סקוטלנד

כדורגל - סקוטלנד - גביע סקוטי

226. הסתיים קילמרנוק - אברדין S,D 2.70 2.55 2.05 3 - 4 מידע נוסף
  • ABCD

    קילמרנוק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאברדין , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק במשחק יחסית לא קל מול אברדין , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שקילמרנוק לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אברדין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מקילמרנוק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אברדין במשחק חוץ יחסית לא קל מול קילמרנוק , על פי מדד המומנטום ראש בראש אברדין אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. אברדין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. אברדין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. אברדין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. אברדין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק במשחק שווה כוחות מול אברדין , אך מכיוון שקילמרנוק מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללית שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק במשחק יחסית לא קל מול אברדין , על פי מדד עוצמה ממוצע ביחד עם העובדה שקילמרנוק לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. קילמרנוק עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אברדין במשחק חוץ שווה כוחות מול קילמרנוק , למרות שקילמרנוק מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של אברדין טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. אברדין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קילמרנוק מארחת את אברדין במסגרת גביע סקוטי. אברדין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.70 2.55 2.05
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום רביעי, תאריך 19 פברואר 2020. משחק בין קילמרנוק לאברדין במסגרת הגביע סקוטי.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים קילמרנוק ניצחה 3 פעמים (נגד גלזגו ריינג'רס, הארטס, רוס קאונטי), הפסידה פעם אחת (נגד היברניאן) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אברדין) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אברדין ניצחה פעם אחת (נגד המילטון), הפסידה פעמיים (נגד סלטיק, סט. ג'ונסטון) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קילמרנוק, גלזגו ריינג'רס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קילמרנוק ניצחה פעם אחת ומנגד אברדין ניצחה 8 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2 0.33
סיכום כללי קילמרנוק (10), אברדין (10) 3 0.50
סיכום בית חוץ קילמרנוק (5), אברדין (5) 1 1.00
ראש בראש כללי קילמרנוק (15) נגד אברדין (15) -2 -0.93
ראש בראש בית חוץ קילמרנוק (7) נגד אברדין (7) -6 -1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קילמרנוק אברדין
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.67 -0.33
סיכום כללי קילמרנוק (10), אברדין (10) 2 -1
סיכום בית חוץ קילמרנוק (5), אברדין (5) 2 1
ראש בראש כללי קילמרנוק (15) נגד אברדין (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ קילמרנוק (7) נגד אברדין (7) -3 3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
27 13 14 מספר משחקים 13 14 27
9 3 6 נצחונות 6 5 11
5 1 4 תיקו 3 5 8
13 9 4 הפסדים 4 4 8
28 10 18 שערים שהבקיעו 19 15 34
35 22 13 שערים שספגו 16 15 31
8 2 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 6 9
10 6 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 6 9
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 0.8 1.3 ממוצע שערים למשחק 1.5 1.1 1.3
1.3 1.7 0.9 ממוצע ספיגות למשחק 1.2 1.1 1.2
0.3 0.2 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.4 0.3
0.4 0.5 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.4 0.3
47" 36" 53" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 31" 25" 28"
34" 38" 27" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 35" 37" 36"
התפלגות זמני הבקעה
7.1%
0-15
17.6%
10.7%
15-30
23.5%
25.0%
30-45
11.8%
25.0%
45-60
20.6%
7.1%
60-75
8.8%
25.0%
75-90
17.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קילמרנוק (10), אברדין (10) 2.15 3
סיכום בית חוץ קילמרנוק (5), אברדין (5) 2.70 3.5
ראש בראש כללי קילמרנוק (15) נגד אברדין (15) 2.13 0
ראש בראש בית חוץ קילמרנוק (7) נגד אברדין (7) 1.86 0
תאריך שעה 1 X 2
17/02/202016:102.352.602.25
18/02/202011:352.302.602.30
18/02/202021:352.352.602.30
19/02/202001:102.302.602.30
19/02/202002:502.352.602.25
19/02/202008:002.402.602.20
19/02/202008:552.452.602.15
19/02/202010:202.502.602.15
19/02/202013:152.552.602.10
19/02/202013:302.602.602.10
19/02/202013:502.652.602.05
19/02/202018:252.702.602.05
19/02/202021:052.752.552.00
19/02/202021:202.702.552.05

קילמרנוק

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/02/2020 קילמרנוק נגד היברניאן הפסד 1 : 2
12/02/2020 קילמרנוק נגד גלזגו ריינג'רס נצחון 2 : 1
08/02/2020 אברדין נגד קילמרנוק תיקו 0 : 0
05/02/2020 הארטס נגד קילמרנוק ניצחון 2 : 3
01/02/2020 קילמרנוק נגד רוס קאונטי נצחון 3 : 1
25/01/2020 סט. ג'ונסטון נגד קילמרנוק הפסד 2 : 1
22/01/2020 קילמרנוק נגד סלטיק הפסד 1 : 3
18/01/2020 קילמרנוק נגד קווינס פארק נצחון 6 : 0
29/12/2019 סט. מירן נגד קילמרנוק הפסד 1 : 0
26/12/2019 גלזגו ריינג'רס נגד קילמרנוק הפסד 1 : 0

אברדין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/02/2020 אברדין נגד סלטיק ליגה סקוטית הפסד 1 : 2
11/02/2020 המילטון נגד אברדין ליגה סקוטית ניצחון 1 : 3
08/02/2020 אברדין נגד קילמרנוק גביע סקוטי תיקו 0 : 0
05/02/2020 אברדין נגד סט. ג'ונסטון ליגה סקוטית הפסד 0 : 1
01/02/2020 גלזגו ריינג'רס נגד אברדין ליגה סקוטית תיקו 0 : 0
26/01/2020 סט. מירן נגד אברדין ליגה סקוטית תיקו 0 : 0
22/01/2020 אברדין נגד מאת'רוול ליגה סקוטית הפסד 0 : 1
18/01/2020 אברדין נגד דמברטון גביע סקוטי נצחון 1 : 0
29/12/2019 הארטס נגד אברדין ליגה סקוטית תיקו 1 : 1
21/12/2019 סלטיק נגד אברדין ליגה סקוטית הפסד 2 : 1

קילמרנוק נגד אברדין

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
08/02/2020 גביע סקוטי אברדין נגד קילמרנוק תיקו 0 : 0
02/11/2019 ליגה סקוטית אברדין נגד קילמרנוק אברדין 3 : 0
24/08/2019 ליגה סקוטית קילמרנוק נגד אברדין תיקו 0 : 0
20/04/2019 ליגה סקוטית קילמרנוק נגד אברדין אברדין 0 : 1
26/01/2019 ליגה סקוטית אברדין נגד קילמרנוק תיקו 0 : 0
04/11/2018 ליגה סקוטית קילמרנוק נגד אברדין אברדין 1 : 2
01/09/2018 ליגה סקוטית אברדין נגד קילמרנוק קילמרנוק 0 : 2
21/04/2018 ליגה סקוטית קילמרנוק נגד אברדין אברדין 0 : 2
13/03/2018 גביע סקוטי קילמרנוק נגד אברדין תיקו 0 : 0
03/03/2018 גביע סקוטי אברדין נגד קילמרנוק תיקו 1 : 1
27/01/2018 ליגה סקוטית אברדין נגד קילמרנוק אברדין 3 : 1
26/11/2017 ליגה סקוטית קילמרנוק נגד אברדין אברדין 1 : 3
16/09/2017 ליגה סקוטית אברדין נגד קילמרנוק תיקו 1 : 1
19/02/2017 ליגה סקוטית קילמרנוק נגד אברדין אברדין 1 : 2
06/12/2016 ליגה סקוטית אברדין נגד קילמרנוק אברדין 5 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

227. הסתיים קילמרנוק (1+) - אברדין 1.45 3.25 4.15 3 - 4 מידע נוסף
228. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) קילמרנוק - אברדין 2.10 1.35 2 מידע נוסף
229. הסתיים מחצית ראשונה קילמרנוק - אברדין 3.40 1.70 2.70 1 - 0 מידע נוסף
230. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 קילמרנוק - אברדין S,D 2.55 2.30 2.20 1 - 1 מידע נוסף
231. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 קילמרנוק - אברדין (מחצית ראשונה) S,D 1.85 2.35 3.20 1 - 0 מידע נוסף
232. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 קילמרנוק - אברדין 2.85 2.65 1.90 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס