נצחונות 0 0 0
4 2 2 תיקו 0 0 0
8 5 3 הפסדים 0 0 0
17 4 13 שערים שהבקיעו 0 0 0
25 13 12 שערים שספגו 0 0 0
1 1 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
6 4 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.6 1.6 ממוצע שערים למשחק 0.0 0.0 0.0
1.7 1.9 1.5 ממוצע ספיגות למשחק 0.0 0.0 0.0
0.1 0.1 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.4 0.6 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
43" 56" 37" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - - -
38" 34" 40" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון - - -
התפלגות זמני הבקעה
5.9%
0-15
0.0%
15-30
35.3%
30-45
17.6%
45-60
11.8%
60-75
29.4%
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אקילסמינה (10), אנגלהולמס (10) 3.20 4
סיכום בית חוץ אקילסמינה (5), אנגלהולמס (5) 3.40 4
ראש בראש כללי אקילסמינה (2) נגד אנגלהולמס (2) 3.00 1
ראש בראש בית חוץ אקילסמינה (1) נגד אנגלהולמס (1) 5.00 5
תאריך שעה 1 X 2
27/03/202015:101.753.202.80
27/03/202016:551.703.202.85
28/03/202004:201.703.202.90
28/03/202007:001.703.202.85
28/03/202007:151.703.202.80
28/03/202007:351.753.202.75
28/03/202008:401.753.202.70
28/03/202008:501.803.202.70
28/03/202010:101.853.152.55
28/03/202010:451.903.152.45
28/03/202010:551.953.152.40
28/03/202011:401.953.152.35
28/03/202012:001.953.152.40
28/03/202012:301.853.152.50
28/03/202012:351.803.202.60
28/03/202012:451.853.202.55
28/03/202012:501.803.202.60
28/03/202013:101.853.202.55
28/03/202013:201.903.202.45
28/03/202013:251.953.152.35
28/03/202013:301.903.202.45
28/03/202013:401.853.202.50
28/03/202013:451.903.202.45
28/03/202014:001.953.202.35
28/03/202014:052.053.202.20
28/03/202014:152.053.152.25

אקילסמינה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/03/2020 גאיס נגד אקילסמינה הפסד 4 : 1
29/02/2020 אקילסמינה נגד האקן הפסד 0 : 4
23/02/2020 אקילסמינה נגד אוסטרסונדס הפסד 0 : 5
02/11/2019 טבאקרס נגד אקילסמינה הפסד 1 : 0
26/10/2019 אקילסמינה נגד טרולהטן נצחון 2 : 1
20/10/2019 לנדסקרונה נגד אקילסמינה הפסד 2 : 0
12/10/2019 אקילסמינה נגד סקובדה נצחון 2 : 0
05/10/2019 אקילסמינה נגד לינדום נצחון 1 : 0
28/09/2019 אוסקרהמנס נגד אקילסמינה ניצחון 2 : 4
21/09/2019 תורנס נגד אקילסמינה תיקו 1 : 1

אנגלהולמס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
10/11/2018 אנגלהולמס נגד טבאקרס שבדית שלישית הפסד 0 : 3
04/11/2018 אוסקרהמנס נגד אנגלהולמס שבדית שלישית הפסד 4 : 0
28/10/2018 אנגלהולמס נגד לונד שבדית שלישית תיקו 1 : 1
20/10/2018 אטבידאברגס נגד אנגלהולמס שבדית שלישית תיקו 2 : 2
15/10/2018 אנגלהולמס נגד קריסטיאנסטדס שבדית שלישית הפסד 0 : 2
06/10/2018 אוטסיקטנס נגד אנגלהולמס שבדית שלישית ניצחון 0 : 1
30/09/2018 אנגלהולמס נגד ליונסקילה שבדית שלישית הפסד 0 : 3
23/09/2018 אנגלהולמס נגד סקובדה שבדית שלישית הפסד 1 : 3
15/09/2018 תורנס נגד אנגלהולמס שבדית שלישית הפסד 4 : 0
02/09/2018 הוסקוורנה נגד אנגלהולמס שבדית שלישית הפסד 4 : 2

אקילסמינה נגד אנגלהולמס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
14/07/2018 שבדית שלישית אנגלהולמס נגד אקילסמינה אנגלהולמס 1 : 0
30/06/2018 שבדית שלישית אקילסמינה נגד אנגלהולמס אקילסמינה 4 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

59. הסתיים אקילסמינה - אנגלהומס (1+) 3.45 3.80 1.45 0 - 0 מידע נוסף
60. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) אקילסמינה - אנגלהומס S,D 4.90 2.10 1.65 0 מידע נוסף
61. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אקילסמינה - אנגלהומס 1.30 2.20 0 מידע נוסף
62. הסתיים מעל/מתחת שערים (1.5) אקילסמינה - אנגלהומס (מחצית ראשונה) 1.85 1.55 0 מידע נוסף
63. הסתיים מעל/מתחת שערים (1.5) אקילסמינה - אנגלהומס (מחצית שנייה) 1.50 1.85 0 מידע נוסף
64. הסתיים מחצית ראשונה אקילסמינה - אנגלהומס 2.45 2.15 2.65 0 - 0 מידע נוסף
65. הסתיים מחצית שנייה אקילסמינה - אנגלהומס 2.25 2.50 2.45 0 - 0 מידע נוסף
66. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 אקילסמינה - אנגלהומס 2.60 3.40 1.75 מידע נוסף
193. הסתיים האם כל קבוצה תבקיע? כן/לא אקילסמינה - אנגלהומס 1.20 2.30 מידע נוסף
194. הסתיים קבוצת הבית תשמור על שער נקי כן/לא אקילסמינה - אנגלהומס 3.60 1.10 0 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס