בוליביה

כדורגל - בוליביה - בוליביאנית ראשונה, אפרטורה

260. הסתיים רויאל פארי סיון - בלומינג סנטה קרוז S,D 1.85 2.90 2.75 2 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    רויאל פארי סיון במשחק יחסית לא קל מול בלומינג סנטה קרוז , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שרויאל פארי סיון לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מבלומינג סנטה קרוז , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון במשחק שבו יחסי הכוחות מול בלומינג סנטה קרוז נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה כללי רויאל פארי סיון נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 130 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון במשחק שבו יחסי הכוחות מול בלומינג סנטה קרוז נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש רויאל פארי סיון נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של רויאל פארי סיון שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של רויאל פארי סיון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של רויאל פארי סיון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של רויאל פארי סיון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של רויאל פארי סיון שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של רויאל פארי סיון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של רויאל פארי סיון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של רויאל פארי סיון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון במשחק יחסית לא קל מול בלומינג סנטה קרוז , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) ביחד עם העובדה שרויאל פארי סיון לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מבלומינג סנטה קרוז , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון במשחק יחסית לא קל מול בלומינג סנטה קרוז , על פי מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון במשחק שווה כוחות מול בלומינג סנטה קרוז , אך מכיוון שרויאל פארי סיון מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדדי המומנטום ממוצע ועוצמה ממוצע שלה טובים יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 130 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רויאל פארי סיון מארחת את בלומינג סנטה קרוז במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. רויאל פארי סיון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום ראשון, תאריך 23 פברואר 2020. משחק בין רויאל פארי סיון לבלומינג סנטה קרוז במסגרת הבוליביאנית ראשונה, אפרטורה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
רויאל פארי סיון עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד אורורה,גואבירה מונטרו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים בלומינג סנטה קרוז ניצחה פעמיים (נגד קלאב בוליבאר, אוריינטה פטרולמרו), הפסידה 3 פעמים (נגד אמלק פעמיים, אתלטיקו פלמפלור) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה רויאל פארי סיון ניצחה 3 פעמים ומנגד בלומינג סנטה קרוז ניצחה פעמיים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.33 1.33
סיכום כללי רויאל פארי סיון (10), בלומינג סנטה קרוז (10) 4 1.20
סיכום בית חוץ רויאל פארי סיון (5), בלומינג סנטה קרוז (5) 6 1.60
ראש בראש כללי רויאל פארי סיון (8) נגד בלומינג סנטה קרוז (8) 2 0.13
ראש בראש בית חוץ רויאל פארי סיון (4) נגד בלומינג סנטה קרוז (4) 2 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב רויאל פארי סיון בלומינג סנטה קרוז
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 -0.33
סיכום כללי רויאל פארי סיון (10), בלומינג סנטה קרוז (10) 3 -1
סיכום בית חוץ רויאל פארי סיון (5), בלומינג סנטה קרוז (5) 3 -3
ראש בראש כללי רויאל פארי סיון (8) נגד בלומינג סנטה קרוז (8) 1 -1
ראש בראש בית חוץ רויאל פארי סיון (4) נגד בלומינג סנטה קרוז (4) 1 -1
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי רויאל פארי סיון (10), בלומינג סנטה קרוז (10) 2.30 1.5
סיכום בית חוץ רויאל פארי סיון (5), בלומינג סנטה קרוז (5) 2.40 2.5
ראש בראש כללי רויאל פארי סיון (8) נגד בלומינג סנטה קרוז (8) 3.38 2
ראש בראש בית חוץ רויאל פארי סיון (4) נגד בלומינג סנטה קרוז (4) 3.50 4
תאריך שעה 1 X 2
20/02/202020:251.953.052.40
21/02/202004:351.903.002.55
21/02/202007:101.902.952.60
21/02/202023:151.853.002.65
22/02/202010:401.803.052.70
22/02/202014:551.803.052.75
22/02/202016:151.803.002.75
23/02/202012:151.803.002.80
23/02/202012:201.952.802.60
23/02/202012:351.902.852.70
23/02/202013:151.852.902.80
23/02/202013:251.902.852.70
23/02/202013:451.802.852.85
23/02/202014:001.852.852.80
23/02/202014:051.852.902.75
23/02/202014:201.802.952.80
23/02/202014:401.852.902.75
23/02/202015:351.802.902.80
23/02/202017:001.802.902.85
23/02/202017:301.852.902.80
23/02/202018:051.852.902.75
23/02/202018:251.852.902.70
23/02/202018:301.852.952.75
23/02/202020:451.852.952.70
23/02/202020:501.802.952.75
23/02/202021:051.852.902.70
23/02/202021:101.852.902.75

בוליביאנית ראשונה, אפרטורה 23/02/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1רויאל פארי סיון75112 - 7516
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
2אולווייס רדי75026 - 191315
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3קלאב בוליבאר850312 - 221015
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
4אתלטיקו פלמפלור841310 - 10013
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
5אוריינטה פטרולמרו64027 - 11412
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
6חורחה ווילסטרמן73137 - 7010
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
7בלומינג סנטה קרוז731311 - 10-110
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
8גואבירה מונטרו831411 - 9-210
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
9ריאל פוטוסי730417 - 12-59
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
10נאסיונל פוטוסי72239 - 6-38
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
11אורורה72148 - 7-17
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
12סטרונגסט620415 - 11-46
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
13סן חוזה אורורו713314 - 9-56
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
14סנטה קרוז813419 - 8-116
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת

רויאל פארי סיון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
17/02/2020 אורורה נגד רויאל פארי סיון ניצחון 0 : 1
13/02/2020 רויאל פארי סיון נגד גואבירה מונטרו נצחון 2 : 1
08/02/2020 נאסיונל פוטוסי נגד רויאל פארי סיון תיקו 0 : 0
02/02/2020 סן חוזה אורורו נגד רויאל פארי סיון ניצחון 0 : 2
29/01/2020 רויאל פארי סיון נגד קלאב בוליבאר נצחון 1 : 0
25/01/2020 אתלטיקו פלמפלור נגד רויאל פארי סיון הפסד 1 : 0
23/01/2020 רויאל פארי סיון נגד אוריינטה פטרולמרו נצחון 1 : 0
28/12/2019 קלאב בוליבאר נגד רויאל פארי סיון תיקו 2 : 2
25/12/2019 רויאל פארי סיון נגד חורחה ווילסטרמן הפסד 0 : 2
15/12/2019 רויאל פארי סיון נגד ספורט בויס הפסד 0 : 1

בלומינג סנטה קרוז

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/02/2020 אמלק נגד בלומינג סנטה קרוז קופה סנטרואמריקנה הפסד 2 : 0
16/02/2020 בלומינג סנטה קרוז נגד קלאב בוליבאר בוליביאנית ראשונה נצחון 2 : 1
13/02/2020 אתלטיקו פלמפלור נגד בלומינג סנטה קרוז בוליביאנית ראשונה הפסד 2 : 1
09/02/2020 בלומינג סנטה קרוז נגד אוריינטה פטרולמרו בוליביאנית ראשונה נצחון 3 : 1
06/02/2020 בלומינג סנטה קרוז נגד אמלק קופה סנטרואמריקנה הפסד 0 : 3
02/02/2020 חורחה ווילסטרמן נגד בלומינג סנטה קרוז בוליביאנית ראשונה הפסד 3 : 0
30/01/2020 בלומינג סנטה קרוז נגד אולווייס רדי בוליביאנית ראשונה הפסד 0 : 2
26/01/2020 ריאל פוטוסי נגד בלומינג סנטה קרוז בוליביאנית ראשונה ניצחון 1 : 3
22/01/2020 בלומינג סנטה קרוז נגד סנטה קרוז בוליביאנית ראשונה תיקו 1 : 1
25/12/2019 סן חוזה אורורו נגד בלומינג סנטה קרוז בוליביאנית ראשונה הפסד 4 : 0

רויאל פארי סיון נגד בלומינג סנטה קרוז

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
24/11/2019 בוליביאנית ראשונה בלומינג סנטה קרוז נגד רויאל פארי סיון תיקו 1 : 1
30/07/2019 בוליביאנית ראשונה רויאל פארי סיון נגד בלומינג סנטה קרוז רויאל פארי סיון 3 : 1
01/05/2019 בוליביאנית ראשונה בלומינג סנטה קרוז נגד רויאל פארי סיון רויאל פארי סיון 2 : 3
21/02/2019 בוליביאנית ראשונה רויאל פארי סיון נגד בלומינג סנטה קרוז בלומינג סנטה קרוז 1 : 3
10/11/2018 בוליביאנית ראשונה רויאל פארי סיון נגד בלומינג סנטה קרוז רויאל פארי סיון 3 : 2
12/08/2018 בוליביאנית ראשונה בלומינג סנטה קרוז נגד רויאל פארי סיון תיקו 1 : 1
13/03/2018 בוליביאנית ראשונה רויאל פארי סיון נגד בלומינג סנטה קרוז בלומינג סנטה קרוז 0 : 1
28/01/2018 בוליביאנית ראשונה בלומינג סנטה קרוז נגד רויאל פארי סיון תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס