כוויית

כדורגל - כוויית - ליגה כוויתית

79. הסתיים אל סהל - אל-תדמון S,D 2.70 3.00 1.85 2 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל במשחק יחסית לא קל מול אל-תדמון , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שאל סהל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל-תדמון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מאל סהל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל-תדמון עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מאל סהל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל-תדמון במשחק חוץ שווה כוחות מול אל סהל , למרות שאל סהל מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של אל-תדמון טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מאל-תדמון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל סהל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל-תדמון במשחק חוץ יחסית לא קל מול אל סהל , על פי מדד העוצמה ראש בראש אל-תדמון אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל סהל מארחת את אל-תדמון במסגרת ליגה כוויתית. אל-תדמון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 23 ינואר 2020. משחק בין אל סהל לאל-תדמון במסגרת הליגה כוויתית.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אל סהל המארחת ממוקמת במקום ה-7 עם 12 נקודות ויחס שערים שלילי של -11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.80 וסופגת 1.90 שערים) כאשר מנגד אל-תדמון האורחת ממוקמת במקום ה-8 עם 8 נקודות ויחס שערים שלילי של -11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.10 וסופגת 2.20 שערים).
אל סהל עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד קזמה,Wathba) כאשר מנגד אל-תדמון עם רצף של 2 תיקו במשחקים האחרונים (נגד אל ערבי,אל נאסר כוויית).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אל סהל ניצחה 4 פעמים ומנגד אל-תדמון ניצחה 8 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0 -1.33
סיכום כללי אל סהל (10), אל-תדמון (10) -2 -0.80
סיכום בית חוץ אל סהל (5), אל-תדמון (5) 3 1.60
ראש בראש כללי אל סהל (15) נגד אל-תדמון (15) -4 -0.20
ראש בראש בית חוץ אל סהל (7) נגד אל-תדמון (7) 2 0.43

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אל סהל אל-תדמון
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.00 -2.00
סיכום כללי אל סהל (10), אל-תדמון (10) -3 -1
סיכום בית חוץ אל סהל (5), אל-תדמון (5) -1 -4
ראש בראש כללי אל סהל (15) נגד אל-תדמון (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ אל סהל (7) נגד אל-תדמון (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
10 6 4 מספר משחקים 6 4 10
3 2 1 נצחונות 2 0 2
3 0 3 תיקו 2 0 2
4 4 0 הפסדים 2 4 6
8 5 3 שערים שהבקיעו 7 4 11
19 17 2 שערים שספגו 7 15 22
2 0 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 0 1
4 3 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 1 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 0.8 0.8 ממוצע שערים למשחק 1.2 1.0 1.1
1.9 2.8 0.5 ממוצע ספיגות למשחק 1.2 3.8 2.2
0.2 0.0 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.0 0.1
0.4 0.5 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.3 0.2
43" 35" 51" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 58" 50"
30" 26" 41" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 52" 30" 42"
התפלגות זמני הבקעה
25.0%
0-15
0.0%
0.0%
15-30
36.4%
12.5%
30-45
0.0%
12.5%
45-60
18.2%
12.5%
60-75
9.1%
37.5%
75-90
36.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אל סהל (10), אל-תדמון (10) 3.10 2.5
סיכום בית חוץ אל סהל (5), אל-תדמון (5) 3.40 2
ראש בראש כללי אל סהל (15) נגד אל-תדמון (15) 2.60 2
ראש בראש בית חוץ אל סהל (7) נגד אל-תדמון (7) 3.29 2
תאריך שעה 1 X 2
20/01/202016:102.152.602.50
22/01/202004:401.953.002.45
22/01/202016:052.053.052.30
22/01/202016:102.153.002.20
22/01/202016:202.203.002.20
22/01/202016:252.203.002.15
22/01/202016:452.253.002.10
22/01/202017:102.303.002.10
23/01/202002:002.302.952.10
23/01/202005:002.353.002.05
23/01/202009:402.302.952.15
23/01/202009:502.252.852.20
23/01/202010:102.302.852.15
23/01/202010:152.452.852.05
23/01/202010:252.502.902.00
23/01/202010:302.452.852.05
23/01/202011:052.402.952.05
23/01/202011:502.302.952.10
23/01/202012:002.252.952.15
23/01/202012:102.352.952.05
23/01/202012:352.402.952.00
23/01/202012:452.453.001.95
23/01/202012:502.603.051.85
23/01/202012:552.653.051.85
23/01/202013:052.753.051.80
23/01/202013:252.653.001.85
23/01/202013:552.703.001.85
23/01/202015:102.653.001.85
23/01/202015:252.703.001.85

ליגה כוויתית 23/01/2020 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל קדיסיה106406 - 191322
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
2אל כוויית96217 - 241720
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
3אל סלמייה1052316 - 23717
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
4קזמה1051414 - 17316
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
5אל-שבאב934212 - 11-113
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
6אל ערבי1033417 - 11-612
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
7אל סהל1033419 - 8-1112
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
8אל-תדמון1022622 - 11-118
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
9ירמוק1014514 - 9-57
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
10אל נאסר כוויית1013616 - 10-66
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת

אל סהל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
10/01/2020 קזמה נגד אל סהל הפסד 3 : 0
27/12/2019 Wathba נגד אל סהל הפסד 3 : 0
20/12/2019 אל סהל נגד אל-שבאב תיקו 0 : 0
20/12/2019 אל סהל נגד Al Shorta הפסד 1 : 3
15/12/2019 אל סלמייה נגד אל סהל הפסד 5 : 1
03/12/2019 אל סהל נגד Al-Jazira נצחון 3 : 0
29/11/2019 Al Nawaeir נגד אל סהל הפסד 4 : 0
23/11/2019 אל סהל נגד Tishreen הפסד 1 : 3
08/11/2019 Al Jaish נגד אל סהל תיקו 1 : 1
06/11/2019 אל סהל נגד ירמוק תיקו 1 : 1

אל-תדמון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
14/01/2020 אל-תדמון נגד אל ערבי ליגה כוויתית תיקו 1 : 1
19/12/2019 אל-תדמון נגד אל נאסר כוויית ליגה כוויתית תיקו 1 : 1
15/12/2019 קזמה נגד אל-תדמון ליגה כוויתית הפסד 3 : 1
06/11/2019 אל-תדמון נגד אל-שבאב ליגה כוויתית הפסד 0 : 1
31/10/2019 אל סלמייה נגד אל-תדמון ליגה כוויתית הפסד 3 : 1
24/10/2019 אל-תדמון נגד ירמוק ליגה כוויתית נצחון 2 : 1
19/10/2019 אל כוויית נגד אל-תדמון ליגה כוויתית הפסד 6 : 2
22/09/2019 אל-תדמון נגד אל סהל ליגה כוויתית נצחון 2 : 0
15/09/2019 אל קדיסיה נגד אל-תדמון ליגה כוויתית הפסד 3 : 0
09/05/2019 אל-ג'רה נגד אל-תדמון ליגה כוויתית ניצחון 0 : 2

אל סהל נגד אל-תדמון

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
22/09/2019 ליגה כוויתית אל-תדמון נגד אל סהל אל-תדמון 2 : 0
25/04/2017 ליגה כוויתית אל-תדמון נגד אל סהל אל-תדמון 1 : 0
29/12/2016 ליגה כוויתית אל סהל נגד אל-תדמון תיקו 1 : 1
01/05/2015 ליגה כוויתית אל סהל נגד אל-תדמון אל סהל 6 : 1
13/12/2014 ליגה כוויתית אל-תדמון נגד אל סהל אל-תדמון 1 : 0
19/04/2014 ליגה כוויתית אל-תדמון נגד אל סהל אל-תדמון 4 : 2
12/12/2013 ליגה כוויתית אל סהל נגד אל-תדמון אל סהל 3 : 2
08/03/2013 Kuwait Division 1 אל-תדמון נגד אל סהל אל סהל 0 : 1
26/01/2013 Kuwait Division 1 אל סהל נגד אל-תדמון אל-תדמון 0 : 1
19/10/2012 Kuwait Division 1 אל-תדמון נגד אל סהל אל-תדמון 2 : 0
15/09/2012 Kuwait Division 1 אל סהל נגד אל-תדמון אל-תדמון 1 : 2
27/04/2012 Kuwait Division 1 אל-תדמון נגד אל סהל תיקו 1 : 1
23/03/2012 Kuwait Division 1 אל סהל נגד אל-תדמון אל-תדמון 1 : 2
03/02/2012 Kuwait Division 1 אל-תדמון נגד אל סהל אל סהל 0 : 1
30/12/2011 Kuwait Division 1 אל סהל נגד אל-תדמון תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

80. הסתיים אל סהל (1+) - תדחמון 1.55 3.45 3.15 2 - 2 מידע נוסף
81. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אל סהל - תדחמון 1.50 1.80 4 מידע נוסף
82. הסתיים מחצית ראשונה אל סהל - תדחמון 3.15 2.00 2.25 0 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס