פינלנד

כדורגל - פינלנד - פינית שלישית, בית ב'

70. הסתיים טמפרה יונייטד - קפילן פלו S,D 2.45 2.90 2.00 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    טמפרה יונייטד במשחק שבו יחסי הכוחות מול קפילן פלו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ קפילן פלו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שקפילן פלו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מטמפרה יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו במשחק חוץ יחסית לא קל מול טמפרה יונייטד , על פי מדד המומנטום הממוצע קפילן פלו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו במשחק חוץ שווה כוחות מול טמפרה יונייטד , למרות שטמפרה יונייטד מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של קפילן פלו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מטמפרה יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו במשחק חוץ שווה כוחות מול טמפרה יונייטד , למרות שטמפרה יונייטד מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של קפילן פלו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפילן פלו במשחק חוץ יחסית לא קל מול טמפרה יונייטד , על פי מדד העוצמה בית חוץ קפילן פלו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טמפרה יונייטד מארחת את קפילן פלו במסגרת פינית שלישית, בית ב. קפילן פלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.45 2.90 2.00
32% 36% 32%
(9 ממליצים) (10 ממליצים) (9 ממליצים)

יום חמישי, תאריך 20 יוני 2019. משחק בין טמפרה יונייטד לקפילן פלו במסגרת הפינית שלישית, בית ב'.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
טמפרה יונייטד נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 5 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד ג'אז,אילבס 2,סלפה,FC Espoo,גניסטאן) כאשר מנגד קפילן פלו עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד הונקה אקטמיה,קאפו קרינה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה פעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.33 -1.67
סיכום כללי טמפרה יונייטד (10), קפילן פלו (10) -4 -0.90
סיכום בית חוץ טמפרה יונייטד (5), קפילן פלו (5) -2 -0.60
ראש בראש כללי טמפרה יונייטד (2) נגד קפילן פלו (2) 0 0.00
ראש בראש בית חוץ טמפרה יונייטד (1) נגד קפילן פלו (1) 0 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב טמפרה יונייטד קפילן פלו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5.00 -0.67
סיכום כללי טמפרה יונייטד (10), קפילן פלו (10) -6 -2
סיכום בית חוץ טמפרה יונייטד (5), קפילן פלו (5) -3 -1
ראש בראש כללי טמפרה יונייטד (2) נגד קפילן פלו (2) 1 1
ראש בראש בית חוץ טמפרה יונייטד (1) נגד קפילן פלו (1) 1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
6 4 2 מספר משחקים 4 3 7
1 1 0 נצחונות 1 1 2
0 0 0 תיקו 1 0 1
5 3 2 הפסדים 2 2 4
6 5 1 שערים שהבקיעו 4 1 5
14 10 4 שערים שספגו 5 7 12
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
2 1 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 2 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 1.3 0.5 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.3 0.7
2.3 2.5 2.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 2.3 1.7
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.3 0.3
0.3 0.3 0.5 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.7 0.4
18" 18" - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 74" 28" 62"
38" 42" 29" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 28" 39"
התפלגות זמני הבקעה
25.0%
0-15
0.0%
25.0%
15-30
20.0%
25.0%
30-45
0.0%
0.0%
45-60
20.0%
0.0%
60-75
20.0%
25.0%
75-90
40.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי טמפרה יונייטד (10), קפילן פלו (10) 2.95 4
סיכום בית חוץ טמפרה יונייטד (5), קפילן פלו (5) 2.70 3
ראש בראש כללי טמפרה יונייטד (2) נגד קפילן פלו (2) 3.00 4
ראש בראש בית חוץ טמפרה יונייטד (1) נגד קפילן פלו (1) 4.00 4
תאריך שעה 1 X 2
17/06/201922:402.353.102.00
18/06/201913:052.353.052.05
18/06/201913:152.353.102.00
18/06/201918:152.303.052.05
20/06/201912:202.303.002.05
20/06/201914:002.352.902.05
20/06/201917:152.452.902.00

פינית שלישית, בית ב' 20/06/2019 09:19

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מיקלי95405 - 151019
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
2ויקינגיט851212 - 14216
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
3יוהנסו83502 - 7514
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
4קלוב 04 הלסינקי83418 - 14613
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
5MiPK83327 - 13612
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
6להדן רייפאס833213 - 16312
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
7קיפן832312 - 5-711
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
8פפו831410 - 12210
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
9נורמייארבן82249 - 6-38
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
10ואנטאאן913518 - 12-66
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
11ג'אפס813415 - 9-66
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
12סודט803516 - 4-123
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1גניסטאן87018 - 221421
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2קאפו קרינה96214 - 171320
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3FC Espoo85128 - 14616
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
4פ.יירוט.942317 - 11-614
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
5אילבס 284138 - 17913
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
6סלפה841312 - 17513
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
7ג'אז941417 - 16-113
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
8הונקה אקטמיה831410 - 8-210
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
9אספון פולוסאורה830515 - 10-59
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
10קפילן פלו821514 - 6-87
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
11גרנקולה912623 - 11-125
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
12טמפרה יונייטד810720 - 7-133
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אס.ג'יי.קיי. אקטמיה77003 - 221921
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2קופו 98860210 - 211118
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3רופס 285218 - 231517
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4ג'יי.בי.קיי851210 - 221216
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5קוקולה841312 - 221013
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
6ויאקוסקי840417 - 10-712
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
7הרקולס724113 - 13010
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
8OLS822410 - 9-18
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
9ויפק621313 - 5-87
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
10פי.קיי. 37811620 - 7-134
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
11VPS II810725 - 5-203
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
12קאייה802624 - 6-182
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

טמפרה יונייטד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/06/2019 ג'אז נגד טמפרה יונייטד הפסד 4 : 1
07/06/2019 טמפרה יונייטד נגד אילבס 2 הפסד 0 : 2
02/06/2019 סלפה נגד טמפרה יונייטד הפסד 5 : 1
30/05/2019 טמפרה יונייטד נגד FC Espoo הפסד 1 : 2
24/05/2019 גניסטאן נגד טמפרה יונייטד הפסד 2 : 0
18/05/2019 טמפרה יונייטד נגד פ.יירוט. הפסד 0 : 2
12/05/2019 גרנקולה נגד טמפרה יונייטד ניצחון 1 : 3
04/05/2019 אספון פולוסאורה נגד טמפרה יונייטד הפסד 2 : 1
23/09/2018 טמפרה יונייטד נגד הרקולס נצחון 3 : 1
01/09/2018 טמפרה יונייטד נגד טי.פי. 47 הפסד 0 : 2

קפילן פלו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/06/2019 קפילן פלו נגד הונקה אקטמיה פינית שלישית הפסד 1 : 2
09/06/2019 קאפו קרינה נגד קפילן פלו פינית שלישית הפסד 4 : 0
02/06/2019 קפילן פלו נגד אספון פולוסאורה פינית שלישית נצחון 1 : 0
30/05/2019 קפילן פלו נגד גרנקולה פינית שלישית הפסד 1 : 2
24/05/2019 ג'אז נגד קפילן פלו פינית שלישית ניצחון 0 : 1
18/05/2019 קפילן פלו נגד אילבס 2 פינית שלישית תיקו 2 : 2
11/05/2019 סלפה נגד קפילן פלו פינית שלישית הפסד 3 : 0
04/05/2019 קפילן פלו נגד פ.יירוט. פינית שלישית הפסד 0 : 1
29/09/2018 מוסאן נגד קפילן פלו פינית שלישית ניצחון 1 : 2
31/08/2018 FC Espoo נגד קפילן פלו פינית שלישית ניצחון 0 : 3

טמפרה יונייטד נגד קפילן פלו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
30/09/2017 פינית שלישית טמפרה יונייטד נגד קפילן פלו תיקו 2 : 2
08/07/2017 פינית שלישית קפילן פלו נגד טמפרה יונייטד תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

71. הסתיים טמפרה יונייטד (1+) - קפה קפילן 1.45 3.55 3.60 0 - 0 מידע נוסף
72. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) טמפרה יונייטד - קפה קפילן 1.55 1.80 0 מידע נוסף
73. הסתיים מחצית ראשונה טמפרה יונייטד - קפה קפילן 2.90 2.00 2.50 0 - 0 מידע נוסף
74. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 טמפרה יונייטד - קפה קפילן 2.70 3.10 1.80 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס