פולין

כדורגל - פולין - פולנית ראשונה

71. הסתיים ארקה גדיניה - ז'אגלבי לובין S,D 2.65 2.80 1.95 2 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ארקה גדיניה במשחק שבו יחסי הכוחות מול זאגלבי לובין נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ זאגלבי לובין נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של זאגלבי לובין לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מארקה גדיניה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , זאגלבי לובין צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין נמצאת בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מזה שלארקה גדיניה, ורק במשחק האחרון היה שינוי במומנטום לטובת ארקה גדיניה, שינוי שלא אמור להחזיק מעמד . לכן במשחק זה זאגלבי לובין צפויה לחזור למעגל הניצחונות על חשבונה של ארקה גדיניה
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין במשחק חוץ שווה כוחות מול ארקה גדיניה , למרות שארקה גדיניה מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של זאגלבי לובין טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין במשחק חוץ יחסית לא קל מול ארקה גדיניה , על פי מדד המומנטום הממוצע זאגלבי לובין אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין במשחק חוץ שווה כוחות מול ארקה גדיניה , למרות שארקה גדיניה מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של זאגלבי לובין טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מארקה גדיניה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מארקה גדיניה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין במשחק חוץ שווה כוחות מול ארקה גדיניה , למרות שארקה גדיניה מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של זאגלבי לובין טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זאגלבי לובין במשחק חוץ יחסית לא קל מול ארקה גדיניה , על פי מדד העוצמה בית חוץ זאגלבי לובין אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארקה גדיניה מארחת את זאגלבי לובין במסגרת פולנית ראשונה. זאגלבי לובין עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שישי, תאריך 13 דצמבר 2019. משחק בין ארקה גדיניה לז'אגלבי לובין במסגרת הפולנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים ארקה גדיניה ניצחה פעמיים (נגד קורונה קיילצה, ויסלה קראקוב), הפסידה פעמיים (נגד ביאליסטוק, לגיה ורשה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד שצ'צ'ין) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ז'אגלבי לובין ניצחה פעמיים (נגד ביאליסטוק, גורניק ז'אבז'ה), הפסידה פעמיים (נגד לך גדנסק, קרקוביה קרקוב) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד רקוב).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ארקה גדיניה ניצחה פעמיים ומנגד ז'אגלבי לובין ניצחה 7 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.66 -1.00
סיכום כללי ארקה גדיניה (10), ז'אגלבי לובין (10) 0 -1.30
סיכום בית חוץ ארקה גדיניה (5), ז'אגלבי לובין (5) -2 -0.20
ראש בראש כללי ארקה גדיניה (15) נגד ז'אגלבי לובין (15) -2 -0.67
ראש בראש בית חוץ ארקה גדיניה (7) נגד ז'אגלבי לובין (7) 2 -0.14

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ארקה גדיניה ז'אגלבי לובין
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 0.33
סיכום כללי ארקה גדיניה (10), ז'אגלבי לובין (10) 1 1
סיכום בית חוץ ארקה גדיניה (5), ז'אגלבי לובין (5) -1 1
ראש בראש כללי ארקה גדיניה (15) נגד ז'אגלבי לובין (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ ארקה גדיניה (7) נגד ז'אגלבי לובין (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
18 10 8 מספר משחקים 9 9 18
4 3 1 נצחונות 4 3 7
5 0 5 תיקו 3 1 4
9 7 2 הפסדים 2 5 7
14 9 5 שערים שהבקיעו 17 11 28
26 18 8 שערים שספגו 10 15 25
5 2 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 1 4
8 4 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 4 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 0.9 0.6 ממוצע שערים למשחק 1.9 1.2 1.6
1.4 1.8 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.7 1.4
0.3 0.2 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.1 0.2
0.4 0.4 0.5 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.4 0.3
57" 58" 56" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 20" 32" 25"
39" 36" 45" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 24" 48" 38"
התפלגות זמני הבקעה
7.1%
0-15
17.9%
7.1%
15-30
25.0%
7.1%
30-45
14.3%
28.6%
45-60
7.1%
21.4%
60-75
25.0%
28.6%
75-90
10.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ארקה גדיניה (10), ז'אגלבי לובין (10) 2.55 1
סיכום בית חוץ ארקה גדיניה (5), ז'אגלבי לובין (5) 2.30 1.5
ראש בראש כללי ארקה גדיניה (15) נגד ז'אגלבי לובין (15) 1.87 2
ראש בראש בית חוץ ארקה גדיניה (7) נגד ז'אגלבי לובין (7) 1.86 4
תאריך שעה 1 X 2
10/12/201916:052.302.752.20
12/12/201908:302.352.752.20
13/12/201901:112.402.752.15
13/12/201905:302.452.752.10
13/12/201906:152.452.802.05
13/12/201906:502.502.802.05
13/12/201909:552.552.802.00
13/12/201913:452.602.802.00
13/12/201915:102.602.801.95
13/12/201918:252.652.801.95
13/12/201918:302.602.801.95
13/12/201918:452.652.801.95

פולנית ראשונה 13/12/2019 19:05

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1שצ'צ'ין18105314 - 22835
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
2לגיה ורשה18112517 - 361935
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
3קרקוביה קרקוב18103515 - 271233
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
4שלאסק ורוצלאב1896318 - 26833
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
5לך גדנסק1886416 - 23730
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
6לך פוזנן1885518 - 311329
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
7גליביצ'ה1884618 - 19128
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
8ויסלה פלוק1883728 - 22-627
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
9ביאליסטוק1875623 - 28526
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
10ז'אגלבי לובין1874725 - 28325
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
11רקוב18711028 - 19-922
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
12גורניק ז'אבז'ה1848625 - 20-520
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
13ארקה גדיניה1845926 - 14-1217
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
14קורונה קיילצה18431124 - 10-1415
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
15LKS Lodz18421231 - 17-1414
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
16ויסלה קראקוב18321333 - 17-1611
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

ארקה גדיניה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
06/12/2019 קורונה קיילצה נגד ארקה גדיניה ניצחון 0 : 1
30/11/2019 ארקה גדיניה נגד שצ'צ'ין תיקו 1 : 1
24/11/2019 ביאליסטוק נגד ארקה גדיניה הפסד 2 : 0
09/11/2019 ויסלה קראקוב נגד ארקה גדיניה ניצחון 0 : 1
03/11/2019 ארקה גדיניה נגד לגיה ורשה הפסד 0 : 1
27/10/2019 שלאסק ורוצלאב נגד ארקה גדיניה הפסד 2 : 1
20/10/2019 ארקה גדיניה נגד לך גדנסק תיקו 2 : 2
04/10/2019 ויסלה פלוק נגד ארקה גדיניה הפסד 4 : 1
29/09/2019 ארקה גדיניה נגד גליביצ'ה תיקו 0 : 0
30/08/2019 ארקה גדיניה נגד גורניק ז'אבז'ה נצחון 1 : 0

ז'אגלבי לובין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
07/12/2019 ביאליסטוק נגד ז'אגלבי לובין פולנית ראשונה ניצחון 0 : 1
04/12/2019 לך גדנסק נגד ז'אגלבי לובין גביע פולני הפסד 3 : 2
29/11/2019 ז'אגלבי לובין נגד גורניק ז'אבז'ה פולנית ראשונה נצחון 2 : 0
25/11/2019 קרקוביה קרקוב נגד ז'אגלבי לובין פולנית ראשונה הפסד 2 : 0
10/11/2019 ז'אגלבי לובין נגד רקוב פולנית ראשונה תיקו 2 : 2
02/11/2019 קורונה קיילצה נגד ז'אגלבי לובין פולנית ראשונה הפסד 1 : 0
29/10/2019 Stilon Gorzow נגד ז'אגלבי לובין גביע פולני ניצחון 1 : 5
18/10/2019 ז'אגלבי לובין נגד שצ'צ'ין פולנית ראשונה הפסד 0 : 1
30/09/2019 ז'אגלבי לובין נגד LKS Lodz פולנית ראשונה נצחון 3 : 1
13/09/2019 ז'אגלבי לובין נגד ויסלה פלוק פולנית ראשונה נצחון 5 : 0

ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
10/08/2019 פולנית ראשונה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה ז'אגלבי לובין 2 : 0
17/03/2019 פולנית ראשונה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה תיקו 0 : 0
07/10/2018 פולנית ראשונה ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין ארקה גדיניה 3 : 1
23/02/2018 פולנית ראשונה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה תיקו 0 : 0
15/09/2017 פולנית ראשונה ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין תיקו 1 : 1
02/06/2017 פולנית ראשונה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה ארקה גדיניה 1 : 3
20/02/2017 פולנית ראשונה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה ז'אגלבי לובין 1 : 0
27/08/2016 פולנית ראשונה ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין תיקו 1 : 1
20/05/2015 פולנית שניה ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין ז'אגלבי לובין 0 : 1
25/10/2014 פולנית שניה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה ז'אגלבי לובין 4 : 0
16/04/2014 גביע פולני ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין תיקו 0 : 0
08/04/2014 גביע פולני ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה ז'אגלבי לובין 3 : 0
18/03/2011 פולנית ראשונה ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין תיקו 1 : 1
28/08/2010 פולנית ראשונה ז'אגלבי לובין נגד ארקה גדיניה ז'אגלבי לובין 1 : 0
14/03/2010 פולנית ראשונה ארקה גדיניה נגד ז'אגלבי לובין ז'אגלבי לובין 0 : 2
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

72. הסתיים ארקה גדיניה (1+) - ז'גלבי לובין 1.50 3.40 3.50 2 - 1 מידע נוסף
73. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ארקה גדיניה - ז'גלבי לובין 1.65 1.65 3 מידע נוסף
74. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 ארקה גדיניה - ז'גלבי לובין S,D 2.20 2.35 2.50 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס