סרביה

כדורגל - סרביה - סרבית ראשונה פלייאוף ירידה

131. הסתיים ראדניק סורדוליצה - דינמו ורנייה S,D 1.80 2.80 2.95 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    דינמו ורנייה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מראדניק סורדוליצה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. דינמו ורנייה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. דינמו ורנייה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה במשחק יחסית לא קל מול דינמו ורנייה , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שראדניק סורדוליצה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה במשחק שווה כוחות מול דינמו ורנייה , אך מכיוון שראדניק סורדוליצה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מדינמו ורנייה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מדינמו ורנייה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה במשחק שווה כוחות מול דינמו ורנייה , אך מכיוון שראדניק סורדוליצה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה במשחק יחסית לא קל מול דינמו ורנייה , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שראדניק סורדוליצה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מדינמו ורנייה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראדניק סורדוליצה מארחת את דינמו ורנייה במסגרת סרבית ראשונה פלייאוף ירידה. ראדניק סורדוליצה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יחס הליין של ראדניק סורדוליצה עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור על דינמו ורנייה עם רמת ביטחון של 80

  • ABCD

    יחס הליין של ראדניק סורדוליצה עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 10

1 X 2
1.80 2.80 2.95
32% 32% 36%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (10 ממליצים)

יום חמישי, תאריך 25 אפריל 2019. משחק בין ראדניק סורדוליצה לדינמו ורנייה במסגרת הסרבית ראשונה פלייאוף ירידה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים ראדניק סורדוליצה ניצחה פעם אחת (נגד דינמו ורנייה), הפסידה 3 פעמים (נגד ראד בלגראד, וויוודינה, קוקרירי) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד בקה פלנקה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים דינמו ורנייה ניצחה פעם אחת (נגד ווזדובאץ), הפסידה 3 פעמים (נגד מקווה סבץ', ראדניק סורדוליצה, וויוודינה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד נובי סאד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ראדניק סורדוליצה ניצחה 5 פעמים ומנגד דינמו ורנייה ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.66 2.00
סיכום כללי ראדניק סורדוליצה (10), דינמו ורנייה (10) -2 0.20
סיכום בית חוץ ראדניק סורדוליצה (5), דינמו ורנייה (5) 1 1.20
ראש בראש כללי ראדניק סורדוליצה (6) נגד דינמו ורנייה (6) 8 1.67
ראש בראש בית חוץ ראדניק סורדוליצה (3) נגד דינמו ורנייה (3) 6 2.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ראדניק סורדוליצה דינמו ורנייה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -1.33
סיכום כללי ראדניק סורדוליצה (10), דינמו ורנייה (10) -1 1
סיכום בית חוץ ראדניק סורדוליצה (5), דינמו ורנייה (5) -1 -2
ראש בראש כללי ראדניק סורדוליצה (6) נגד דינמו ורנייה (6) 4 -4
ראש בראש בית חוץ ראדניק סורדוליצה (3) נגד דינמו ורנייה (3) 3 -3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
24 12 12 מספר משחקים 12 12 24
8 1 7 נצחונות 4 1 5
5 3 2 תיקו 1 1 2
11 8 3 הפסדים 7 10 17
17 5 12 שערים שהבקיעו 12 4 16
28 21 7 שערים שספגו 19 32 51
9 2 7 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 0 4
12 8 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 9 13
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.7 0.4 1.0 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.3 0.7
1.2 1.8 0.6 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 2.7 2.1
0.4 0.2 0.6 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.0 0.2
0.5 0.7 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.8 0.5
32" 26" 36" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 51" 57" 52"
31" 28" 38" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 29" 34"
התפלגות זמני הבקעה
23.5%
0-15
6.2%
23.5%
15-30
0.0%
17.6%
30-45
12.5%
23.5%
45-60
31.2%
5.9%
60-75
25.0%
5.9%
75-90
25.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ראדניק סורדוליצה (10), דינמו ורנייה (10) 2.30 1
סיכום בית חוץ ראדניק סורדוליצה (5), דינמו ורנייה (5) 1.80 2
ראש בראש כללי ראדניק סורדוליצה (6) נגד דינמו ורנייה (6) 2.33 3
ראש בראש בית חוץ ראדניק סורדוליצה (3) נגד דינמו ורנייה (3) 2.67 2
תאריך שעה 1 X 2
23/04/201902:251.503.003.85
23/04/201909:151.553.003.65
23/04/201918:451.553.003.55
23/04/201923:151.603.053.45
24/04/201901:001.603.053.40
24/04/201910:551.603.053.30
24/04/201911:101.653.053.25
24/04/201911:151.653.053.20
24/04/201911:251.802.952.90
24/04/201911:301.802.902.85
24/04/201911:351.952.852.60
24/04/201911:452.102.802.40
25/04/201915:502.402.752.10
25/04/201916:052.452.752.10
25/04/201916:102.252.752.25
25/04/201916:202.202.752.30
25/04/201916:352.052.752.50
25/04/201916:551.952.752.65
25/04/201917:101.802.802.95
25/04/201917:151.852.802.85
25/04/201917:201.902.802.80
25/04/201917:351.852.802.85
25/04/201917:451.952.752.70
25/04/201918:101.852.802.80
25/04/201918:401.852.752.90
25/04/201919:051.802.802.95

סרבית ראשונה פלייאוף ירידה 25/04/2019 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פ.צ. הכוכב האדום32283119 - 856645
  • ה
  • נ
2רדניצקי32246221 - 614041
  • נ
  • ה
3פרטיזן בלגרד32169723 - 492630
  • ה
  • נ
4קוקרירי32169730 - 512130
  • נ
  • ה
5מלאדוסט לוקני321571030 - 421229
  • נ
  • נ
6נפרדק3211111037 - 38124
  • נ
  • ה
7נובי סאד3210111130 - 32222
  • ה
  • נ
8וויוודינה321091332 - 24-820
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ספרטק סובוטיצה321191240 - 34-623
  • ת
  • נ
2מקווה סבץ'32991428 - 20-820
  • ת
  • נ
3ווזדובאץ321151640 - 30-1020
  • ה
  • ת
4ראדניק סורדוליצה321161537 - 26-1120
  • ה
  • ת
5בקה פלנקה32691757 - 29-2815
  • ת
  • ת
6ראד בלגראד32591841 - 17-2414
  • נ
  • ה
7דינמו ורנייה32652164 - 19-4513
  • נ
  • ה
8זמון323111849 - 21-2811
  • ת
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פ.צ. הכוכב האדום30273016 - 806484
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2רדניצקי30236117 - 584175
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
3פרטיזן בלגרד30159620 - 452554
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
4קוקרירי30159625 - 482354
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
5מלאדוסט לוקני301371029 - 391046
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
6נפרדק301011935 - 32-341
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
7וויוודינה301091126 - 24-239
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
8נובי סאד309111029 - 31238
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
9ספרטק סובוטיצה301081240 - 32-838
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
10ראדניק סורדוליצה301151435 - 25-1038
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
11ווזדובאץ301141537 - 28-937
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
12מקווה סבץ'30881426 - 16-1032
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
13בקה פלנקה30671754 - 26-2825
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
14ראד בלגראד30491739 - 16-2321
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
15דינמו ורנייה30552062 - 18-4420
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
16זמון30391847 - 19-2818
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

ראדניק סורדוליצה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/04/2019 ראד בלגראד נגד ראדניק סורדוליצה הפסד 1 : 0
13/04/2019 ראדניק סורדוליצה נגד בקה פלנקה תיקו 1 : 1
07/04/2019 דינמו ורנייה נגד ראדניק סורדוליצה ניצחון 0 : 3
03/04/2019 ראדניק סורדוליצה נגד וויוודינה הפסד 0 : 1
30/03/2019 קוקרירי נגד ראדניק סורדוליצה הפסד 2 : 0
16/03/2019 ראדניק סורדוליצה נגד נפרדק נצחון 1 : 0
10/03/2019 ספרטק סובוטיצה נגד ראדניק סורדוליצה הפסד 3 : 2
06/03/2019 ראדניק סורדוליצה נגד ווזדובאץ נצחון 2 : 1
02/03/2019 רדניצקי נגד ראדניק סורדוליצה הפסד 4 : 1
23/02/2019 ראדניק סורדוליצה נגד פ.צ. הכוכב האדום הפסד 0 : 1

דינמו ורנייה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/04/2019 דינמו ורנייה נגד ווזדובאץ סרבית ראשונה - פלייאוף נצחון 1 : 0
13/04/2019 מקווה סבץ' נגד דינמו ורנייה סרבית ראשונה - פלייאוף הפסד 2 : 0
07/04/2019 דינמו ורנייה נגד ראדניק סורדוליצה סרבית ראשונה - פלייאוף הפסד 0 : 3
03/04/2019 נובי סאד נגד דינמו ורנייה סרבית ראשונה - פלייאוף תיקו 0 : 0
30/03/2019 דינמו ורנייה נגד וויוודינה סרבית ראשונה - פלייאוף הפסד 1 : 3
15/03/2019 בקה פלנקה נגד דינמו ורנייה סרבית ראשונה - פלייאוף הפסד 5 : 1
10/03/2019 דינמו ורנייה נגד קוקרירי סרבית ראשונה - פלייאוף תיקו 0 : 0
06/03/2019 מקווה סבץ' נגד דינמו ורנייה סרבית ראשונה - פלייאוף תיקו 0 : 0
02/03/2019 דינמו ורנייה נגד נפרדק סרבית ראשונה - פלייאוף נצחון 4 : 0
24/02/2019 ראד בלגראד נגד דינמו ורנייה סרבית ראשונה - פלייאוף תיקו 1 : 1

ראדניק סורדוליצה נגד דינמו ורנייה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
07/04/2019 סרבית ראשונה - פלייאוף דינמו ורנייה נגד ראדניק סורדוליצה ראדניק סורדוליצה 0 : 3
03/11/2018 סרבית ראשונה - פלייאוף ראדניק סורדוליצה נגד דינמו ורנייה ראדניק סורדוליצה 2 : 0
09/06/2013 Serbia Srpska Liga - Belgrade דינמו ורנייה נגד ראדניק סורדוליצה ראדניק סורדוליצה 0 : 2
25/11/2012 Serbia Srpska Liga - Belgrade ראדניק סורדוליצה נגד דינמו ורנייה ראדניק סורדוליצה 2 : 0
06/06/2012 Serbia Srpska Liga - Belgrade דינמו ורנייה נגד ראדניק סורדוליצה דינמו ורנייה 1 : 0
27/11/2011 Serbia Srpska Liga - Belgrade ראדניק סורדוליצה נגד דינמו ורנייה ראדניק סורדוליצה 3 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

132. הסתיים ראדניק סורדוליצה - דינמו ורנייה (1+) 3.95 3.45 1.40 1 - 1 מידע נוסף
133. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ראדניק סורדוליצה - דינמו ורנייה 1.70 1.60 2 מידע נוסף
134. הסתיים מחצית ראשונה ראדניק סורדוליצה - דינמו ורנייה 2.25 1.90 3.45 1 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס