אנגליה

כדורגל - אנגליה - אנגלית ראשונה

189. הסתיים רוצ'דייל - מילטון קינס דונס S,D 1.90 2.90 2.60 2 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר ממילטון קינס דונס , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל במשחק יחסית לא קל מול מילטון קינס דונס , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שרוצדייל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של רוצדייל לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר ממילטון קינס דונס , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר ממילטון קינס דונס , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל במשחק יחסית לא קל מול מילטון קינס דונס , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שרוצדייל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל במשחק שווה כוחות מול מילטון קינס דונס , אך מכיוון שרוצדייל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מילטון קינס דונס במשחק חוץ שווה כוחות מול רוצדייל , למרות שרוצדייל מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של מילטון קינס דונס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מילטון קינס דונס במשחק חוץ שווה כוחות מול רוצדייל , למרות שרוצדייל מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של מילטון קינס דונס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל במשחק שווה כוחות מול מילטון קינס דונס , אך מכיוון שרוצדייל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מרוצדייל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. מילטון קינס דונס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

    רוצדייל מארחת את מילטון קינס דונס במסגרת אנגלית ראשונה. רוצדייל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שלישי, תאריך 22 אוקטובר 2019. משחק בין רוצ'דייל למילטון קינס דונס במסגרת האנגלית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
רוצ'דייל המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 16 נקודות ויחס שערים שלילי של -5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.31 וסופגת 1.69 שערים) כאשר מנגד מילטון קינס דונס האורחת ממוקמת במקום ה-20 עם 13 נקודות ויחס שערים שלילי של -7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.92 וסופגת 1.46 שערים).
רוצ'דייל עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד בולטון,אקרינגטון סטנלי) כאשר מנגד במשחקים האחרונים מילטון קינס דונס ניצחה פעם אחת (נגד Fu1lham U21), הפסידה 3 פעמים (נגד בריסטול רוברס, בארטון אלביון, סנדרלנד) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד קובנטרי).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה רוצ'דייל ניצחה 3 פעמים ומנגד מילטון קינס דונס ניצחה 7 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.66 2.00
סיכום כללי רוצ'דייל (10), מילטון קינס דונס (10) 3 -0.80
סיכום בית חוץ רוצ'דייל (5), מילטון קינס דונס (5) 3 -1.40
ראש בראש כללי רוצ'דייל (14) נגד מילטון קינס דונס (14) -6 -0.21
ראש בראש בית חוץ רוצ'דייל (7) נגד מילטון קינס דונס (7) -6 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב רוצ'דייל מילטון קינס דונס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -1.33
סיכום כללי רוצ'דייל (10), מילטון קינס דונס (10) 2 -1
סיכום בית חוץ רוצ'דייל (5), מילטון קינס דונס (5) 1 -2
ראש בראש כללי רוצ'דייל (14) נגד מילטון קינס דונס (14) -3 3
ראש בראש בית חוץ רוצ'דייל (7) נגד מילטון קינס דונס (7) -3 3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
9 5 4 מספר משחקים 6 3 9
2 2 0 נצחונות 3 1 4
4 1 3 תיקו 0 0 0
3 2 1 הפסדים 3 2 5
10 7 3 שערים שהבקיעו 5 6 11
14 10 4 שערים שספגו 8 5 13
3 2 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
3 2 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 0 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 1.4 0.8 ממוצע שערים למשחק 0.8 2.0 1.2
1.6 2.0 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 1.7 1.4
0.3 0.4 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.3 0.2
0.3 0.4 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.5 0.0 0.3
27" 18" 37" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 34" 18" 26"
55" 43" 68" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 26" 32" 27"
התפלגות זמני הבקעה
30.0%
0-15
27.3%
0.0%
15-30
27.3%
30.0%
30-45
9.1%
10.0%
45-60
9.1%
20.0%
60-75
9.1%
10.0%
75-90
18.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי רוצ'דייל (10), מילטון קינס דונס (10) 2.60 2
סיכום בית חוץ רוצ'דייל (5), מילטון קינס דונס (5) 2.50 2
ראש בראש כללי רוצ'דייל (14) נגד מילטון קינס דונס (14) 3.36 0
ראש בראש בית חוץ רוצ'דייל (7) נגד מילטון קינס דונס (7) 3.43 0
תאריך שעה 1 X 2
17/10/201916:051.952.702.75
19/10/201919:402.052.902.40
19/10/201919:502.202.852.25
19/10/201919:552.202.852.20
19/10/201920:102.252.902.20
20/10/201900:002.252.802.25
21/10/201907:152.202.802.30
21/10/201911:552.152.802.30
21/10/201919:152.102.802.35
22/10/201910:252.102.852.40
22/10/201910:402.052.852.45
22/10/201913:352.052.802.50
22/10/201913:502.002.852.45
22/10/201917:251.952.902.55
22/10/201917:401.902.902.60

אנגלית ראשונה 22/10/2019 08:17

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1איפסוויץ'128317 - 211427
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2וויקומב1375113 - 22926
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
3פטרבורו1373316 - 301424
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
4פליטווד טאון1272315 - 24923
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
5אוקספורד יונייטד1464418 - 291122
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
6קובנטרי1356215 - 16121
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
7בריסטול רוברס1363414 - 15121
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
8בלקפול1355315 - 17220
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
9דונקסטר1254313 - 15219
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
10סנדרלנד1254315 - 16119
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
11רות'רהאם1253412 - 19718
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
12לינקולן1452719 - 17-217
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
13שרוסברי1245313 - 10-317
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
14רוצ'דייל1344522 - 17-516
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
15בארטון אלביון1143413 - 15215
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
16ג'ילינגהאם1335516 - 18214
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
17אקרינגטון סטנלי1335521 - 17-414
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
18פורטסמות'1134412 - 12013
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
19טרנמיר1334622 - 17-513
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
20מילטון קינס דונס1341819 - 12-713
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
21ווימבלדון1433824 - 19-512
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
22סאות'נד יונייטד13121033 - 14-195
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
23בולטון1104728 - 3-25-8
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
* לקבוצת Bolton Wanderers הופחתו 12 נק'

רוצ'דייל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/10/2019 בולטון נגד רוצ'דייל ניצחון 1 : 3
12/10/2019 רוצ'דייל נגד אקרינגטון סטנלי נצחון 2 : 1
05/10/2019 ווימבלדון נגד רוצ'דייל הפסד 3 : 2
01/10/2019 רוצ'דייל נגד בולטון תיקו 1 : 1
28/09/2019 רוצ'דייל נגד וויקומב הפסד 0 : 3
25/09/2019 מנצ'סטר יונייטד נגד רוצ'דייל תיקו 1 : 1
21/09/2019 פליטווד טאון נגד רוצ'דייל הפסד 2 : 1
17/09/2019 רוצ'דייל נגד לינקולן תיקו 1 : 1
14/09/2019 פטרבורו נגד רוצ'דייל הפסד 6 : 0
11/09/2019 רוצ'דייל נגד Manc1hester City U21 הפסד 0 : 2

מילטון קינס דונס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/10/2019 מילטון קינס דונס נגד קובנטרי אנגלית ראשונה תיקו 0 : 0
12/10/2019 בריסטול רוברס נגד מילטון קינס דונס אנגלית ראשונה הפסד 1 : 0
05/10/2019 מילטון קינס דונס נגד בארטון אלביון אנגלית ראשונה הפסד 0 : 3
01/10/2019 מילטון קינס דונס נגד Fu1lham U21 גביע הליגות הנמוכות נצחון 1 : 0
28/09/2019 סנדרלנד נגד מילטון קינס דונס אנגלית ראשונה הפסד 2 : 1
25/09/2019 מילטון קינס דונס נגד ליברפול גביע הליגה האנגלי הפסד 0 : 2
21/09/2019 מילטון קינס דונס נגד סאות'נד יונייטד אנגלית ראשונה הפסד 0 : 1
14/09/2019 בלקפול נגד מילטון קינס דונס אנגלית ראשונה ניצחון 0 : 3
03/09/2019 סטבינייג' נגד מילטון קינס דונס גביע הליגות הנמוכות ניצחון 0 : 3
31/08/2019 אקרינגטון סטנלי נגד מילטון קינס דונס אנגלית ראשונה הפסד 2 : 1

רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/02/2018 אנגלית ראשונה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס תיקו 0 : 0
16/09/2017 אנגלית ראשונה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל מילטון קינס דונס 3 : 2
11/03/2017 אנגלית ראשונה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל תיקו 2 : 2
20/08/2016 אנגלית ראשונה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס מילטון קינס דונס 0 : 1
25/04/2015 אנגלית ראשונה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס מילטון קינס דונס 2 : 3
25/11/2014 אנגלית ראשונה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל תיקו 2 : 2
28/04/2012 אנגלית ראשונה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס מילטון קינס דונס 1 : 2
05/11/2011 אנגלית ראשונה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל מילטון קינס דונס 3 : 1
05/03/2011 אנגלית ראשונה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס מילטון קינס דונס 1 : 4
18/09/2010 אנגלית ראשונה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל תיקו 1 : 1
26/01/2008 אנגלית שניה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל רוצ'דייל 0 : 1
01/09/2007 אנגלית שניה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס רוצ'דייל 3 : 2
27/01/2007 אנגלית שניה רוצ'דייל נגד מילטון קינס דונס רוצ'דייל 5 : 0
22/12/2006 אנגלית שניה מילטון קינס דונס נגד רוצ'דייל מילטון קינס דונס 2 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

190. הסתיים רוצ'דייל - מילטון קינס דונס (1+) 3.35 3.50 1.50 2 - 0 מידע נוסף
191. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) רוצ'דייל - מילטון קינס דונס 1.50 1.75 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס