פינלנד

כדורגל - פינלנד - פינית שלישית, בית ב'

198. הסתיים אספו - סלפה S,D 2.10 3.10 2.20 0 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    אספו במשחק יחסית לא קל מול סלפה , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שאספו לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו במשחק שווה כוחות מול סלפה , אך מכיוון שאספו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו במשחק שווה כוחות מול סלפה , אך מכיוון שאספו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו במשחק שבו יחסי הכוחות מול סלפה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ אספו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלפה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מאספו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו במשחק שווה כוחות מול סלפה , אך מכיוון שאספו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מסלפה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלפה במשחק חוץ יחסית לא קל מול אספו , על פי מדד העוצמה כללית סלפה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלפה במשחק חוץ שווה כוחות מול אספו , למרות שאספו מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של סלפה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלפה במשחק חוץ יחסית לא קל מול אספו , על פי מדד העוצמה ממוצע סלפה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. סלפה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו במשחק יחסית לא קל מול סלפה , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שאספו לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו במשחק שווה כוחות מול סלפה , אך מכיוון שאספו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

    אספו במשחק שווה כוחות מול סלפה , אך מכיוון שאספו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אספו מארחת את סלפה במסגרת פינית שלישית, בית ב. אספו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שלישי, תאריך 25 יוני 2019. משחק בין אספו לסלפה במסגרת הפינית שלישית, בית ב'.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים אספו ניצחה פעם אחת (נגד ויקינגיט), הפסידה 3 פעמים (נגד PoPa, PK-35 / VJS, איי.סי. אולו) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד Hameenlinna) כאשר מנגד סלפה עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד גניסטאן,פ.יירוט.).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אספו ניצחה 5 פעמים ומנגד סלפה ניצחה 3 פעמים .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.34 -0.33
סיכום כללי אספו (10), סלפה (10) 3 -1.80
סיכום בית חוץ אספו (5), סלפה (5) 2 0.20
ראש בראש כללי אספו (8) נגד סלפה (8) 6 0.00
ראש בראש בית חוץ אספו (4) נגד סלפה (4) 2 0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אספו סלפה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.67 -0.33
סיכום כללי אספו (10), סלפה (10) 1 -2
סיכום בית חוץ אספו (5), סלפה (5) 1 -1
ראש בראש כללי אספו (8) נגד סלפה (8) 3 -3
ראש בראש בית חוץ אספו (4) נגד סלפה (4) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
0 0 0 מספר משחקים 3 4 7
0 0 0 נצחונות 2 2 4
0 0 0 תיקו 0 1 1
0 0 0 הפסדים 1 1 2
0 0 0 שערים שהבקיעו 9 6 15
0 0 0 שערים שספגו 3 6 9
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 0 1
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.0 0.0 0.0 ממוצע שערים למשחק 3.0 1.5 2.1
0.0 0.0 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 1.5 1.3
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.0 0.1
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.3 0.1
- - - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 16" 13" 15"
- - - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 8" 51" 37"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
20.0%
15-30
26.7%
30-45
20.0%
45-60
6.7%
60-75
13.3%
75-90
13.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אספו (10), סלפה (10) 3.30 5
סיכום בית חוץ אספו (5), סלפה (5) 3.10 3.5
ראש בראש כללי אספו (8) נגד סלפה (8) 3.75 4
ראש בראש בית חוץ אספו (4) נגד סלפה (4) 4.50 4
תאריך שעה 1 X 2
24/06/201912:501.953.152.40
24/06/201914:002.003.102.35
24/06/201914:152.003.052.35
25/06/201908:552.003.102.35
25/06/201909:151.953.052.45
25/06/201910:252.003.002.40
25/06/201911:302.053.002.35
25/06/201914:302.053.052.30
25/06/201915:402.103.052.25
25/06/201917:052.103.052.20
25/06/201917:452.053.102.30
25/06/201918:352.103.102.20

פינית שלישית, בית ב' 25/06/2019 14:20

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מיקלי95405 - 151019
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
2ויקינגיט961213 - 16319
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3יוהנסו93603 - 8515
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4קלוב 04 הלסינקי83418 - 14613
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
5MiPK93339 - 14512
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
6להדן רייפאס833213 - 16312
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
7קיפן832312 - 5-711
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
8פפו831410 - 12210
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
9נורמייארבן923410 - 7-39
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
10ואנטאאן913518 - 12-66
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
11ג'אפס813415 - 9-66
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
12סודט803516 - 4-123
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1גניסטאן87018 - 221421
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2קאפו קרינה96214 - 171320
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3FC Espoo85128 - 14616
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
4פ.יירוט.942317 - 11-614
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
5אילבס 284138 - 17913
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
6סלפה841312 - 17513
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
7ג'אז941417 - 16-113
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
8הונקה אקטמיה932412 - 10-211
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
9אספון פולוסאורה931517 - 12-510
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
10קפילן פלו922514 - 6-88
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
11גרנקולה912623 - 11-125
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
12טמפרה יונייטד911720 - 7-134
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אס.ג'יי.קיי. אקטמיה88003 - 252224
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2קופו 98860210 - 211118
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3רופס 285218 - 231517
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4ג'יי.בי.קיי851210 - 221216
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5קוקולה841312 - 221013
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
6ויאקוסקי840417 - 10-712
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
7הרקולס724113 - 13010
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
8OLS822410 - 9-18
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
9ויפק721416 - 5-117
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
10פי.קיי. 37811620 - 7-134
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
11VPS II810725 - 5-203
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
12קאייה802624 - 6-182
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

אספו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/10/2011 אספו נגד ויקינגיט נצחון 3 : 2
16/10/2011 PoPa נגד אספו הפסד 1 : 0
25/09/2011 אספו נגד Hameenlinna תיקו 0 : 0
17/09/2011 PK-35 / VJS נגד אספו הפסד 1 : 0
10/09/2011 איי.סי. אולו נגד אספו הפסד 7 : 0
28/08/2011 אספו נגד פ.ס. קמי תיקו 1 : 1
22/08/2011 KooTeePee נגד אספו הפסד 2 : 1
14/08/2011 הלסינקי איי.אף.קיי נגד אספו הפסד 3 : 0
07/08/2011 אספו נגד קוקולה הפסד 2 : 3
24/07/2011 אספו נגד או.פי.אס הפסד 1 : 2

סלפה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/06/2019 סלפה נגד גניסטאן פינית שלישית הפסד 2 : 3
09/06/2019 פ.יירוט. נגד סלפה פינית שלישית הפסד 2 : 0
02/06/2019 סלפה נגד טמפרה יונייטד פינית שלישית נצחון 5 : 1
29/05/2019 הונקה אקטמיה נגד סלפה פינית שלישית ניצחון 1 : 2
24/05/2019 סלפה נגד קאפו קרינה פינית שלישית הפסד 1 : 2
18/05/2019 אספון פולוסאורה נגד סלפה פינית שלישית ניצחון 2 : 3
11/05/2019 סלפה נגד קפילן פלו פינית שלישית נצחון 3 : 0
05/05/2019 גרנקולה נגד סלפה פינית שלישית תיקו 1 : 1
29/09/2018 סלפה נגד FC Espoo פינית שלישית נצחון 2 : 1
22/09/2018 הלסינקי איי.אפ.קיי 2 נגד סלפה פינית שלישית הפסד 3 : 1

אספו נגד סלפה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
05/09/2009 פינית שלישית אספו נגד סלפה אספו 4 : 0
02/07/2009 פינית שלישית סלפה נגד אספו אספו 1 : 2
24/08/2008 פינית שלישית סלפה נגד אספו אספו 1 : 2
30/05/2008 פינית שלישית אספו נגד סלפה סלפה 2 : 3
07/09/2007 פינית שלישית אספו נגד סלפה סלפה 1 : 3
30/05/2007 פינית שלישית סלפה נגד אספו אספו 0 : 1
06/10/2006 פינית שלישית סלפה נגד אספו סלפה 5 : 0
22/07/2006 פינית שלישית אספו נגד סלפה אספו 3 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

199. הסתיים אספו - סלפה (1+) 3.65 3.80 1.40 0 - 2 מידע נוסף
200. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אספו - סלפה 1.35 2.15 2 מידע נוסף
201. הסתיים מחצית ראשונה אספו - סלפה 2.50 2.15 2.60 0 - 2 מידע נוסף
202. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 אספו - סלפה 2.60 3.35 1.75 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס