איסלנד

כדורגל - איסלנד - איסלנדית שנייה

289. הסתיים ויקינגור אולפסויק - ת'ור אקוריירי S,D 2.10 2.90 2.35 2 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק במשחק שווה כוחות מול תור אקוריירי , אך מכיוון שויקינגור אולפסויק מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק במשחק יחסית לא קל מול תור אקוריירי , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שויקינגור אולפסויק לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק במשחק לא קל מול תור אקוריירי , אך מכיוון שויקינגור אולפסויק מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. תור אקוריירי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. תור אקוריירי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. תור אקוריירי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    תור אקוריירי במשחק חוץ יחסית לא קל מול ויקינגור אולפסויק , על פי מדד המומנטום בית חוץ תור אקוריירי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. תור אקוריירי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. תור אקוריירי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מתור אקוריירי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק במשחק יחסית לא קל מול תור אקוריירי , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שויקינגור אולפסויק לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינגור אולפסויק מארחת את תור אקוריירי במסגרת איסלנדית שנייה. ויקינגור אולפסויק עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.10 2.90 2.35
33% 33% 33%
(8 ממליצים) (8 ממליצים) (8 ממליצים)

יום שישי, תאריך 24 מאי 2019. משחק בין ויקינגור אולפסויק לת'ור אקוריירי במסגרת האיסלנדית שנייה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ויקינגור אולפסויק המארחת ממוקמת במקום ה-3 עם 7 נקודות ויחס שערים חיובי של 3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.33 וסופגת 0.33 שערים) כאשר מנגד ת'ור אקוריירי האורחת ממוקמת במקום ה-5 עם 6 נקודות ויחס שערים חיובי של 3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.33 וסופגת 1.33 שערים).
במשחקים האחרונים ויקינגור אולפסויק ניצחה 3 פעמים (נגד פורטור, גרוטה, פראם), הפסידה פעם אחת (נגד ניארדביק) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד האוקאר) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ת'ור אקוריירי ניצחה 4 פעמים (נגד ניארדביק, אפטורלדינג, לייקניר רקיאוויק, פורטור), הפסידה פעם אחת (נגד גרוטה) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ויקינגור אולפסויק ניצחה 7 פעמים ומנגד ת'ור אקוריירי ניצחה 6 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1 0.00
סיכום כללי ויקינגור אולפסויק (10), ת'ור אקוריירי (10) 3 0.40
סיכום בית חוץ ויקינגור אולפסויק (5), ת'ור אקוריירי (5) -1 1.00
ראש בראש כללי ויקינגור אולפסויק (15) נגד ת'ור אקוריירי (15) 8 0.27
ראש בראש בית חוץ ויקינגור אולפסויק (7) נגד ת'ור אקוריירי (7) 4 0.86

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ויקינגור אולפסויק ת'ור אקוריירי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.67 2.67
סיכום כללי ויקינגור אולפסויק (10), ת'ור אקוריירי (10) 2 -1
סיכום בית חוץ ויקינגור אולפסויק (5), ת'ור אקוריירי (5) 1 2
ראש בראש כללי ויקינגור אולפסויק (15) נגד ת'ור אקוריירי (15) 4 -4
ראש בראש בית חוץ ויקינגור אולפסויק (7) נגד ת'ור אקוריירי (7) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
3 2 1 מספר משחקים 1 1 2
2 1 1 נצחונות 1 1 2
1 1 0 תיקו 0 0 0
0 0 0 הפסדים 0 0 0
4 2 2 שערים שהבקיעו 3 2 5
1 1 0 שערים שספגו 1 0 1
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 1 1
1 1 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.0 2.0 ממוצע שערים למשחק 3.0 2.0 2.5
0.3 0.5 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 0.0 0.5
0.7 0.5 1.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 1.0 0.5
0.3 0.5 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
19" 4" 34" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 3" 42" 22"
66" 66" - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 76" - 76"
התפלגות זמני הבקעה
25.0%
0-15
20.0%
0.0%
15-30
0.0%
25.0%
30-45
20.0%
0.0%
45-60
40.0%
0.0%
60-75
0.0%
50.0%
75-90
20.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ויקינגור אולפסויק (10), ת'ור אקוריירי (10) 3.30 4
סיכום בית חוץ ויקינגור אולפסויק (5), ת'ור אקוריירי (5) 3.70 2
ראש בראש כללי ויקינגור אולפסויק (15) נגד ת'ור אקוריירי (15) 2.67 2
ראש בראש בית חוץ ויקינגור אולפסויק (7) נגד ת'ור אקוריירי (7) 2.57 2
תאריך שעה 1 X 2
22/05/201908:301.903.052.50
24/05/201912:401.903.102.45
24/05/201913:201.953.002.50
24/05/201914:101.952.952.50
24/05/201919:102.052.902.40
24/05/201920:052.102.902.35

איסלנדית שנייה 24/05/2019 11:39

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קפלאביק43102 - 10810
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2פיולניר43016 - 1159
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3ויקינגור אולפסויק32101 - 437
  • נ
  • ת
  • נ
4ניארדביק42115 - 507
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
5ת'ור אקוריירי32014 - 736
  • ה
  • נ
  • נ
6פורטור41129 - 904
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
7פראם31115 - 504
  • ת
  • נ
  • ה
8גרוטה31116 - 5-14
  • נ
  • ת
  • ה
9לייקניר רקיאוויק31025 - 613
  • ה
  • ה
  • נ
10אפטורלדינג410312 - 4-83
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
11האוקאר40227 - 4-32
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
12מגני300311 - 3-80
  • ה
  • ה
  • ה

ויקינגור אולפסויק

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
17/05/2019 פורטור נגד ויקינגור אולפסויק ניצחון 1 : 2
11/05/2019 האוקאר נגד ויקינגור אולפסויק תיקו 0 : 0
05/05/2019 ויקינגור אולפסויק נגד גרוטה נצחון 2 : 0
22/09/2018 פראם נגד ויקינגור אולפסויק ניצחון 1 : 2
15/09/2018 ויקינגור אולפסויק נגד ניארדביק הפסד 1 : 2
08/09/2018 אקרנס נגד ויקינגור אולפסויק תיקו 1 : 1
02/09/2018 ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי נצחון 2 : 0
24/08/2018 לייקניר רקיאוויק נגד ויקינגור אולפסויק ניצחון 1 : 2
20/08/2018 ויקינגור אולפסויק נגד פורטור הפסד 3 : 4
13/08/2018 ויקינגור אולפסויק נגד סלפוס תיקו 1 : 1

ת'ור אקוריירי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/05/2019 ת'ור אקוריירי נגד גרוטה איסלנדית שנייה הפסד 2 : 3
11/05/2019 ניארדביק נגד ת'ור אקוריירי איסלנדית שנייה ניצחון 0 : 2
04/05/2019 ת'ור אקוריירי נגד אפטורלדינג איסלנדית שנייה נצחון 3 : 1
22/09/2018 ת'ור אקוריירי נגד לייקניר רקיאוויק איסלנדית שנייה נצחון 3 : 1
15/09/2018 פורטור נגד ת'ור אקוריירי איסלנדית שנייה ניצחון 3 : 4
07/09/2018 ת'ור אקוריירי נגד סלפוס איסלנדית שנייה נצחון 2 : 1
02/09/2018 ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי איסלנדית שנייה הפסד 2 : 0
23/08/2018 ת'ור אקוריירי נגד מגני איסלנדית שנייה תיקו 1 : 1
18/08/2018 אייג'.קיי נגד ת'ור אקוריירי איסלנדית שנייה הפסד 4 : 0
09/08/2018 פראם נגד ת'ור אקוריירי איסלנדית שנייה תיקו 3 : 3

ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
02/09/2018 איסלנדית שנייה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי ויקינגור אולפסויק 2 : 0
20/06/2018 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ויקינגור אולפסויק 0 : 2
22/08/2015 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ויקינגור אולפסויק 1 : 2
21/06/2015 איסלנדית שנייה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי ויקינגור אולפסויק 2 : 1
11/08/2013 איסלנדית ראשונה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי תיקו 1 : 1
20/05/2013 איסלנדית ראשונה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ת'ור אקוריירי 1 : 0
11/08/2012 איסלנדית שנייה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי ת'ור אקוריירי 1 : 2
02/06/2012 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ת'ור אקוריירי 2 : 1
22/08/2009 איסלנדית שנייה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי ויקינגור אולפסויק 2 : 0
21/06/2009 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ת'ור אקוריירי 3 : 2
16/08/2008 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ת'ור אקוריירי 2 : 1
10/06/2008 איסלנדית שנייה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי ויקינגור אולפסויק 2 : 1
28/07/2007 איסלנדית שנייה ויקינגור אולפסויק נגד ת'ור אקוריירי ויקינגור אולפסויק 2 : 1
18/05/2007 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק ת'ור אקוריירי 2 : 1
18/08/2006 איסלנדית שנייה ת'ור אקוריירי נגד ויקינגור אולפסויק תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

290. הסתיים ויקינגור אולפסויק - ת'ור אקוריירי (1+) 3.75 3.65 1.40 2 - 0 מידע נוסף
291. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ויקינגור אולפסויק - ת'ור אקוריירי 1.50 1.85 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס