ברזיל

כדורגל - ברזיל - ברזילאית ראשונה

338. הסתיים קרוזיירו - פלמנגו S,D 3.15 2.75 1.75 1 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    קרוזיירו במשחק שבו יחסי הכוחות מול פלמנגו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום כללי פלמנגו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלמנגו במשחק לא קל מול קרוזיירו , אך מכיוון שפלמנגו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום ממוצע שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פלמנגו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלמנגו במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שפלמנגו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלמנגו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מקרוזיירו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , פלמנגו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו במשחק שבו יחסי הכוחות מול פלמנגו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש פלמנגו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלמנגו במשחק חוץ יחסית לא קל מול קרוזיירו , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) פלמנגו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פלמנגו במשחק חוץ יחסית לא קל מול קרוזיירו , על פי מדדי המומנטום הממוצע ועוצמה ממוצע פלמנגו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרוזיירו מארחת את פלמנגו במסגרת ברזילאית ראשונה. פלמנגו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
3.15 2.75 1.75
36% 32% 32%
(10 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שבת, תאריך 21 ספטמבר 2019. משחק בין קרוזיירו לפלמנגו במסגרת הברזילאית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קרוזיירו המארחת ממוקמת במקום ה-17 עם 18 נקודות ויחס שערים שלילי של -12 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.84 וסופגת 1.47 שערים) כאשר מנגד פלמנגו האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 42 נקודות ויחס שערים חיובי של 24 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.21 וסופגת 0.95 שערים).
קרוזיירו עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד פלמייראס,גרמיו,אינטרנסיונל) כאשר מנגד פלמנגו עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד סאנטוס,אבאי,פלמייראס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קרוזיירו ניצחה 3 פעמים ומנגד פלמנגו ניצחה 8 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -7 -4.67
סיכום כללי קרוזיירו (10), פלמנגו (10) -9 -2.30
סיכום בית חוץ קרוזיירו (5), פלמנגו (5) -3 -1.40
ראש בראש כללי קרוזיירו (15) נגד פלמנגו (15) -8 -0.47
ראש בראש בית חוץ קרוזיירו (7) נגד פלמנגו (7) -6 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קרוזיירו פלמנגו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.00 5.00
סיכום כללי קרוזיירו (10), פלמנגו (10) -3 6
סיכום בית חוץ קרוזיירו (5), פלמנגו (5) -1 2
ראש בראש כללי קרוזיירו (15) נגד פלמנגו (15) -4 4
ראש בראש בית חוץ קרוזיירו (7) נגד פלמנגו (7) -3 3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
17 9 8 מספר משחקים 5 5 10
4 0 4 נצחונות 5 1 6
6 4 2 תיקו 0 2 2
7 5 2 הפסדים 0 2 2
15 8 7 שערים שהבקיעו 16 5 21
23 18 5 שערים שספגו 5 5 10
6 1 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 2 3
5 2 3 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 0.9 0.9 ממוצע שערים למשחק 3.2 1.0 2.1
1.4 2.0 0.6 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 1.0 1.0
0.4 0.1 0.6 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.4 0.3
0.3 0.2 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.2 0.1
46" 39" 56" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 25" 41" 32"
39" 36" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 51" 38" 46"
התפלגות זמני הבקעה
13.3%
0-15
14.3%
0.0%
15-30
0.0%
20.0%
30-45
23.8%
33.3%
45-60
19.0%
13.3%
60-75
19.0%
20.0%
75-90
23.8%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קרוזיירו (10), פלמנגו (10) 2.45 1
סיכום בית חוץ קרוזיירו (5), פלמנגו (5) 2.50 4
ראש בראש כללי קרוזיירו (15) נגד פלמנגו (15) 1.93 4
ראש בראש בית חוץ קרוזיירו (7) נגד פלמנגו (7) 1.43 2
תאריך שעה 1 X 2
18/09/201916:103.152.751.75
18/09/201922:303.202.751.75
18/09/201922:453.152.751.75
19/09/201904:503.202.751.75
20/09/201920:503.102.751.80
21/09/201907:553.102.751.75
21/09/201919:003.152.751.75

ברזילאית ראשונה 22/09/2019 05:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פלמנגו19133318 - 422442
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2פלמייראס19116214 - 301639
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
3סאנטוס19114419 - 301137
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
4אינטרנסיונל19103617 - 25833
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5קורינתיאנס1988312 - 21932
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
6סאו פאולו1988313 - 21832
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
7סלבדור באהיה1987416 - 22631
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
8גרמיו1977522 - 27528
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
9אתלטיקו מיניירו1983823 - 24127
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
10בוטאפוגו1983819 - 18-127
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
11אתלטיקו פארננסה1982919 - 25626
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
12ואסקו דה גמא1965826 - 18-823
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
13סארה1964920 - 21122
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
14פורטלצה1964926 - 22-422
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
15גויאש19631032 - 17-1521
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
16פלומיננזה19531129 - 21-818
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
17קרוזיירו1946928 - 16-1218
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
18מקיו1937925 - 8-1716
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
19שאפוקואנסה19351132 - 17-1514
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
20אבאי19271025 - 10-1513
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה

קרוזיירו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
14/09/2019 פלמייראס נגד קרוזיירו הפסד 1 : 0
08/09/2019 קרוזיירו נגד גרמיו הפסד 1 : 4
05/09/2019 אינטרנסיונל נגד קרוזיירו הפסד 3 : 0
01/09/2019 קרוזיירו נגד ואסקו דה גמא נצחון 1 : 0
25/08/2019 מקיו נגד קרוזיירו תיקו 1 : 1
18/08/2019 קרוזיירו נגד סאנטוס נצחון 2 : 0
11/08/2019 אבאי נגד קרוזיירו תיקו 2 : 2
08/08/2019 קרוזיירו נגד אינטרנסיונל הפסד 0 : 1
04/08/2019 אתלטיקו מיניירו נגד קרוזיירו הפסד 2 : 0
30/07/2019 קרוזיירו נגד ריבר פלייט תיקו 0 : 0

פלמנגו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
14/09/2019 פלמנגו נגד סאנטוס ברזילאית ראשונה נצחון 1 : 0
07/09/2019 אבאי נגד פלמנגו ברזילאית ראשונה ניצחון 0 : 3
01/09/2019 פלמנגו נגד פלמייראס ברזילאית ראשונה נצחון 3 : 0
29/08/2019 אינטרנסיונל נגד פלמנגו גביע ליברטדורס בית ג תיקו 1 : 1
25/08/2019 סארה נגד פלמנגו ברזילאית ראשונה ניצחון 0 : 3
22/08/2019 פלמנגו נגד אינטרנסיונל גביע ליברטדורס בית ג נצחון 2 : 0
17/08/2019 ואסקו דה גמא נגד פלמנגו ברזילאית ראשונה ניצחון 1 : 4
10/08/2019 פלמנגו נגד גרמיו ברזילאית ראשונה נצחון 3 : 1
04/08/2019 סלבדור באהיה נגד פלמנגו ברזילאית ראשונה הפסד 3 : 0
01/08/2019 פלמנגו נגד אמלק גביע ליברטדורס בית ג נצחון 2 : 0

קרוזיירו נגד פלמנגו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
28/04/2019 ברזילאית ראשונה פלמנגו נגד קרוזיירו פלמנגו 3 : 1
25/11/2018 ברזילאית ראשונה קרוזיירו נגד פלמנגו פלמנגו 0 : 2
30/08/2018 גביע ליברטדורס בית ג קרוזיירו נגד פלמנגו פלמנגו 0 : 1
12/08/2018 ברזילאית ראשונה פלמנגו נגד קרוזיירו פלמנגו 1 : 0
09/08/2018 גביע ליברטדורס בית ג פלמנגו נגד קרוזיירו קרוזיירו 0 : 2
28/09/2017 גביע ברזילאי קרוזיירו נגד פלמנגו תיקו 0 : 0
08/09/2017 גביע ברזילאי פלמנגו נגד קרוזיירו תיקו 1 : 1
16/07/2017 ברזילאית ראשונה קרוזיירו נגד פלמנגו תיקו 1 : 1
25/09/2016 ברזילאית ראשונה פלמנגו נגד קרוזיירו פלמנגו 2 : 1
16/06/2016 ברזילאית ראשונה קרוזיירו נגד פלמנגו פלמנגו 0 : 1
11/09/2015 ברזילאית ראשונה פלמנגו נגד קרוזיירו פלמנגו 2 : 0
04/06/2015 ברזילאית ראשונה קרוזיירו נגד פלמנגו קרוזיירו 1 : 0
12/10/2014 ברזילאית ראשונה פלמנגו נגד קרוזיירו פלמנגו 3 : 0
01/06/2014 ברזילאית ראשונה קרוזיירו נגד פלמנגו קרוזיירו 3 : 0
07/12/2013 ברזילאית ראשונה פלמנגו נגד קרוזיירו תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

339. הסתיים קרוזיירו (1+) - פלמנגו 1.60 3.20 3.15 1 - 2 מידע נוסף
340. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) קרוזיירו - פלמנגו 1.85 1.50 3 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס