בחריין

כדורגל - בחריין - ליגה ראשונה בחריין

126. הסתיים אל ריפא - אל חיד S,D 1.85 2.95 2.75 1 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאל ריפא המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ירידה בליין של הקבוצה המארחת בלפחות 7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאל ריפא המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא במשחק לא קל מול אל חיד , אך מכיוון שאל ריפא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אל ריפא.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אל ריפא.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא במשחק שווה כוחות מול אל חיד , אך מכיוון שאל ריפא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא במשחק יחסית לא קל מול אל חיד , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שאל ריפא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא במשחק שווה כוחות מול אל חיד , אך מכיוון שאל ריפא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מאל חיד , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מאל חיד , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא במשחק שווה כוחות מול אל חיד , אך מכיוון שאל ריפא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא במשחק יחסית לא קל מול אל חיד , על פי מדד עוצמה ראש בראש ביחד עם העובדה שאל ריפא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ריפא מארחת את אל חיד במסגרת ליגה ראשונה בחריין. אל ריפא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אל ריפא. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שני, תאריך 20 ינואר 2020. משחק בין אל ריפא לאל חיד במסגרת הליגה ראשונה בחריין.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אל ריפא המארחת ממוקמת במקום ה-7 עם 6 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 3.25 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד אל חיד האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 10 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.60 וסופגת 1.20 שערים).
אל ריפא עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד צ'נאיי,Al Shabbab Manama) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אל חיד ניצחה פעמיים (נגד אל מוחארק, Malkiya), הפסידה פעם אחת (נגד מנעמה קלאב) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אל-שבאב, Malkiya).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אל ריפא ניצחה 3 פעמים ומנגד אל חיד ניצחה 5 פעמים ו-7 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.67 1.00
סיכום כללי אל ריפא (10), אל חיד (10) 5 0.80
סיכום בית חוץ אל ריפא (5), אל חיד (5) 4 2.00
ראש בראש כללי אל ריפא (15) נגד אל חיד (15) 2 0.13
ראש בראש בית חוץ אל ריפא (7) נגד אל חיד (7) 2 0.43

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אל ריפא אל חיד
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.00 1.33
סיכום כללי אל ריפא (10), אל חיד (10) 4 -1
סיכום בית חוץ אל ריפא (5), אל חיד (5) 3 -1
ראש בראש כללי אל ריפא (15) נגד אל חיד (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אל ריפא (7) נגד אל חיד (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
4 2 2 מספר משחקים 4 1 5
2 0 2 נצחונות 3 0 3
0 0 0 תיקו 1 0 1
2 2 0 הפסדים 0 1 1
13 5 8 שערים שהבקיעו 7 1 8
8 7 1 שערים שספגו 2 4 6
1 0 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 0 2
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
3.3 2.5 4.0 ממוצע שערים למשחק 1.8 1.0 1.6
2.0 3.5 0.5 ממוצע ספיגות למשחק 0.5 4.0 1.2
0.3 0.0 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.0 0.4
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
50" 76" 25" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 61" 20" 53"
17" 17" - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 32" 41" 35"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
12.5%
15.4%
15-30
12.5%
7.7%
30-45
0.0%
7.7%
45-60
25.0%
23.1%
60-75
0.0%
46.2%
75-90
50.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אל ריפא (10), אל חיד (10) 3.40 3
סיכום בית חוץ אל ריפא (5), אל חיד (5) 3.80 4.5
ראש בראש כללי אל ריפא (15) נגד אל חיד (15) 2.80 2
ראש בראש בית חוץ אל ריפא (7) נגד אל חיד (7) 2.14 2
תאריך שעה 1 X 2
19/01/202016:052.152.902.25
20/01/202010:452.152.952.25
20/01/202010:502.102.852.35
20/01/202011:402.052.852.40
20/01/202013:302.102.852.35
20/01/202013:452.002.852.50
20/01/202015:451.952.902.55
20/01/202017:102.002.902.50
20/01/202018:051.902.902.60
20/01/202018:151.902.902.65
20/01/202018:201.852.952.75

ליגה ראשונה בחריין 20/01/2020 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל חיד53116 - 8210
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
2מנעמה קלאב52306 - 1049
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
3בוסאיטין52216 - 718
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
4אל אהלי מנאמה52126 - 1047
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
5אל מוחארק42117 - 817
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
6איסט ריפא52125 - 507
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
7אל ריפא42028 - 1356
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
8Al Najma51227 - 705
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
9אל-שבאב511312 - 5-74
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
10אל חלה502312 - 2-102
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

אל ריפא

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
14/01/2020 צ'נאיי נגד אל ריפא ניצחון 0 : 1
23/12/2019 אל ריפא נגד Al Shabbab Manama נצחון 3 : 1
19/12/2019 אל ריפא נגד איסט ריפא תיקו 2 : 2
14/12/2019 אל ריפא נגד אל חלה נצחון 5 : 0
05/11/2019 אל אהלי דוחא נגד אל ריפא ניצחון 0 : 2
30/10/2019 אל ריפא נגד אל אהלי דוחא נצחון 2 : 0
04/10/2019 בוסאיטין נגד אל ריפא הפסד 3 : 2
26/09/2019 מנעמה קלאב נגד אל ריפא הפסד 4 : 3
04/05/2019 אל ריפא נגד אל מוחארק נצחון 4 : 2
25/04/2019 Malkiya נגד אל ריפא ניצחון 0 : 2

אל חיד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
23/12/2019 מנעמה קלאב נגד אל חיד בחריין ראשונה הפסד 4 : 1
19/12/2019 אל-שבאב נגד אל חיד גביע הפדרציה בחריין תיקו 1 : 1
13/12/2019 אל חיד נגד אל מוחארק בחריין ראשונה נצחון 4 : 1
05/11/2019 Malkiya נגד אל חיד גביע הפדרציה בחריין ניצחון 1 : 4
30/10/2019 אל חיד נגד Malkiya גביע הפדרציה בחריין תיקו 2 : 2
01/10/2019 אל חיד נגד Al Najma Manama בחריין ראשונה תיקו 1 : 1
27/09/2019 אל חיד נגד אל אהלי מנאמה בחריין ראשונה נצחון 1 : 0
20/09/2019 אל חיד נגד איסט ריפא בחריין ראשונה נצחון 1 : 0
16/04/2019 איסט ריפא נגד אל חיד בחריין ראשונה הפסד 2 : 1
07/03/2019 Malkiya נגד אל חיד בחריין ראשונה ניצחון 0 : 2

אל ריפא נגד אל חיד

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/02/2019 גביע הפדרציה בחריין אל חיד נגד אל ריפא תיקו 1 : 1
01/02/2019 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא תיקו 2 : 2
27/01/2019 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד תיקו 1 : 1
21/02/2018 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא תיקו 3 : 3
28/10/2017 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד אל ריפא 3 : 0
28/10/2017 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד אל ריפא 3 : 0
13/04/2017 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא אל ריפא 0 : 5
30/09/2016 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד אל חיד 0 : 1
04/04/2016 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד אל חיד 1 : 2
31/10/2015 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא אל חיד 3 : 1
03/05/2015 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד אל חיד 1 : 2
06/12/2014 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא תיקו 1 : 1
25/03/2014 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא תיקו 0 : 0
20/10/2013 בחריין ראשונה אל ריפא נגד אל חיד תיקו 0 : 0
19/05/2013 בחריין ראשונה אל חיד נגד אל ריפא אל חיד 4 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

127. הסתיים אל ריפא - אל חיד (1+) 3.20 3.40 1.55 1 - 2 מידע נוסף
128. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אל ריפא - אל חיד 1.40 2.00 3 מידע נוסף
129. הסתיים מחצית ראשונה אל ריפא - אל חיד 2.25 1.95 3.20 1 - 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס