ארצות הברית

כדורגל - ארצות הברית - MLS

312. הסתיים שיקגו - ניו יורק סיטי S,D 1.95 2.95 2.55 1 - 1 ספורט3 מידע נוסף
  • ABCD

    ניו יורק סיטי במשחק חוץ שווה כוחות מול שיקגו , למרות ששיקגו מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של ניו יורק סיטי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר משיקגו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר משיקגו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו במשחק שווה כוחות מול ניו יורק סיטי , אך מכיוון ששיקגו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. שיקגו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. שיקגו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ניו יורק סיטי במשחק חוץ יחסית לא קל מול שיקגו , על פי מדד המומנטום ראש בראש ניו יורק סיטי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ניו יורק סיטי במשחק חוץ שווה כוחות מול שיקגו , למרות ששיקגו מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של ניו יורק סיטי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מניו יורק סיטי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. שיקגו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו במשחק יחסית לא קל מול ניו יורק סיטי , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה ששיקגו לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. שיקגו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. שיקגו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ניו יורק סיטי במשחק חוץ שווה כוחות מול שיקגו , למרות ששיקגו מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של ניו יורק סיטי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ניו יורק סיטי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר משיקגו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שיקגו מארחת את ניו יורק סיטי במסגרת MLS. ניו יורק סיטי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שבת, תאריך 25 מאי 2019. משחק בין שיקגו לניו יורק סיטי במסגרת הMLS.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים שיקגו ניצחה פעמיים (נגד מינסוטה יונייטד, ניו אינגלנד), הפסידה פעמיים (נגד סן חוזה ארת'קווייק, מונטריאול) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד לוס אנג'לס) כאשר מנגד ניו יורק סיטי עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד לוס אנג'לס,מונטריאול).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה שיקגו ניצחה פעמיים ומנגד ניו יורק סיטי ניצחה 5 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 0.00
סיכום כללי שיקגו (10), ניו יורק סיטי (10) -4 0.30
סיכום בית חוץ שיקגו (5), ניו יורק סיטי (5) 1 1.80
ראש בראש כללי שיקגו (10) נגד ניו יורק סיטי (10) -4 -0.60
ראש בראש בית חוץ שיקגו (4) נגד ניו יורק סיטי (4) 2 0.25

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב שיקגו ניו יורק סיטי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.67 2.00
סיכום כללי שיקגו (10), ניו יורק סיטי (10) -1 3
סיכום בית חוץ שיקגו (5), ניו יורק סיטי (5) 4 3
ראש בראש כללי שיקגו (10) נגד ניו יורק סיטי (10) -2 2
ראש בראש בית חוץ שיקגו (4) נגד ניו יורק סיטי (4) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
13 6 7 מספר משחקים 5 6 11
4 0 4 נצחונות 1 3 4
4 2 2 תיקו 4 2 6
5 4 1 הפסדים 0 1 1
20 4 16 שערים שהבקיעו 4 11 15
17 10 7 שערים שספגו 3 9 12
4 1 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 3 6
3 3 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 1 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 0.7 2.3 ממוצע שערים למשחק 0.8 1.8 1.4
1.3 1.7 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.6 1.5 1.1
0.3 0.2 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.6 0.5 0.5
0.2 0.5 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.2 0.3
54" 59" 52" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 33" 22" 26"
40" 42" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 30" 33" 32"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
20.0%
10.0%
15-30
13.3%
15.0%
30-45
20.0%
25.0%
45-60
33.3%
10.0%
60-75
13.3%
40.0%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי שיקגו (10), ניו יורק סיטי (10) 2.45 3.5
סיכום בית חוץ שיקגו (5), ניו יורק סיטי (5) 3.10 2
ראש בראש כללי שיקגו (10) נגד ניו יורק סיטי (10) 3.00 1
ראש בראש בית חוץ שיקגו (4) נגד ניו יורק סיטי (4) 3.75 5
תאריך שעה 1 X 2
22/05/201916:102.002.952.50
23/05/201918:002.002.902.45
25/05/201905:352.052.902.40
25/05/201909:252.102.902.35
25/05/201916:102.102.902.30
25/05/201920:002.052.902.35
25/05/201920:552.052.902.40
25/05/201922:052.102.902.35
25/05/201922:152.102.902.30
25/05/201922:201.952.952.55

MLS 26/05/2019 05:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פילדלפיה1373312 - 231124
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2די.סי. יונייטד1473413 - 18524
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
3מונטריאול1463519 - 15-421
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
4אטלנטה יונייטד1362511 - 14320
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
5ניו יורק רד בולס1353516 - 19318
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
6ניו יורק סיטי1146112 - 15318
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
7טורונטו1252520 - 22217
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
8קולומבוס1451819 - 12-716
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
9שיקגו1344517 - 20316
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
10אורלנדו סיטי1443721 - 19-215
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
11ניו אינגלנד1433831 - 14-1712
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
12סינסינטי1332823 - 11-1211
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לוס אנג'לס149419 - 322331
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
2סיאטל1375114 - 22826
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
3לוס אנג'לס1481517 - 19225
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
4יוסטון1172212 - 20823
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
5ריאל סולט לייק1361621 - 20-119
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
6מינסוטה יונייטד1253418 - 20218
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
7דאלאס1353517 - 17018
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
8סן חוזה ארת'קווייק1242623 - 18-514
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
9Vancouver Whitecaps1435618 - 14-414
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
10פורטלנד1132622 - 14-811
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
11קנזס סיטי1125420 - 20011
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
12קולורדו1212930 - 17-135
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

שיקגו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/05/2019 סן חוזה ארת'קווייק נגד שיקגו הפסד 4 : 1
12/05/2019 שיקגו נגד מינסוטה יונייטד נצחון 2 : 0
09/05/2019 שיקגו נגד ניו אינגלנד נצחון 5 : 0
05/05/2019 לוס אנג'לס נגד שיקגו תיקו 0 : 0
28/04/2019 מונטריאול נגד שיקגו הפסד 1 : 0
24/04/2019 ניו יורק סיטי נגד שיקגו הפסד 1 : 0
20/04/2019 שיקגו נגד קולורדו נצחון 4 : 1
13/04/2019 שיקגו נגד תיקו 1 : 1
06/04/2019 טורונטו נגד שיקגו תיקו 2 : 2
30/03/2019 שיקגו נגד ניו יורק רד בולס נצחון 1 : 0

ניו יורק סיטי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/05/2019 לוס אנג'לס נגד ניו יורק סיטי פלייאוף MLS ניצחון 0 : 2
04/05/2019 מונטריאול נגד ניו יורק סיטי פלייאוף MLS ניצחון 0 : 2
27/04/2019 ניו יורק סיטי נגד אורלנדו סיטי פלייאוף MLS תיקו 1 : 1
24/04/2019 ניו יורק סיטי נגד שיקגו פלייאוף MLS נצחון 1 : 0
21/04/2019 די.סי. יונייטד נגד ניו יורק סיטי פלייאוף MLS ניצחון 0 : 2
13/04/2019 מינסוטה יונייטד נגד ניו יורק סיטי פלייאוף MLS תיקו 3 : 3
06/04/2019 ניו יורק סיטי נגד מונטריאול פלייאוף MLS תיקו 0 : 0
30/03/2019 טורונטו נגד ניו יורק סיטי פלייאוף MLS הפסד 4 : 0
17/03/2019 ניו יורק סיטי נגד לוס אנג'לס פלייאוף MLS תיקו 2 : 2
10/03/2019 ניו יורק סיטי נגד די.סי. יונייטד פלייאוף MLS תיקו 0 : 0

שיקגו נגד ניו יורק סיטי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
24/04/2019 פלייאוף MLS ניו יורק סיטי נגד שיקגו ניו יורק סיטי 1 : 0
26/09/2018 פלייאוף MLS ניו יורק סיטי נגד שיקגו ניו יורק סיטי 2 : 0
01/07/2018 פלייאוף MLS שיקגו נגד ניו יורק סיטי שיקגו 3 : 2
01/10/2017 פלייאוף MLS שיקגו נגד ניו יורק סיטי תיקו 1 : 1
22/07/2017 פלייאוף MLS ניו יורק סיטי נגד שיקגו ניו יורק סיטי 2 : 1
24/09/2016 פלייאוף MLS ניו יורק סיטי נגד שיקגו ניו יורק סיטי 4 : 1
10/04/2016 פלייאוף MLS ניו יורק סיטי נגד שיקגו תיקו 0 : 0
06/03/2016 פלייאוף MLS שיקגו נגד ניו יורק סיטי ניו יורק סיטי 3 : 4
15/05/2015 פלייאוף MLS ניו יורק סיטי נגד שיקגו תיקו 2 : 2
25/04/2015 פלייאוף MLS שיקגו נגד ניו יורק סיטי שיקגו 1 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

313. הסתיים שיקגו - ניו יורק סיטי (1+) 3.50 3.55 1.45 1 - 1 מידע נוסף
314. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) שיקגו - ניו יורק סיטי 1.50 1.80 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס