הולנד

כדורגל - הולנד - הולנדית ראשונה

102. הסתיים אמן - הראקלס S,D 2.25 3.05 2.10 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שהראקלס האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שהראקלס האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שהראקלס האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של הראקלס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של הראקלס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של הראקלס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הראקלס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מאמן ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , הראקלס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הראקלס עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מאמן , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    הראקלס בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מאמן ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן במשחק יחסית לא קל מול הראקלס , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שאמן לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. אמן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. אמן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. אמן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. אמן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. אמן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמן מארחת את הראקלס במסגרת הולנדית ראשונה. הראקלס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.25 3.05 2.10
32% 36% 32%
(9 ממליצים) (10 ממליצים) (9 ממליצים)

יום ראשון, תאריך 19 ינואר 2020. משחק בין אמן להראקלס במסגרת ההולנדית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אמן המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 18 נקודות ויחס שערים שלילי של -14 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.11 וסופגת 1.89 שערים) כאשר מנגד הראקלס האורחת ממוקמת במקום ה-9 עם 26 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.72 וסופגת 1.44 שערים).
במשחקים האחרונים אמן ניצחה פעם אחת (נגד ספרטה רוטרדם), הפסידה פעמיים (נגד כרונינגן, ונלו) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד איינדהובן, ר.ק.ס) כאשר מנגד במשחקים האחרונים הראקלס ניצחה פעמיים (נגד דודרכט, דן האג), הפסידה פעם אחת (נגד אוטרכט) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הירנביין, ספרטה רוטרדם).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אמן ניצחה 3 פעמים ומנגד הראקלס ניצחה 11 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1 -1.00
סיכום כללי אמן (10), הראקלס (10) -2 -0.70
סיכום בית חוץ אמן (5), הראקלס (5) 4 2.40
ראש בראש כללי אמן (15) נגד הראקלס (15) -12 -1.40
ראש בראש בית חוץ אמן (6) נגד הראקלס (6) -2 -1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אמן הראקלס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 0.33
סיכום כללי אמן (10), הראקלס (10) -1 1
סיכום בית חוץ אמן (5), הראקלס (5) 3 -1
ראש בראש כללי אמן (15) נגד הראקלס (15) -6 6
ראש בראש בית חוץ אמן (6) נגד הראקלס (6) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
18 9 9 מספר משחקים 9 9 18
5 0 5 נצחונות 5 2 7
3 1 2 תיקו 1 4 5
10 8 2 הפסדים 3 3 6
20 4 16 שערים שהבקיעו 22 9 31
34 24 10 שערים שספגו 12 14 26
3 0 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 1 4
6 5 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 3 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.4 1.8 ממוצע שערים למשחק 2.4 1.0 1.7
1.9 2.7 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 1.6 1.4
0.2 0.0 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.1 0.2
0.3 0.6 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.3 0.3
34" 45" 29" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 32" 56" 43"
33" 37" 28" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 41" 38" 39"
התפלגות זמני הבקעה
15.0%
0-15
0.0%
30.0%
15-30
16.1%
10.0%
30-45
19.4%
30.0%
45-60
22.6%
10.0%
60-75
22.6%
5.0%
75-90
19.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אמן (10), הראקלס (10) 3.15 2
סיכום בית חוץ אמן (5), הראקלס (5) 2.40 2
ראש בראש כללי אמן (15) נגד הראקלס (15) 3.53 2
ראש בראש בית חוץ אמן (6) נגד הראקלס (6) 3.33 2
תאריך שעה 1 X 2
15/01/202016:052.303.052.00
18/01/202008:402.303.052.05
18/01/202023:302.353.052.00
19/01/202004:302.403.051.95
19/01/202011:402.453.051.95
19/01/202014:402.353.052.05
19/01/202015:302.303.052.05
19/01/202015:352.253.052.10

הולנדית ראשונה 20/01/2020 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אייאקס18142216 - 584244
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
2אלקמאר19132414 - 402641
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
3ווילם19113523 - 30736
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
4איינדהובן18104423 - 421934
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
5פיינורד1997328 - 35734
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
6ויטסה ארנהיים19103625 - 351033
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
7אוטרכט1993728 - 36830
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
8הירנביין1977525 - 30528
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
9הראקלס1875626 - 31526
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
10כרונינגן1975718 - 21326
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
11ספרטה רוטרדם1865730 - 27-323
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
12טוונטה1955937 - 26-1120
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
13פורטונה סיטארד19541045 - 24-2119
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
14אמן18531034 - 20-1418
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
15זוולה19521245 - 28-1717
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
16ונלו18501344 - 17-2715
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
17דן האג18341137 - 19-1813
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
18ר.ק.ס18321343 - 22-2111
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת

אמן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/12/2019 כרונינגן נגד אמן הפסד 2 : 0
15/12/2019 אמן נגד ספרטה רוטרדם נצחון 2 : 0
07/12/2019 ונלו נגד אמן הפסד 2 : 0
01/12/2019 אמן נגד איינדהובן תיקו 1 : 1
24/11/2019 ר.ק.ס נגד אמן תיקו 1 : 1
10/11/2019 אלקמאר נגד אמן הפסד 3 : 0
03/11/2019 אמן נגד ויטסה ארנהיים נצחון 2 : 1
29/10/2019 נאק ברדה נגד אמן הפסד 3 : 2
20/10/2019 אמן נגד פורטונה סיטארד נצחון 2 : 1
27/09/2019 אמן נגד דן האג נצחון 3 : 0

הראקלס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
21/12/2019 הירנביין נגד הראקלס ליגה הולנדית תיקו 1 : 1
18/12/2019 הראקלס נגד דודרכט גביע הולנדי נצחון 3 : 0
15/12/2019 הראקלס נגד אוטרכט ליגה הולנדית הפסד 1 : 3
08/12/2019 ספרטה רוטרדם נגד הראקלס ליגה הולנדית תיקו 0 : 0
30/11/2019 הראקלס נגד דן האג ליגה הולנדית נצחון 4 : 0
23/11/2019 אייאקס נגד הראקלס ליגה הולנדית הפסד 4 : 1
09/11/2019 הראקלס נגד ונלו ליגה הולנדית נצחון 6 : 1
02/11/2019 ר.ק.ס נגד הראקלס ליגה הולנדית הפסד 2 : 0
30/10/2019 הראקלס נגד ר.ק.ס גביע הולנדי נצחון 4 : 3
20/10/2019 פיינורד נגד הראקלס ליגה הולנדית תיקו 1 : 1

אמן נגד הראקלס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
05/10/2019 ליגה הולנדית הראקלס נגד אמן הראקלס 2 : 0
10/03/2019 ליגה הולנדית אמן נגד הראקלס תיקו 1 : 1
30/09/2018 ליגה הולנדית הראקלס נגד אמן הראקלס 2 : 1
28/10/2014 גביע הולנדי הראקלס נגד אמן הראקלס 6 : 2
17/03/2005 הולנדית שניה הראקלס נגד אמן הראקלס 3 : 2
23/09/2004 הולנדית שניה אמן נגד הראקלס הראקלס 0 : 2
16/02/2004 הולנדית שניה אמן נגד הראקלס הראקלס 1 : 3
31/08/2003 הולנדית שניה הראקלס נגד אמן הראקלס 4 : 1
08/05/2003 הולנדית שניה אמן נגד הראקלס אמן 3 : 2
28/11/2002 הולנדית שניה הראקלס נגד אמן אמן 2 : 3
21/12/2001 הולנדית שניה הראקלס נגד אמן הראקלס 1 : 0
01/10/2001 הולנדית שניה אמן נגד הראקלס אמן 1 : 0
06/04/2001 הולנדית שניה הראקלס נגד אמן הראקלס 2 : 0
15/12/2000 הולנדית שניה אמן נגד הראקלס הראקלס 1 : 5
24/03/2000 הולנדית שניה הראקלס נגד אמן הראקלס 2 : 0
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

103. הסתיים אמן (1+) - הראקלס 1.40 3.70 3.60 1 - 0 מידע נוסף
104. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אמן - הראקלס 1.40 2.00 1 מידע נוסף
105. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 אמן - הראקלס S,D 2.75 2.40 2.00 מידע נוסף
106. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 אמן - הראקלס (מחצית ראשונה) S,D 2.00 2.35 2.80 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס