יפן

כדורגל - יפן - יפנית שניה

20. הסתיים מצ'ידה זלביה - קאגושימה יונייטד S,D 1.80 2.90 2.80 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שמצידה זלביה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שמצידה זלביה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה אורחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שמצידה זלביה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שמצידה זלביה המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שווה כוחות מול קאגושימה יונייטד , אך מכיוון שמצידה זלביה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק יחסית לא קל מול קאגושימה יונייטד , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שמצידה זלביה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק יחסית לא קל מול קאגושימה יונייטד , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שמצידה זלביה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מקאגושימה יונייטד , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של מצידה זלביה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שבו יחסי הכוחות מול קאגושימה יונייטד נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש מצידה זלביה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מצידה זלביה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של מצידה זלביה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מצידה זלביה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מצידה זלביה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מצידה זלביה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של מצידה זלביה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מצידה זלביה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מצידה זלביה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק יחסית לא קל מול קאגושימה יונייטד , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) ביחד עם העובדה שמצידה זלביה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שווה כוחות מול קאגושימה יונייטד , אך מכיוון שמצידה זלביה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שווה כוחות מול קאגושימה יונייטד , אך מכיוון שמצידה זלביה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקאגושימה יונייטד , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק יחסית לא קל מול קאגושימה יונייטד , על פי מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שווה כוחות מול קאגושימה יונייטד , אך מכיוון שמצידה זלביה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדדי המומנטום ממוצע ועוצמה ממוצע שלה טובים יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שווה כוחות מול קאגושימה יונייטד , אך מכיוון שמצידה זלביה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה מארחת את קאגושימה יונייטד במסגרת יפנית שניה. מצידה זלביה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מצידה זלביה במשחק שווה כוחות מול קאגושימה יונייטד , אך מכיוון שמצידה זלביה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 13 אוקטובר 2019. משחק בין מצ'ידה זלביה לקאגושימה יונייטד במסגרת היפנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
מצ'ידה זלביה המארחת ממוקמת במקום ה-19 עם 34 נקודות ויחס שערים שלילי של -20 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.91 וסופגת 1.49 שערים) כאשר מנגד קאגושימה יונייטד האורחת ממוקמת במקום ה-20 עם 30 נקודות ויחס שערים שלילי של -30 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.09 וסופגת 1.97 שערים).
במשחקים האחרונים מצ'ידה זלביה הפסידה פעמיים (נגד נגאסקי, קיוטו סנגה) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד ריוקיו, יוקוהומה, אומייה ארדיג'ה) כאשר מנגד קאגושימה יונייטד נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 5 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד ניגאטה אלבירקס,קיוטו סנגה,טוצ'יגי,ימאגטה,ריוקיו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה מצ'ידה זלביה ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.67 2.67
סיכום כללי מצ'ידה זלביה (10), קאגושימה יונייטד (10) 3 1.30
סיכום בית חוץ מצ'ידה זלביה (5), קאגושימה יונייטד (5) 2 2.20
ראש בראש כללי מצ'ידה זלביה (1) נגד קאגושימה יונייטד (1) 2 1.00
ראש בראש בית חוץ מצ'ידה זלביה (-) נגד קאגושימה יונייטד (-) 0 -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב מצ'ידה זלביה קאגושימה יונייטד
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 -4.00
סיכום כללי מצ'ידה זלביה (10), קאגושימה יונייטד (10) -2 -5
סיכום בית חוץ מצ'ידה זלביה (5), קאגושימה יונייטד (5) -1 -3
ראש בראש כללי מצ'ידה זלביה (1) נגד קאגושימה יונייטד (1) 1 -1
ראש בראש בית חוץ מצ'ידה זלביה (-) נגד קאגושימה יונייטד (-) 0 0
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
33 17 16 מספר משחקים 16 15 31
7 5 2 נצחונות 7 2 9
12 4 8 תיקו 0 3 3
14 8 6 הפסדים 9 10 19
30 14 16 שערים שהבקיעו 21 15 36
49 23 26 שערים שספגו 26 31 57
7 4 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 3 5
14 8 6 מספר משחקים שלא הבקיעו 6 6 12
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 0.8 1.0 ממוצע שערים למשחק 1.3 1.0 1.2
1.5 1.4 1.6 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 2.1 1.8
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.2 0.2
0.4 0.5 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.4 0.4
35" 25" 45" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 51" 36" 44"
43" 55" 33" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 40" 40" 40"
התפלגות זמני הבקעה
16.7%
0-15
8.3%
16.7%
15-30
8.3%
6.7%
30-45
13.9%
13.3%
45-60
27.8%
26.7%
60-75
19.4%
20.0%
75-90
22.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי מצ'ידה זלביה (10), קאגושימה יונייטד (10) 3.15 5.5
סיכום בית חוץ מצ'ידה זלביה (5), קאגושימה יונייטד (5) 3.50 3
ראש בראש כללי מצ'ידה זלביה (1) נגד קאגושימה יונייטד (1) 1.00 1
ראש בראש בית חוץ מצ'ידה זלביה (-) נגד קאגושימה יונייטד (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
09/10/201920:051.952.902.55
10/10/201912:551.902.902.65
11/10/201908:451.852.952.70
11/10/201916:551.852.952.75
13/10/201903:501.852.902.75
13/10/201909:101.802.952.80
13/10/201910:301.852.902.75
13/10/201910:351.802.952.80
13/10/201910:501.802.952.85
13/10/201910:551.802.902.80

יפנית שניה 13/10/2019 08:17

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קשיווה רייסול35209627 - 562969
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
2אומייה ארדיג'ה351712632 - 501863
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
3יוקוהומה351710834 - 552161
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
4ימאגטה351710829 - 481961
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
5קיוטו סנגה361611939 - 501159
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
6קופו351691035 - 531857
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
7מיטו351512830 - 451557
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
8פגיאנו אוקאימה351691041 - 44357
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
9טוקושימה3515101039 - 48955
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
10נגאסקי361651549 - 50153
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
11קנאזאווה351214937 - 46950
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
12ניגאטה אלבירקס3513101245 - 601549
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
13טוקיו ורדי3612121251 - 50-148
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
14רנופה ימגוצ'י361271759 - 48-1143
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
15ריוקיו3610101670 - 49-2140
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
16אהימה351161850 - 43-739
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
17ג'ף יונייטד369121555 - 42-1339
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
18אביספה פוקוקה35981849 - 33-1635
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
19מצ'ידה זלביה357131552 - 32-2034
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
20קאגושימה יונייטד34932267 - 37-3030
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
21טוצ'יגי355141648 - 28-2029
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
22פ.צ. גיפו34682058 - 29-2926
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת

מצ'ידה זלביה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
05/10/2019 נגאסקי נגד מצ'ידה זלביה הפסד 3 : 2
29/09/2019 מצ'ידה זלביה נגד ריוקיו תיקו 0 : 0
22/09/2019 מצ'ידה זלביה נגד יוקוהומה תיקו 0 : 0
14/09/2019 קיוטו סנגה נגד מצ'ידה זלביה הפסד 2 : 0
07/09/2019 אומייה ארדיג'ה נגד מצ'ידה זלביה תיקו 1 : 1
01/09/2019 מצ'ידה זלביה נגד ג'ף יונייטד תיקו 1 : 1
25/08/2019 פגיאנו אוקאימה נגד מצ'ידה זלביה ניצחון 0 : 3
17/08/2019 טוצ'יגי נגד מצ'ידה זלביה תיקו 0 : 0
10/08/2019 מצ'ידה זלביה נגד קנאזאווה הפסד 2 : 3
31/07/2019 מצ'ידה זלביה נגד ניגאטה אלבירקס תיקו 3 : 3

קאגושימה יונייטד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
05/10/2019 ניגאטה אלבירקס נגד קאגושימה יונייטד יפנית שניה הפסד 6 : 0
28/09/2019 קאגושימה יונייטד נגד קיוטו סנגה יפנית שניה הפסד 0 : 1
22/09/2019 טוצ'יגי נגד קאגושימה יונייטד יפנית שניה הפסד 3 : 1
15/09/2019 קאגושימה יונייטד נגד ימאגטה יפנית שניה הפסד 0 : 3
07/09/2019 ריוקיו נגד קאגושימה יונייטד יפנית שניה הפסד 2 : 1
31/08/2019 קנאזאווה נגד קאגושימה יונייטד יפנית שניה ניצחון 1 : 2
24/08/2019 יוקוהומה נגד קאגושימה יונייטד יפנית שניה הפסד 5 : 1
17/08/2019 קאגושימה יונייטד נגד אהימה יפנית שניה נצחון 4 : 2
04/08/2019 קאגושימה יונייטד נגד ג'ף יונייטד יפנית שניה נצחון 2 : 1
27/07/2019 קאגושימה יונייטד נגד נגאסקי יפנית שניה הפסד 1 : 2

מצ'ידה זלביה נגד קאגושימה יונייטד

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
24/03/2019 יפנית שניה קאגושימה יונייטד נגד מצ'ידה זלביה מצ'ידה זלביה 0 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס