בוליביה

כדורגל - בוליביה - בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה

318. הסתיים גואבירה מונטרו - ספורט בויס S,D 2.10 3.00 2.25 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר ואמורה לעבור את ספורט בויס די בקלות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של גואבירה מונטרו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספורט בויס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מגואבירה מונטרו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו במשחק שווה כוחות מול ספורט בויס , אך מכיוון שגואבירה מונטרו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספורט בויס במשחק חוץ שווה כוחות מול גואבירה מונטרו , למרות שגואבירה מונטרו מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של ספורט בויס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספורט בויס במשחק חוץ שווה כוחות מול גואבירה מונטרו , למרות שגואבירה מונטרו מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של ספורט בויס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספורט בויס במשחק חוץ יחסית לא קל מול גואבירה מונטרו , על פי מדד העוצמה ממוצע ספורט בויס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו במשחק יחסית לא קל מול ספורט בויס , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שגואבירה מונטרו לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. גואבירה מונטרו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספורט בויס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מגואבירה מונטרו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גואבירה מונטרו מארחת את ספורט בויס במסגרת בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה. ספורט בויס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יחס הליין של גואבירה מונטרו עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור על ספורט בויס עם רמת ביטחון של 10

  • ABCD

    יחס הליין של גואבירה מונטרו עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 120

  • ABCD

    יחס הליין של גואבירה מונטרו עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 240

יום שישי, תאריך 13 דצמבר 2019. משחק בין גואבירה מונטרו לספורט בויס במסגרת הבוליביאנית ראשונה, קלאוסורה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים גואבירה מונטרו הפסידה 4 פעמים (נגד אולווייס רדי, ריאל פוטוסי, סטרונגסט, קלאב בוליבאר) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד נאסיונל פוטוסי) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ספורט בויס ניצחה פעם אחת (נגד אורורה), הפסידה 3 פעמים (נגד סטרונגסט, סן חוזה אורורו, בלומינג סנטה קרוז) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד נאסיונל פוטוסי).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה גואבירה מונטרו ניצחה 3 פעמים ומנגד ספורט בויס ניצחה 5 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.34 -0.67
סיכום כללי גואבירה מונטרו (10), ספורט בויס (10) -2 -0.50
סיכום בית חוץ גואבירה מונטרו (5), ספורט בויס (5) 4 2.40
ראש בראש כללי גואבירה מונטרו (13) נגד ספורט בויס (13) -2 -0.31
ראש בראש בית חוץ גואבירה מונטרו (6) נגד ספורט בויס (6) 2 0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב גואבירה מונטרו ספורט בויס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.67 -0.33
סיכום כללי גואבירה מונטרו (10), ספורט בויס (10) -3 -1
סיכום בית חוץ גואבירה מונטרו (5), ספורט בויס (5) -1 -5
ראש בראש כללי גואבירה מונטרו (13) נגד ספורט בויס (13) -1 1
ראש בראש בית חוץ גואבירה מונטרו (6) נגד ספורט בויס (6) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
46 23 23 מספר משחקים 24 22 46
12 3 9 נצחונות 7 2 9
11 4 7 תיקו 10 4 14
23 16 7 הפסדים 7 16 23
49 20 29 שערים שהבקיעו 38 19 57
95 62 33 שערים שספגו 32 53 85
6 1 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 7 3 10
14 10 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 9 11
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.9 1.3 ממוצע שערים למשחק 1.6 0.9 1.2
2.1 2.7 1.4 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 2.4 1.9
0.1 0.0 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.1 0.2
0.3 0.4 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.4 0.2
45" 37" 51" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 39" 42" 40"
45" 36" 57" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 38" 30" 33"
התפלגות זמני הבקעה
12.2%
0-15
17.5%
12.2%
15-30
15.8%
16.3%
30-45
15.8%
10.2%
45-60
10.5%
18.4%
60-75
8.8%
30.6%
75-90
31.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי גואבירה מונטרו (10), ספורט בויס (10) 3.55 2
סיכום בית חוץ גואבירה מונטרו (5), ספורט בויס (5) 3.20 4.5
ראש בראש כללי גואבירה מונטרו (13) נגד ספורט בויס (13) 2.15 2
ראש בראש בית חוץ גואבירה מונטרו (6) נגד ספורט בויס (6) 2.50 1
תאריך שעה 1 X 2
11/12/201905:401.603.253.10
12/12/201913:401.553.203.30
12/12/201913:501.603.153.15
12/12/201914:051.603.153.20
12/12/201914:101.603.203.25
12/12/201914:251.653.153.10
12/12/201914:401.653.153.05
12/12/201914:501.703.102.90
12/12/201915:001.903.052.55
12/12/201916:151.903.052.50
12/12/201916:451.903.052.55
12/12/201917:052.003.002.40
12/12/201919:402.053.002.35
12/12/201921:502.053.052.35
13/12/201900:111.953.052.40
13/12/201901:102.103.002.25
13/12/201901:452.103.002.30
13/12/201901:502.103.002.25
13/12/201902:002.103.002.30
13/12/201902:052.103.002.25

בוליביאנית ראשונה, קלאוסורה 13/12/2019 01:49

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קלאב בוליבאר21144327 - 603346
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2חורחה ווילסטרמן20135216 - 432744
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3סטרונגסט20125319 - 573841
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
4סן חוזה אורורו21125421 - 482741
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
5אולווייס רדי21105631 - 431235
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
6נאסיונל פוטוסי2086631 - 35430
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
7אוריינטה פטרולמרו2093831 - 30-130
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
8בלומינג סנטה קרוז21921046 - 32-1429
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
9רויאל פארי סיון2065928 - 20-823
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
10ספורט בויס20461034 - 25-918
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
11ריאל פוטוסי21521449 - 31-1817
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
12גואבירה מונטרו20441246 - 18-2816
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
13אורורה20281040 - 20-2014
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
14קלאב דסטרויירס21341459 - 16-4313
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קלאב בוליבאר26176335 - 663157
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
2סטרונגסט26164630 - 552552
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
3נאסיונל פוטוסי26155622 - 442250
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
4בלומינג סנטה קרוז26152945 - 551047
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
5סן חוזה אורורו26127744 - 551140
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
6חורחה ווילסטרמן261241037 - 44740
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
7אוריינטה פטרולמרו261141143 - 41-237
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
8גואבירה מונטרו26871149 - 31-1831
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
9אולווייס רדי26861243 - 50730
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
10ריאל פוטוסי26761359 - 41-1827
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
11רויאל פארי סיון26671355 - 39-1625
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
12ספורט בויס26581351 - 32-1923
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
13אורורה26651552 - 32-2023
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
14קלאב דסטרויירס26571443 - 23-2022
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
* לקבוצת San Jose הופחתו 3 נק'

גואבירה מונטרו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/12/2019 אולווייס רדי נגד גואבירה מונטרו הפסד 4 : 0
04/12/2019 גואבירה מונטרו נגד נאסיונל פוטוסי תיקו 1 : 1
30/11/2019 ריאל פוטוסי נגד גואבירה מונטרו הפסד 1 : 0
24/11/2019 גואבירה מונטרו נגד סטרונגסט הפסד 1 : 5
18/10/2019 קלאב בוליבאר נגד גואבירה מונטרו הפסד 7 : 2
06/10/2019 גואבירה מונטרו נגד אורורה נצחון 3 : 1
01/10/2019 חורחה ווילסטרמן נגד גואבירה מונטרו הפסד 2 : 0
26/09/2019 גואבירה מונטרו נגד סן חוזה אורורו נצחון 2 : 1
22/09/2019 אוריינטה פטרולמרו נגד גואבירה מונטרו ניצחון 1 : 2
15/09/2019 גואבירה מונטרו נגד בלומינג סנטה קרוז תיקו 1 : 1

ספורט בויס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
07/12/2019 ספורט בויס נגד נאסיונל פוטוסי בוליביאנית ראשונה תיקו 0 : 0
05/12/2019 סטרונגסט נגד ספורט בויס בוליביאנית ראשונה הפסד 7 : 0
01/12/2019 ספורט בויס נגד אורורה בוליביאנית ראשונה נצחון 4 : 0
29/11/2019 סן חוזה אורורו נגד ספורט בויס בוליביאנית ראשונה הפסד 2 : 0
19/10/2019 ספורט בויס נגד בלומינג סנטה קרוז בוליביאנית ראשונה הפסד 2 : 3
06/10/2019 קלאב דסטרויירס נגד ספורט בויס בוליביאנית ראשונה הפסד 1 : 0
28/09/2019 אולווייס רדי נגד ספורט בויס בוליביאנית ראשונה הפסד 2 : 1
25/09/2019 ספורט בויס נגד ריאל פוטוסי בוליביאנית ראשונה נצחון 6 : 2
22/09/2019 קלאב בוליבאר נגד ספורט בויס בוליביאנית ראשונה הפסד 2 : 0
14/09/2019 ספורט בויס נגד חורחה ווילסטרמן בוליביאנית ראשונה הפסד 1 : 2

גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
18/08/2019 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו ספורט בויס 2 : 0
28/04/2019 בוליביאנית ראשונה גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס גואבירה מונטרו 1 : 0
16/02/2019 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו תיקו 2 : 2
20/12/2018 בוליביאנית ראשונה גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס ספורט בויס 2 : 3
30/09/2018 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו ספורט בויס 2 : 0
26/05/2018 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו תיקו 0 : 0
20/05/2018 בוליביאנית ראשונה גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס תיקו 2 : 2
11/03/2018 בוליביאנית ראשונה גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס תיקו 1 : 1
28/01/2018 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו תיקו 1 : 1
21/10/2016 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו ספורט בויס 1 : 0
01/05/2014 בוליביאנית ראשונה גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס גואבירה מונטרו 2 : 0
19/02/2014 בוליביאנית ראשונה ספורט בויס נגד גואבירה מונטרו ספורט בויס 2 : 0
24/11/2013 בוליביאנית ראשונה גואבירה מונטרו נגד ספורט בויס גואבירה מונטרו 1 : 0
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

319. הסתיים גואבירה מונטרו - ספורט בויס (1+) 3.70 3.70 1.40 0 - 0 מידע נוסף
320. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) גואבירה מונטרו - ספורט בויס 1.45 1.95 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס