מונטנגרו

כדורגל - מונטנגרו - מונטנגרית ראשונה

40. הסתיים או.אפ.קיי. פטרובץ' - רודאר S,D 1.35 3.25 4.95 1 - 4 מידע נוסף
  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק שווה כוחות מול רודאר , אך מכיוון שאו.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק יחסית לא קל מול רודאר , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שאו.אפ.קיי. פטרובץ לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק לא קל מול רודאר , אך מכיוון שאו.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק לא קל מול רודאר , אך מכיוון שאו.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מרודאר , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק יחסית לא קל מול רודאר , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שאו.אפ.קיי. פטרובץ לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק שווה כוחות מול רודאר , אך מכיוון שאו.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מרודאר , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק שווה כוחות מול רודאר , אך מכיוון שאו.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ במשחק יחסית לא קל מול רודאר , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שאו.אפ.קיי. פטרובץ לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    או.אפ.קיי. פטרובץ מארחת את רודאר במסגרת מונטנגרית ראשונה. או.אפ.קיי. פטרובץ עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 05 דצמבר 2019. משחק בין או.אפ.קיי. פטרובץ' לרודאר במסגרת המונטנגרית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
או.אפ.קיי. פטרובץ' המארחת ממוקמת במקום ה-8 עם 17 נקודות ויחס שערים שלילי של -19 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.82 וסופגת 1.94 שערים) כאשר מנגד רודאר האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 18 נקודות ויחס שערים שלילי של -16 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.12 וסופגת 2.06 שערים).
או.אפ.קיי. פטרובץ' עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד Mogren,רודאר) כאשר מנגד רודאר עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד סטיאווה בוקרשט,סטיאווה בוקרשט,פרטיזן בלגרד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה או.אפ.קיי. פטרובץ' ניצחה 4 פעמים ומנגד רודאר ניצחה 10 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 2.33
סיכום כללי או.אפ.קיי. פטרובץ' (10), רודאר (10) 1 0.70
סיכום בית חוץ או.אפ.קיי. פטרובץ' (5), רודאר (5) 1 0.80
ראש בראש כללי או.אפ.קיי. פטרובץ' (15) נגד רודאר (15) -12 -1.00
ראש בראש בית חוץ או.אפ.קיי. פטרובץ' (8) נגד רודאר (8) -8 -0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 -2.00
סיכום כללי או.אפ.קיי. פטרובץ' (10), רודאר (10) -2 -3
סיכום בית חוץ או.אפ.קיי. פטרובץ' (5), רודאר (5) -1 -2
ראש בראש כללי או.אפ.קיי. פטרובץ' (15) נגד רודאר (15) -6 6
ראש בראש בית חוץ או.אפ.קיי. פטרובץ' (8) נגד רודאר (8) -4 4
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי או.אפ.קיי. פטרובץ' (10), רודאר (10) 2.25 3.5
סיכום בית חוץ או.אפ.קיי. פטרובץ' (5), רודאר (5) 1.80 3.5
ראש בראש כללי או.אפ.קיי. פטרובץ' (15) נגד רודאר (15) 2.73 3
ראש בראש בית חוץ או.אפ.קיי. פטרובץ' (8) נגד רודאר (8) 2.00 2
תאריך שעה 1 X 2
02/12/201916:101.852.752.90
04/12/201906:052.202.602.45
04/12/201911:502.152.652.45
04/12/201918:002.102.652.50
05/12/201904:102.102.652.55
05/12/201910:002.052.652.60
05/12/201910:102.002.652.65
05/12/201910:201.952.702.70
05/12/201910:251.952.702.75
05/12/201910:551.902.702.80
05/12/201911:301.902.702.85
05/12/201911:501.852.752.90
05/12/201912:051.852.752.95
05/12/201912:251.802.753.05
05/12/201912:301.752.803.10
05/12/201912:401.752.803.15
05/12/201913:551.403.104.85
05/12/201914:051.353.254.85
05/12/201914:101.353.254.95

מונטנגרית ראשונה 05/12/2019 08:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בודנצ'וט פודגוריצה16112318 - 341635
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
2סוטיסקה17104314 - 372334
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3דנילובגרד1795316 - 23732
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
4זטה1767413 - 15225
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
5אפ.קיי. פודגוריצה1766518 - 22424
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
6מלאדוסט פודוגוריצה1763817 - 18121
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
7רודאר1753935 - 19-1618
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
8או.אפ.קיי. פטרובץ'17521033 - 14-1917
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
9קום פודגוריצה1736828 - 24-415
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
10גרבלי1616928 - 14-149
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת

או.אפ.קיי. פטרובץ'

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
07/12/2011 או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד Mogren הפסד 1 : 2
03/12/2011 רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' הפסד 2 : 1
26/11/2011 או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד סוטיסקה תיקו 0 : 0
19/11/2011 Lovcen נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' ניצחון 0 : 2
05/11/2011 או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד Decic נצחון 1 : 0
29/10/2011 Berane נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' תיקו 2 : 2
22/10/2011 זטה נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' הפסד 1 : 0
15/10/2011 או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד בודנצ'וט פודגוריצה תיקו 1 : 1
01/10/2011 גרבלי נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' ניצחון 0 : 3
24/09/2011 או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד Mladost תיקו 0 : 0

רודאר

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
02/08/2018 סטיאווה בוקרשט נגד רודאר הליגה האירופית הפסד 4 : 0
26/07/2018 רודאר נגד סטיאווה בוקרשט הליגה האירופית הפסד 0 : 2
19/07/2018 פרטיזן בלגרד נגד רודאר הליגה האירופית הפסד 3 : 0
19/07/2018 טרה פיורי נגד רודאר הליגה האירופית ניצחון 0 : 3
12/07/2018 רודאר נגד פרטיזן בלגרד הליגה האירופית הפסד 0 : 3
12/07/2018 רודאר נגד טרה פיורי הליגה האירופית נצחון 7 : 0
07/07/2016 רודאר נגד קוקסי הליגה האירופית הפסד 0 : 1
30/06/2016 קוקסי נגד רודאר הליגה האירופית תיקו 1 : 1
22/07/2015 רודאר נגד קראבח ליגת האלופות הפסד 0 : 1
15/07/2015 קראבח נגד רודאר ליגת האלופות תיקו 0 : 0

או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
03/12/2011 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר 2 : 1
27/08/2011 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר רודאר 0 : 2
09/04/2011 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר רודאר 0 : 1
20/11/2010 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר 3 : 0
28/08/2010 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר רודאר 0 : 2
22/05/2010 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' תיקו 2 : 2
31/10/2009 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר רודאר 0 : 4
09/08/2009 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר 3 : 1
18/04/2009 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר או.אפ.קיי. פטרובץ' 2 : 1
07/03/2009 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר או.אפ.קיי. פטרובץ' 1 : 0
01/10/2008 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר 2 : 1
17/05/2008 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר 5 : 2
10/11/2007 מרוקאית ראשונה רודאר נגד או.אפ.קיי. פטרובץ' רודאר 1 : 0
18/08/2007 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר או.אפ.קיי. פטרובץ' 1 : 0
04/05/2007 מרוקאית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' נגד רודאר או.אפ.קיי. פטרובץ' 2 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

41. הסתיים או.אפ.קיי. פטרובץ' - רודאר פלייבליה (1+) 3.10 3.25 1.60 1 - 4 מידע נוסף
42. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) או.אפ.קיי. פטרובץ' - רודאר פלייבליה 1.65 1.65 5 מידע נוסף
43. הסתיים מחצית ראשונה או.אפ.קיי. פטרובץ' - רודאר פלייבליה 1.80 2.00 5.25 0 - 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס