קפריסין

כדורגל - קפריסין - קפריסאית ראשונה

79. הסתיים דוקסה - אולימפיאקוס ניקוסיה S,D 2.40 2.70 2.20 2 - 6 מידע נוסף
  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מדוקסה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אולימפיאקוס ניקוסיה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אולימפיאקוס ניקוסיה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אולימפיאקוס ניקוסיה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע אולימפיאקוס ניקוסיה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שאולימפיאקוס ניקוסיה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אולימפיאקוס ניקוסיה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אולימפיאקוס ניקוסיה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אולימפיאקוס ניקוסיה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אולימפיאקוס ניקוסיה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אולימפיאקוס ניקוסיה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אולימפיאקוס ניקוסיה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אולימפיאקוס ניקוסיה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אולימפיאקוס ניקוסיה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מדוקסה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מדוקסה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה במשחק חוץ יחסית לא קל מול דוקסה , על פי מדד המומנטום בית חוץ אולימפיאקוס ניקוסיה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה במשחק יחסית לא קל מול אולימפיאקוס ניקוסיה , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שדוקסה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. דוקסה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. דוקסה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה במשחק חוץ שווה כוחות מול דוקסה , למרות שדוקסה מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של אולימפיאקוס ניקוסיה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולימפיאקוס ניקוסיה במשחק חוץ יחסית לא קל מול דוקסה , על פי מדד העוצמה ממוצע אולימפיאקוס ניקוסיה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דוקסה מארחת את אולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת קפריסאית ראשונה. אולימפיאקוס ניקוסיה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 13 דצמבר 2019. משחק בין דוקסה לאולימפיאקוס ניקוסיה במסגרת הקפריסאית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים דוקסה ניצחה פעם אחת (נגד פאפוס), הפסידה 3 פעמים (נגד אומוניה ניקוסיה, אפולון לימסול, א.א.ק. לרנקה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד סלמינה פמגוסטה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אולימפיאקוס ניקוסיה ניצחה פעמיים (נגד אפואל ניקוסיה, אתניקוס אקנס), הפסידה פעם אחת (נגד אנורת'וסיס פמגוסטה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד פארלמיני, לימסול).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה דוקסה ניצחה 5 פעמים ומנגד אולימפיאקוס ניקוסיה ניצחה 6 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3 -1.33
סיכום כללי דוקסה (10), אולימפיאקוס ניקוסיה (10) -3 -1.30
סיכום בית חוץ דוקסה (5), אולימפיאקוס ניקוסיה (5) -1 -0.40
ראש בראש כללי דוקסה (15) נגד אולימפיאקוס ניקוסיה (15) 6 -0.13
ראש בראש בית חוץ דוקסה (7) נגד אולימפיאקוס ניקוסיה (7) 4 0.57

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב דוקסה אולימפיאקוס ניקוסיה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.67 1.33
סיכום כללי דוקסה (10), אולימפיאקוס ניקוסיה (10) -1 2
סיכום בית חוץ דוקסה (5), אולימפיאקוס ניקוסיה (5) -2 -1
ראש בראש כללי דוקסה (15) נגד אולימפיאקוס ניקוסיה (15) 3 -3
ראש בראש בית חוץ דוקסה (7) נגד אולימפיאקוס ניקוסיה (7) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
12 6 6 מספר משחקים 6 5 11
1 1 0 נצחונות 2 0 2
3 1 2 תיקו 4 2 6
8 4 4 הפסדים 0 3 3
5 3 2 שערים שהבקיעו 10 4 14
21 8 13 שערים שספגו 4 11 15
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 1 4
7 3 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 2 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.4 0.5 0.3 ממוצע שערים למשחק 1.7 0.8 1.3
1.8 1.3 2.2 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 2.2 1.4
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.2 0.4
0.6 0.5 0.7 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.4 0.3
55" 57" 51" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 40" 43"
21" 27" 17" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 37" 30" 33"
התפלגות זמני הבקעה
20.0%
0-15
7.1%
0.0%
15-30
0.0%
20.0%
30-45
28.6%
0.0%
45-60
21.4%
20.0%
60-75
21.4%
40.0%
75-90
21.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי דוקסה (10), אולימפיאקוס ניקוסיה (10) 2.45 2
סיכום בית חוץ דוקסה (5), אולימפיאקוס ניקוסיה (5) 2.80 0.5
ראש בראש כללי דוקסה (15) נגד אולימפיאקוס ניקוסיה (15) 2.93 2
ראש בראש בית חוץ דוקסה (7) נגד אולימפיאקוס ניקוסיה (7) 3.43 5
תאריך שעה 1 X 2
10/12/201916:052.302.752.25
10/12/201916:152.302.752.20
13/12/201909:052.352.752.15
13/12/201909:102.452.752.10
13/12/201909:202.552.802.00
13/12/201909:302.402.752.10
13/12/201909:402.452.802.05
13/12/201909:452.552.802.00
13/12/201910:502.602.801.95
13/12/201911:102.602.751.95
13/12/201912:002.602.752.00
13/12/201912:302.402.752.15
13/12/201912:352.302.752.25
13/12/201912:552.252.752.25
13/12/201913:252.252.752.30
13/12/201914:252.202.752.35
13/12/201915:352.102.752.45
13/12/201915:452.052.752.50
13/12/201916:052.102.752.45
13/12/201917:352.152.702.40
13/12/201917:502.202.702.30
13/12/201917:552.252.702.30
13/12/201918:252.302.702.25
13/12/201919:002.402.702.20

קפריסאית ראשונה 13/12/2019 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אנורת'וסיס פמגוסטה118306 - 251927
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
2אומוניה ניקוסיה127416 - 161025
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
3אפולון לימסול1262413 - 20720
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
4אפואל ניקוסיה95315 - 151018
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
5לימסול1253411 - 11018
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
6א.א.ק. לרנקה1236317 - 20315
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
7סלמינה פמגוסטה1242620 - 12-814
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
8אתניקוס אקנס1133521 - 14-712
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
9אולימפיאקוס ניקוסיה1126315 - 14-112
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
10פאפוס1233618 - 10-812
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
11פארלמיני1214725 - 16-97
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
12דוקסה1213821 - 5-166
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת

דוקסה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/12/2019 אומוניה ניקוסיה נגד דוקסה הפסד 2 : 0
01/12/2019 פאפוס נגד דוקסה ניצחון 0 : 1
25/11/2019 דוקסה נגד אפולון לימסול הפסד 0 : 1
08/11/2019 א.א.ק. לרנקה נגד דוקסה הפסד 2 : 1
01/11/2019 דוקסה נגד סלמינה פמגוסטה תיקו 0 : 0
27/10/2019 דוקסה נגד אנורת'וסיס פמגוסטה הפסד 0 : 6
19/10/2019 אפואל ניקוסיה נגד דוקסה הפסד 2 : 0
05/10/2019 דוקסה נגד פארלמיני הפסד 1 : 3
21/09/2019 לימסול נגד דוקסה הפסד 1 : 0
15/09/2019 דוקסה נגד אתניקוס אקנס תיקו 1 : 1

אולימפיאקוס ניקוסיה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
07/12/2019 אולימפיאקוס ניקוסיה נגד אפואל ניקוסיה קפריסאית ראשונה נצחון 2 : 0
29/11/2019 אולימפיאקוס ניקוסיה נגד פארלמיני קפריסאית ראשונה תיקו 0 : 0
24/11/2019 לימסול נגד אולימפיאקוס ניקוסיה קפריסאית ראשונה תיקו 0 : 0
10/11/2019 אולימפיאקוס ניקוסיה נגד אתניקוס אקנס קפריסאית ראשונה נצחון 4 : 0
03/11/2019 אנורת'וסיס פמגוסטה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה קפריסאית ראשונה הפסד 4 : 0
25/10/2019 אומוניה ניקוסיה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה קפריסאית ראשונה תיקו 1 : 1
20/10/2019 אולימפיאקוס ניקוסיה נגד פאפוס קפריסאית ראשונה תיקו 1 : 1
06/10/2019 אפולון לימסול נגד אולימפיאקוס ניקוסיה קפריסאית ראשונה הפסד 3 : 1
20/09/2019 אולימפיאקוס ניקוסיה נגד א.א.ק. לרנקה קפריסאית ראשונה תיקו 2 : 2
16/09/2019 סלמינה פמגוסטה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה קפריסאית ראשונה הפסד 3 : 2

דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
01/09/2019 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה תיקו 1 : 1
14/04/2018 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה דוקסה 5 : 0
03/03/2018 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה דוקסה 0 : 1
03/12/2017 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה דוקסה 3 : 1
21/08/2017 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה תיקו 0 : 0
27/02/2013 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה תיקו 1 : 1
10/11/2012 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה דוקסה 1 : 2
19/03/2011 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה אולימפיאקוס ניקוסיה 1 : 2
04/12/2010 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה אולימפיאקוס ניקוסיה 1 : 0
13/01/2008 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה דוקסה 2 : 0
22/09/2007 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה אולימפיאקוס ניקוסיה 2 : 1
06/03/2004 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה אולימפיאקוס ניקוסיה 5 : 0
31/10/2003 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה תיקו 1 : 1
19/04/2002 קפריסאית ראשונה דוקסה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה אולימפיאקוס ניקוסיה 1 : 5
04/01/2002 קפריסאית ראשונה אולימפיאקוס ניקוסיה נגד דוקסה אולימפיאקוס ניקוסיה 3 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

80. הסתיים דוקסה (1+) - אולימפיאקוס ניקוסיה 1.40 3.45 4.25 2 - 6 מידע נוסף
81. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) דוקסה - אולימפיאקוס ניקוסיה 1.80 1.50 8 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס