צ'ילה

כדורגל - צ'ילה - צ'יליאנית ראשונה

347. הסתיים אייקיקה - אנטופגסטה S,D 2.35 2.75 2.15 0 - 4 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאנטופגסטה האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאנטופגסטה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאנטופגסטה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנטופגסטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאייקיקה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אנטופגסטה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אנטופגסטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ אנטופגסטה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אנטופגסטה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אנטופגסטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע אנטופגסטה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אנטופגסטה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אנטופגסטה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנטופגסטה במשחק חוץ שווה כוחות מול אייקיקה , למרות שאייקיקה מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של אנטופגסטה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנטופגסטה עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מאייקיקה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אנטופגסטה במשחק חוץ שווה כוחות מול אייקיקה , למרות שאייקיקה מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של אנטופגסטה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה במשחק יחסית לא קל מול אנטופגסטה , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שאייקיקה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אייקיקה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אייקיקה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאנטופגסטה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אייקיקה מארחת את אנטופגסטה במסגרת ציליאנית ראשונה. אנטופגסטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אנטופגסטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 16 פברואר 2020. משחק בין אייקיקה לאנטופגסטה במסגרת הצ'יליאנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אייקיקה המארחת ממוקמת במקום ה-15 עם 1 נקודות ויחס שערים שלילי של -2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.33 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד אנטופגסטה האורחת ממוקמת במקום ה-6 עם 6 נקודות ויחס שערים חיובי של 1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.67 וסופגת 1.33 שערים).
במשחקים האחרונים אייקיקה הפסידה 3 פעמים (נגד קוריסו אונידו, אוניון אספניולה, אוניברסידד דה צ'ילה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אברטון, אוניון לה קלרה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אנטופגסטה ניצחה 4 פעמים (נגד לה סרנה, קוקווימבו אונידו, אודקס איטליאנו, או'היגינס), הפסידה פעם אחת (נגד אוניברסידד קתוליקה צ'ילה) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אייקיקה ניצחה 5 פעמים ומנגד אנטופגסטה ניצחה 5 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5.34 -1.00
סיכום כללי אייקיקה (10), אנטופגסטה (10) -2 -1.20
סיכום בית חוץ אייקיקה (5), אנטופגסטה (5) -3 -0.60
ראש בראש כללי אייקיקה (15) נגד אנטופגסטה (15) 2 -0.07
ראש בראש בית חוץ אייקיקה (8) נגד אנטופגסטה (8) 2 -0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אייקיקה אנטופגסטה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.67 2.67
סיכום כללי אייקיקה (10), אנטופגסטה (10) -3 -1
סיכום בית חוץ אייקיקה (5), אנטופגסטה (5) -1 2
ראש בראש כללי אייקיקה (15) נגד אנטופגסטה (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אייקיקה (8) נגד אנטופגסטה (8) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
3 2 1 מספר משחקים 2 1 3
0 0 0 נצחונות 1 1 2
1 0 1 תיקו 0 0 0
2 2 0 הפסדים 1 0 1
4 2 2 שערים שהבקיעו 4 1 5
6 4 2 שערים שספגו 4 0 4
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 1 1
1 1 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.0 2.0 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.0 1.7
2.0 2.0 2.0 ממוצע ספיגות למשחק 2.0 0.0 1.3
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 1.0 0.3
0.3 0.5 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
21" 18" 24" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 24" 21" 23"
65" 61" 75" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 36" - 36"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
20.0%
50.0%
15-30
20.0%
25.0%
30-45
40.0%
0.0%
45-60
0.0%
25.0%
60-75
0.0%
0.0%
75-90
20.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אייקיקה (10), אנטופגסטה (10) 2.90 3
סיכום בית חוץ אייקיקה (5), אנטופגסטה (5) 2.90 2.5
ראש בראש כללי אייקיקה (15) נגד אנטופגסטה (15) 2.60 2
ראש בראש בית חוץ אייקיקה (8) נגד אנטופגסטה (8) 3.13 2
תאריך שעה 1 X 2
13/02/202014:102.052.752.50
13/02/202015:002.252.802.25
13/02/202015:202.202.802.30
13/02/202022:352.152.752.35
14/02/202000:552.202.752.30
14/02/202001:502.252.752.25
15/02/202005:552.302.752.20
15/02/202011:202.352.752.20
15/02/202012:202.352.752.15
15/02/202012:352.452.752.10
15/02/202015:552.502.752.05
15/02/202016:052.552.752.00
15/02/202021:052.502.752.05
16/02/202000:002.402.752.15
16/02/202000:052.352.752.15

צ'יליאנית ראשונה 16/02/2020 02:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אוניברסידד דה צ'ילה43014 - 1179
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
2אוניברסידד קתוליקה צ'ילה33004 - 959
  • נ
  • נ
  • נ
3אוניון לה קלרה43015 - 509
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
4אברטון32103 - 527
  • נ
  • ת
  • נ
5אודקס איטליאנו22002 - 646
  • נ
  • נ
6אנטופגסטה32014 - 516
  • ה
  • נ
  • נ
7קוברסל32016 - 5-16
  • נ
  • נ
  • ה
8קוריסו אונידו32015 - 3-26
  • נ
  • ה
  • נ
9פלסטינו41214 - 2-25
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
10אוניון אספניולה31114 - 404
  • ת
  • ה
  • נ
11הואצ'יפטו31113 - 304
  • ת
  • ה
  • נ
12או'היגינס41126 - 5-14
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
13קולו קולו31024 - 513
  • ה
  • ה
  • נ
14סנטיאגו וונדררס41037 - 4-33
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
15אייקיקה30126 - 4-21
  • ה
  • ת
  • ה
16אוניברסידד קונספסיון30125 - 2-31
  • ת
  • ה
  • ה
17קוקווימבו אונידו20023 - 1-20
  • ה
  • ה
18לה סרנה40046 - 2-40
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

אייקיקה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/02/2020 קוריסו אונידו נגד אייקיקה הפסד 1 : 0
02/02/2020 אייקיקה נגד אברטון תיקו 2 : 2
26/01/2020 אוניון אספניולה נגד אייקיקה הפסד 3 : 2
22/11/2019 אוניון לה קלרה נגד אייקיקה תיקו 0 : 0
18/10/2019 אוניברסידד דה צ'ילה נגד אייקיקה הפסד 2 : 1
06/10/2019 אייקיקה נגד אברטון תיקו 0 : 0
28/09/2019 אוניון אספניולה נגד אייקיקה הפסד 4 : 0
14/09/2019 אייקיקה נגד אודקס איטליאנו הפסד 1 : 3
25/08/2019 אייקיקה נגד אוניברסידד קונספסיון תיקו 2 : 2
03/08/2019 אייקיקה נגד קוקווימבו אונידו הפסד 0 : 1

אנטופגסטה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
09/02/2020 אנטופגסטה נגד אוניברסידד קתוליקה צ'ילה צ'יליאנית ראשונה הפסד 2 : 3
03/02/2020 לה סרנה נגד אנטופגסטה צ'יליאנית ראשונה ניצחון 0 : 1
25/01/2020 אנטופגסטה נגד קוקווימבו אונידו צ'יליאנית ראשונה נצחון 2 : 1
15/10/2019 אנטופגסטה נגד אודקס איטליאנו צ'יליאנית ראשונה נצחון 1 : 0
05/10/2019 אנטופגסטה נגד או'היגינס צ'יליאנית ראשונה נצחון 3 : 1
28/09/2019 קוקווימבו אונידו נגד אנטופגסטה צ'יליאנית ראשונה תיקו 1 : 1
15/09/2019 אוניון לה קלרה נגד אנטופגסטה צ'יליאנית ראשונה ניצחון 2 : 3
01/09/2019 אנטופגסטה נגד אוניברסידד קתוליקה צ'ילה צ'יליאנית ראשונה הפסד 1 : 2
25/08/2019 הואצ'יפטו נגד אנטופגסטה צ'יליאנית ראשונה הפסד 4 : 3
10/08/2019 אוניברסידד דה צ'ילה נגד אנטופגסטה צ'יליאנית ראשונה הפסד 1 : 0

אייקיקה נגד אנטופגסטה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
07/04/2019 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה אייקיקה 2 : 0
02/12/2018 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה אנטופגסטה 0 : 2
25/02/2018 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה אנטופגסטה 2 : 1
06/08/2017 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה תיקו 0 : 0
07/05/2017 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה אנטופגסטה 2 : 4
27/11/2016 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה תיקו 0 : 0
19/03/2016 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה אייקיקה 2 : 3
24/10/2015 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה תיקו 1 : 1
08/02/2015 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה אנטופגסטה 1 : 2
24/08/2014 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה אנטופגסטה 1 : 0
23/02/2014 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה אייקיקה 3 : 2
22/09/2013 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה אייקיקה 1 : 2
06/04/2013 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה תיקו 1 : 1
14/07/2012 צ'יליאנית ראשונה אייקיקה נגד אנטופגסטה אייקיקה 2 : 1
05/02/2012 צ'יליאנית ראשונה אנטופגסטה נגד אייקיקה תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס