אנגליה

כדורגל - אנגליה - אנגלית מחוזית

148. הסתיים אלדרשוט - בורהאם ווד S,D 2.75 2.70 1.95 3 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאלדרשוט ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , בורהאם ווד צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של בורהאם ווד לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שבורהאם ווד נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שבורהאם ווד נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בורהאם ווד שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של בורהאם ווד.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בורהאם ווד. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בורהאם ווד. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בורהאם ווד שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של בורהאם ווד.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בורהאם ווד. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של בורהאם ווד. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מאלדרשוט , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון

  • ABCD

    בורהאם ווד בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מאלדרשוט ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק חוץ יחסית לא קל מול אלדרשוט , על פי מדד המומנטום הממוצע בורהאם ווד אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק חוץ שווה כוחות מול אלדרשוט , למרות שאלדרשוט מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של בורהאם ווד טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מאלדרשוט , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק חוץ שווה כוחות מול אלדרשוט , למרות שאלדרשוט מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של בורהאם ווד טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק חוץ יחסית לא קל מול אלדרשוט , על פי מדד העוצמה בית חוץ בורהאם ווד אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלדרשוט מארחת את בורהאם ווד במסגרת אנגלית מחוזית. בורהאם ווד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שבורהאם ווד נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בורהאם ווד במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שבורהאם ווד נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שלישי, תאריך 25 פברואר 2020. משחק בין אלדרשוט לבורהאם ווד במסגרת האנגלית מחוזית.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אלדרשוט המארחת ממוקמת במקום ה-16 עם 43 נקודות ויחס שערים שלילי של -9 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.11 וסופגת 1.37 שערים) כאשר מנגד בורהאם ווד האורחת ממוקמת במקום ה-3 עם 55 נקודות ויחס שערים חיובי של 15 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.48 וסופגת 1.03 שערים).
במשחקים האחרונים אלדרשוט ניצחה פעם אחת (נגד מיידנהאד יונייטד), הפסידה פעמיים (נגד הארטלפול, דובר אתלטיק) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הרוגייט טאון, איסטליי) כאשר מנגד בורהאם ווד עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד יאוביל,פילדה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אלדרשוט ניצחה 4 פעמים ומנגד בורהאם ווד ניצחה פעמיים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.67 -1.00
סיכום כללי אלדרשוט (10), בורהאם ווד (10) -3 -0.60
סיכום בית חוץ אלדרשוט (5), בורהאם ווד (5) -2 -0.40
ראש בראש כללי אלדרשוט (9) נגד בורהאם ווד (9) 2 0.56
ראש בראש בית חוץ אלדרשוט (4) נגד בורהאם ווד (4) 2 0.75

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אלדרשוט בורהאם ווד
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 3.00
סיכום כללי אלדרשוט (10), בורהאם ווד (10) 1 4
סיכום בית חוץ אלדרשוט (5), בורהאם ווד (5) 1 3
ראש בראש כללי אלדרשוט (9) נגד בורהאם ווד (9) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אלדרשוט (4) נגד בורהאם ווד (4) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
34 17 17 מספר משחקים 16 16 32
10 4 6 נצחונות 6 8 14
10 4 6 תיקו 6 4 10
14 9 5 הפסדים 4 4 8
37 12 25 שערים שהבקיעו 22 26 48
47 25 22 שערים שספגו 17 17 34
8 4 4 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 5 10
12 9 3 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 3 7
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.7 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.4 1.6 1.5
1.4 1.5 1.3 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.1 1.1
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.3 0.3
0.4 0.5 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.2 0.2
44" 45" 44" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 36" 40"
44" 45" 43" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 38" 36" 37"
התפלגות זמני הבקעה
5.4%
0-15
8.3%
18.9%
15-30
20.8%
21.6%
30-45
18.8%
16.2%
45-60
12.5%
18.9%
60-75
10.4%
18.9%
75-90
29.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אלדרשוט (10), בורהאם ווד (10) 2.40 2
סיכום בית חוץ אלדרשוט (5), בורהאם ווד (5) 2.80 2.5
ראש בראש כללי אלדרשוט (9) נגד בורהאם ווד (9) 1.89 0
ראש בראש בית חוץ אלדרשוט (4) נגד בורהאם ווד (4) 2.25 2
תאריך שעה 1 X 2
23/02/202016:052.402.802.10
23/02/202016:502.452.802.05
23/02/202017:302.502.802.05
25/02/202009:052.502.752.05
25/02/202009:102.552.802.00
25/02/202009:402.602.801.95
25/02/202011:202.652.751.95
25/02/202012:152.702.751.95
25/02/202012:252.602.752.00
25/02/202014:202.602.702.00
25/02/202014:252.652.702.00
25/02/202014:402.752.701.95

אנגלית מחוזית 25/02/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בארו35207836 - 663067
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
2הרוגייט טאון35188940 - 561662
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
3בורהאם ווד331510834 - 491555
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4האליפקס341671146 - 49355
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
5יאוביל351591144 - 571354
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
6דובר אתלטיק351581244 - 48453
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
7נוטס קאונטי341312936 - 501451
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
8סוליהאל351491236 - 45951
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
9ברומליי361491350 - 56651
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
10סטוקפורט361491352 - 47-551
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
11הארטלפול3513111147 - 53650
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
12בארנט321310938 - 46849
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
13ווקינג3513101252 - 45-749
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
14טורקווי341361559 - 54-545
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
15סאטון יונייטד3410131140 - 43343
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
16אלדרשוט3511101448 - 39-943
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
17רקסהאם351191546 - 46042
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
18איסטליי3410121250 - 41-942
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
19דאג ורד3410111340 - 37-341
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
20מיידנהאד יונייטד341251750 - 42-841
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
21צ'סטרפילד3510101559 - 49-1040
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
22אבספליט יונייטד357121666 - 42-2433
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
23פילדה337111557 - 40-1732
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
24צ'ורלי354141759 - 29-3026
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת

אלדרשוט

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/02/2020 מיידנהאד יונייטד נגד אלדרשוט ניצחון 1 : 2
08/02/2020 הארטלפול נגד אלדרשוט הפסד 2 : 0
01/02/2020 אלדרשוט נגד הרוגייט טאון תיקו 1 : 1
28/01/2020 איסטליי נגד אלדרשוט תיקו 0 : 0
25/01/2020 דובר אתלטיק נגד אלדרשוט הפסד 2 : 0
18/01/2020 אלדרשוט נגד צ'ורלי תיקו 3 : 3
04/01/2020 רקסהאם נגד אלדרשוט ניצחון 1 : 2
01/01/2020 אלדרשוט נגד איסטליי נצחון 3 : 1
28/12/2019 אלדרשוט נגד בארנט תיקו 0 : 0
21/12/2019 אלדרשוט נגד סטוקפורט נצחון 2 : 1

בורהאם ווד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/02/2020 בורהאם ווד נגד יאוביל אנגלית מחוזית נצחון 1 : 0
01/02/2020 פילדה נגד בורהאם ווד אנגלית מחוזית ניצחון 1 : 2
25/01/2020 בורהאם ווד נגד בארו אנגלית מחוזית תיקו 1 : 1
18/01/2020 סוליהאל נגד בורהאם ווד אנגלית מחוזית ניצחון 0 : 2
04/01/2020 סטוקפורט נגד בורהאם ווד אנגלית מחוזית ניצחון 1 : 3
01/01/2020 בורהאם ווד נגד בארנט אנגלית מחוזית תיקו 0 : 0
28/12/2019 בורהאם ווד נגד איסטליי אנגלית מחוזית תיקו 2 : 2
21/12/2019 בורהאם ווד נגד הרוגייט טאון אנגלית מחוזית נצחון 2 : 1
14/12/2019 רויסטון טאון נגד בורהאם ווד גביע לקבוצות חובבים הפסד 2 : 0
07/12/2019 דובר אתלטיק נגד בורהאם ווד אנגלית מחוזית ניצחון 0 : 2

אלדרשוט נגד בורהאם ווד

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
29/10/2019 אנגלית מחוזית בורהאם ווד נגד אלדרשוט תיקו 0 : 0
23/03/2019 אנגלית מחוזית בורהאם ווד נגד אלדרשוט אלדרשוט 0 : 2
30/10/2018 אנגלית מחוזית אלדרשוט נגד בורהאם ווד תיקו 1 : 1
24/03/2018 אנגלית מחוזית אלדרשוט נגד בורהאם ווד אלדרשוט 2 : 0
19/08/2017 אנגלית מחוזית בורהאם ווד נגד אלדרשוט בורהאם ווד 2 : 1
03/12/2016 אנגלית מחוזית אלדרשוט נגד בורהאם ווד אלדרשוט 2 : 0
13/09/2016 אנגלית מחוזית בורהאם ווד נגד אלדרשוט תיקו 1 : 1
16/04/2016 אנגלית מחוזית אלדרשוט נגד בורהאם ווד בורהאם ווד 1 : 2
13/10/2015 אנגלית מחוזית בורהאם ווד נגד אלדרשוט אלדרשוט 0 : 1
1Mitchell Walker
3 Kinsella
2 Tinkler
25Max Hunter
6 Lyons-Foster
4Dean Rance
34Jack Powell
20Ethan Chislett
24Lewis Walker
19Mohamed Bettamer
26 Tanner
17 Ashmore
6 Stephens
3 Ilesanmi
12 Fyfield
19Kane Smith
5 Champion
4 Ricketts
7 Mingoia
10 Murtagh
9Kabongo Tshimanga
20 Shaibu

3-3-4

4-4-2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

149. הסתיים אלדרשוט (1+) - בורהאם ווד 1.50 3.30 3.65 3 - 2 מידע נוסף
150. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אלדרשוט - בורהאם ווד 1.80 1.50 5 מידע נוסף
151. הסתיים מחצית ראשונה אלדרשוט - בורהאם ווד 3.30 1.80 2.45 0 - 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס