מצרים

כדורגל - מצרים - מצרית ראשונה

61. הסתיים זמאלק - אל אסיוטי S,D 2.15 2.65 2.45 2 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    אל אסיוטי במשחק חוץ שווה כוחות מול זמאלק , למרות שזמאלק מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של אל אסיוטי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מזמאלק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מזמאלק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי במשחק חוץ יחסית לא קל מול זמאלק , על פי מדד המומנטום ראש בראש אל אסיוטי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי במשחק חוץ שווה כוחות מול זמאלק , למרות שזמאלק מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של אל אסיוטי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי במשחק חוץ יחסית לא קל מול זמאלק , על פי מדד העוצמה כללית אל אסיוטי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי במשחק חוץ שווה כוחות מול זמאלק , למרות שזמאלק מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של אל אסיוטי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל אסיוטי במשחק חוץ יחסית לא קל מול זמאלק , על פי מדד העוצמה ממוצע אל אסיוטי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. אל אסיוטי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק במשחק יחסית לא קל מול אל אסיוטי , על פי מדד עוצמה ראש בראש ביחד עם העובדה שזמאלק לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. זמאלק עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זמאלק מארחת את אל אסיוטי במסגרת מצרית ראשונה. זמאלק עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 12 דצמבר 2019. משחק בין זמאלק לאל אסיוטי במסגרת המצרית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
זמאלק המארחת ממוקמת במקום ה-5 עם 10 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.20 וסופגת 0.80 שערים) כאשר מנגד אל אסיוטי האורחת ממוקמת במקום ה-4 עם 12 נקודות ויחס שערים חיובי של 6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.17 וסופגת 1.17 שערים).
במשחקים האחרונים זמאלק ניצחה 3 פעמים (נגד פרימיירו דה אוגוסטו, ג'נריישן פוט, אל מוקאולון), הפסידה פעמיים (נגד מזמבה, אנפי) כאשר מנגד אל אסיוטי עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד נואדיבו,אנוגו ריינג'רס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה זמאלק ניצחה 4 פעמים ומנגד אל אסיוטי ניצחה פעם אחת ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.67 -3.33
סיכום כללי זמאלק (10), אל אסיוטי (10) -4 -1.00
סיכום בית חוץ זמאלק (5), אל אסיוטי (5) 0 0.00
ראש בראש כללי זמאלק (6) נגד אל אסיוטי (6) -2 0.83
ראש בראש בית חוץ זמאלק (3) נגד אל אסיוטי (3) 2 1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב זמאלק אל אסיוטי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 4.00
סיכום כללי זמאלק (10), אל אסיוטי (10) 1 5
סיכום בית חוץ זמאלק (5), אל אסיוטי (5) 4 4
ראש בראש כללי זמאלק (6) נגד אל אסיוטי (6) -1 1
ראש בראש בית חוץ זמאלק (3) נגד אל אסיוטי (3) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
5 2 3 מספר משחקים 3 3 6
3 1 2 נצחונות 1 2 3
1 0 1 תיקו 2 1 3
1 1 0 הפסדים 0 0 0
6 2 4 שערים שהבקיעו 6 7 13
4 2 2 שערים שספגו 2 5 7
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 0 2
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 0 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.2 1.0 1.3 ממוצע שערים למשחק 2.0 2.3 2.2
0.8 1.0 0.7 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.7 1.2
0.4 0.5 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.7 0.0 0.3
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.0 0.2
26" 49" 12" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 18" 35" 28"
19" 1" 28" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 84" 73"
התפלגות זמני הבקעה
16.7%
0-15
15.4%
33.3%
15-30
15.4%
33.3%
30-45
7.7%
16.7%
45-60
23.1%
0.0%
60-75
23.1%
0.0%
75-90
15.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי זמאלק (10), אל אסיוטי (10) 3.10 4
סיכום בית חוץ זמאלק (5), אל אסיוטי (5) 2.80 3
ראש בראש כללי זמאלק (6) נגד אל אסיוטי (6) 2.83 1
ראש בראש בית חוץ זמאלק (3) נגד אל אסיוטי (3) 3.67 6
תאריך שעה 1 X 2
11/12/201901:202.002.702.65
11/12/201923:302.052.702.55
11/12/201923:342.102.702.50
11/12/201923:382.102.702.45
12/12/201900:402.152.702.40
12/12/201900:552.202.702.35
12/12/201906:352.152.702.40
12/12/201908:552.202.702.35
12/12/201910:402.252.702.30
12/12/201911:102.202.702.35
12/12/201917:202.202.702.40
12/12/201917:552.202.702.35
12/12/201919:052.202.652.40
12/12/201919:302.152.652.45

מצרית ראשונה 12/12/2019 19:38

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל אהלי55001 - 171615
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2אל איתיחד64112 - 7513
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
3אל מוקאולון64115 - 9413
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
4אל אסיוטי63307 - 13612
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
5זמאלק53114 - 6210
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
6סמוחה72418 - 9110
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
7הרס אל חודו72416 - 7110
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
8איסמעילי73137 - 5-210
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
9אל אנטאג אל ארבייה72239 - 7-28
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
10אל מסרי52124 - 627
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
11טנטה61415 - 507
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
12אנפי721411 - 8-37
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
13מיסר אלמקאסה721410 - 7-37
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
14מאסר71426 - 2-47
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
15אסוון612312 - 7-55
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
16טאלה אל ג'איש60426 - 4-24
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
17גונה711512 - 2-104
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
18וואדי דגלה703411 - 5-63
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה

זמאלק

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
07/12/2019 זמאלק נגד פרימיירו דה אוגוסטו נצחון 2 : 0
30/11/2019 מזמבה נגד זמאלק הפסד 3 : 0
25/11/2019 אנפי נגד זמאלק הפסד 2 : 1
24/10/2019 זמאלק נגד ג'נריישן פוט נצחון 1 : 0
19/10/2019 זמאלק נגד אל מוקאולון נצחון 2 : 1
06/10/2019 זמאלק נגד מאסר תיקו 1 : 1
03/10/2019 מיסר אלמקאסה נגד זמאלק ניצחון 0 : 1
23/09/2019 זמאלק נגד אל איתיחד נצחון 1 : 0
14/09/2019 ג'נריישן פוט נגד זמאלק הפסד 2 : 1
16/08/2019 Dekedaha נגד זמאלק ניצחון 0 : 7

אל אסיוטי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
08/12/2019 אל אסיוטי נגד נואדיבו גביע הקונפדרציות נצחון 6 : 0
01/12/2019 אנוגו ריינג'רס נגד אל אסיוטי גביע הקונפדרציות ניצחון 1 : 3
27/11/2019 אל אסיוטי נגד אסוון מצרית ראשונה תיקו 2 : 2
03/11/2019 אל אסיוטי נגד Young Africans גביע הקונפדרציות נצחון 3 : 0
27/10/2019 Young Africans נגד אל אסיוטי גביע הקונפדרציות ניצחון 1 : 2
21/10/2019 אל אנטאג אל ארבייה נגד אל אסיוטי מצרית ראשונה ניצחון 2 : 3
17/10/2019 אל אסיוטי נגד סמוחה מצרית ראשונה תיקו 0 : 0
06/10/2019 טאלה אל ג'איש נגד אל אסיוטי מצרית ראשונה תיקו 2 : 2
03/10/2019 טנטה נגד אל אסיוטי מצרית ראשונה ניצחון 1 : 2
21/09/2019 אל אסיוטי נגד אנפי מצרית ראשונה נצחון 4 : 0

זמאלק נגד אל אסיוטי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
23/04/2019 מצרית ראשונה אל אסיוטי נגד זמאלק אל אסיוטי 1 : 0
24/01/2019 מצרית ראשונה זמאלק נגד אל אסיוטי תיקו 3 : 3
22/04/2018 מצרית ראשונה זמאלק נגד אל אסיוטי זמאלק 2 : 1
30/12/2017 מצרית ראשונה אל אסיוטי נגד זמאלק זמאלק 0 : 1
24/05/2015 מצרית ראשונה זמאלק נגד אל אסיוטי זמאלק 2 : 0
14/12/2014 מצרית ראשונה אל אסיוטי נגד זמאלק זמאלק 1 : 3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

62. הסתיים זמאלק - פירמידס (1+) 4.20 3.45 1.40 2 - 0 מידע נוסף
63. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) זמאלק - פירמידס 1.80 1.50 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס