אנגליה

כדורגל - אנגליה - אנגלית ראשונה

42. הסתיים אוקספורד יונייטד - צ'רלטון S,D 2.65 2.70 2.00 2 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של צרלטון לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד במשחק שבו יחסי הכוחות מול צרלטון נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ צרלטון נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צרלטון במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שצרלטון נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צרלטון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מאוקספורד יונייטד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , צרלטון צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צרלטון שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של צרלטון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צרלטון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צרלטון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צרלטון שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של צרלטון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צרלטון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צרלטון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צרלטון במשחק חוץ שווה כוחות מול אוקספורד יונייטד , למרות שאוקספורד יונייטד מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של צרלטון טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צרלטון עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מאוקספורד יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    צרלטון בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מאוקספורד יונייטד ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צרלטון במשחק חוץ שווה כוחות מול אוקספורד יונייטד , למרות שאוקספורד יונייטד מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של צרלטון טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. צרלטון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד במשחק שווה כוחות מול צרלטון , אך מכיוון שאוקספורד יונייטד מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. אוקספורד יונייטד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. אוקספורד יונייטד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. אוקספורד יונייטד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוקספורד יונייטד מארחת את צרלטון במסגרת אנגלית ראשונה. אוקספורד יונייטד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 19 אפריל 2019. משחק בין אוקספורד יונייטד לצ'רלטון במסגרת האנגלית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אוקספורד יונייטד המארחת ממוקמת במקום ה-12 עם 53 נקודות ויחס שערים שלילי של -6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.19 וסופגת 1.33 שערים) כאשר מנגד צ'רלטון האורחת ממוקמת במקום ה-5 עם 79 נקודות ויחס שערים חיובי של 24 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.48 וסופגת 0.90 שערים).
במשחקים האחרונים אוקספורד יונייטד ניצחה 4 פעמים (נגד וולסול, וויקומב, קובנטרי, ברדפורד), ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד ווימבלדון) כאשר מנגד צ'רלטון נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 4 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד לוטון,וויקומב,פלימות,ברדפורד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אוקספורד יונייטד ניצחה פעמיים ומנגד צ'רלטון ניצחה 8 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.67 -0.67
סיכום כללי אוקספורד יונייטד (10), צ'רלטון (10) -3 -0.40
סיכום בית חוץ אוקספורד יונייטד (5), צ'רלטון (5) -1 -0.40
ראש בראש כללי אוקספורד יונייטד (15) נגד צ'רלטון (15) 2 -1.07
ראש בראש בית חוץ אוקספורד יונייטד (6) נגד צ'רלטון (6) -4 -1.67

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אוקספורד יונייטד צ'רלטון
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.33 5.00
סיכום כללי אוקספורד יונייטד (10), צ'רלטון (10) 3 6
סיכום בית חוץ אוקספורד יונייטד (5), צ'רלטון (5) 2 3
ראש בראש כללי אוקספורד יונייטד (15) נגד צ'רלטון (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אוקספורד יונייטד (6) נגד צ'רלטון (6) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
42 21 21 מספר משחקים 21 21 42
13 3 10 נצחונות 14 9 23
14 11 3 תיקו 5 5 10
15 7 8 הפסדים 2 7 9
50 20 30 שערים שהבקיעו 33 29 62
56 32 24 שערים שספגו 15 23 38
13 7 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 8 7 15
14 9 5 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 4 7
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.2 1.0 1.4 ממוצע שערים למשחק 1.6 1.4 1.5
1.3 1.5 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.1 0.9
0.3 0.3 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.3 0.4
0.3 0.4 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.2 0.2
43" 43" 44" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 34" 32" 33"
41" 32" 50" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 40" 44" 42"
התפלגות זמני הבקעה
12.0%
0-15
16.1%
14.0%
15-30
14.5%
10.0%
30-45
14.5%
22.0%
45-60
22.6%
16.0%
60-75
12.9%
26.0%
75-90
19.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אוקספורד יונייטד (10), צ'רלטון (10) 1.70 2
סיכום בית חוץ אוקספורד יונייטד (5), צ'רלטון (5) 1.60 0.5
ראש בראש כללי אוקספורד יונייטד (15) נגד צ'רלטון (15) 2.80 2
ראש בראש בית חוץ אוקספורד יונייטד (6) נגד צ'רלטון (6) 2.67 2
תאריך שעה 1 X 2
16/04/201916:102.352.652.25
17/04/201908:152.402.652.20
19/04/201910:402.552.652.05
19/04/201910:552.602.652.05
19/04/201911:402.652.702.00

אנגלית ראשונה 20/04/2019 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לוטון422512537 - 814487
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
2בארנסלי422313635 - 723782
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
3סנדרלנד412117341 - 743380
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
4פורטסמות'412311744 - 753180
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
5צ'רלטון422310938 - 622479
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
6דונקסטר4219121152 - 711969
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
7פטרבורו4118101354 - 63964
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
8קובנטרי4217101549 - 50161
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
9בארטון אלביון4216121448 - 601260
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
10בלקפול4214161246 - 47158
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
11פליטווד טאון4115111547 - 54756
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
12אוקספורד יונייטד4213141556 - 50-653
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
13שרוסברי4212141653 - 47-650
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
14בריסטול רוברס4212131747 - 44-349
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
15ג'ילינגהאם421392068 - 54-1448
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
16אקרינגטון סטנלי4212121861 - 43-1848
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
17וויקומב4212111964 - 52-1247
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
18פלימות4212111967 - 51-1647
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
19סקאנת'ורפ421292173 - 49-2445
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
20רוצ'דייל421292183 - 51-3245
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
21ווימבלדון421282259 - 37-2244
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
22סאות'נד יונייטד421272363 - 49-1443
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
23וולסול421192269 - 45-2442
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
24ברדפורד421062672 - 45-2736
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

אוקספורד יונייטד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
13/04/2019 אוקספורד יונייטד נגד ווימבלדון תיקו 0 : 0
06/04/2019 וולסול נגד אוקספורד יונייטד ניצחון 1 : 3
30/03/2019 אוקספורד יונייטד נגד וויקומב נצחון 2 : 1
23/03/2019 קובנטרי נגד אוקספורד יונייטד ניצחון 0 : 1
16/03/2019 אוקספורד יונייטד נגד ברדפורד נצחון 1 : 0
12/03/2019 רוצ'דייל נגד אוקספורד יונייטד תיקו 0 : 0
09/03/2019 ג'ילינגהאם נגד אוקספורד יונייטד הפסד 1 : 0
02/03/2019 אוקספורד יונייטד נגד סקאנת'ורפ נצחון 2 : 1
23/02/2019 בלקפול נגד אוקספורד יונייטד ניצחון 0 : 1
16/02/2019 אוקספורד יונייטד נגד פטרבורו הפסד 0 : 1

צ'רלטון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
13/04/2019 צ'רלטון נגד לוטון אנגלית ראשונה נצחון 3 : 1
09/04/2019 וויקומב נגד צ'רלטון אנגלית ראשונה ניצחון 0 : 1
06/04/2019 פלימות נגד צ'רלטון אנגלית ראשונה ניצחון 0 : 2
30/03/2019 צ'רלטון נגד ברדפורד אנגלית ראשונה נצחון 1 : 0
16/03/2019 בריסטול רוברס נגד צ'רלטון אנגלית ראשונה תיקו 0 : 0
12/03/2019 צ'רלטון נגד בארטון אלביון אנגלית ראשונה נצחון 2 : 1
09/03/2019 צ'רלטון נגד פורטסמות' אנגלית ראשונה נצחון 2 : 1
02/03/2019 דונקסטר נגד צ'רלטון אנגלית ראשונה תיקו 1 : 1
23/02/2019 ווימבלדון נגד צ'רלטון אנגלית ראשונה ניצחון 1 : 2
16/02/2019 צ'רלטון נגד בלקפול אנגלית ראשונה תיקו 0 : 0

אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
23/10/2018 אנגלית ראשונה צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד תיקו 1 : 1
03/02/2018 אנגלית ראשונה צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד אוקספורד יונייטד 2 : 3
09/01/2018 גביע הליגות הנמוכות צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד תיקו 1 : 1
17/10/2017 אנגלית ראשונה אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון תיקו 1 : 1
21/02/2017 אנגלית ראשונה צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד אוקספורד יונייטד 0 : 1
24/09/2016 אנגלית ראשונה אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון תיקו 1 : 1
21/01/2014 מוק' גביע אנגלי אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון צ'רלטון 0 : 3
14/01/2014 מוק' גביע אנגלי צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד תיקו 2 : 2
06/08/2013 גביע הליגה האנגלי צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד צ'רלטון 4 : 0
16/01/1998 צ'מפיונשיפ אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון צ'רלטון 1 : 2
15/08/1997 צ'מפיונשיפ צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד צ'רלטון 3 : 2
29/11/1996 צ'מפיונשיפ אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון צ'רלטון 0 : 2
25/10/1996 צ'מפיונשיפ צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד צ'רלטון 2 : 0
11/02/1994 צ'מפיונשיפ אוקספורד יונייטד נגד צ'רלטון צ'רלטון 0 : 4
29/10/1993 צ'מפיונשיפ צ'רלטון נגד אוקספורד יונייטד צ'רלטון 1 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס