שלח טופס
איסלנד

כדורגל - איסלנד - גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט

98. הסתיים אקרנס - קיי.איי. אקוריירי S,D 1.90 3.10 2.45 4 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    אקרנס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מקיי.איי. אקוריירי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מקיי.איי. אקוריירי , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס במשחק לא קל מול קיי.איי. אקוריירי , אך מכיוון שאקרנס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס במשחק שווה כוחות מול קיי.איי. אקוריירי , אך מכיוון שאקרנס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקיי.איי. אקוריירי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקיי.איי. אקוריירי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס במשחק שווה כוחות מול קיי.איי. אקוריירי , אך מכיוון שאקרנס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מקיי.איי. אקוריירי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אקרנס מארחת את קיי.איי. אקוריירי במסגרת גביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט. אקרנס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
1.90 3.10 2.45
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום חמישי, תאריך 21 מרץ 2019. משחק בין אקרנס לקיי.איי. אקוריירי במסגרת הגביע הליגה האיסלנדי,שלב הנוקאאוט.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים אקרנס ניצחה פעמיים (נגד סלפוס, מגני), ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד פורטור, ויקינגור אולפסויק, אייג'.קיי) כאשר מנגד במשחקים האחרונים קיי.איי. אקוריירי ניצחה פעם אחת (נגד גרינדביק), הפסידה פעם אחת (נגד בריידבליק) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד סטיארנן, ואלור, ויקינגור רקיאוויק).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אקרנס ניצחה 8 פעמים ומנגד קיי.איי. אקוריירי ניצחה פעם אחת ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.66 1.67
סיכום כללי אקרנס (10), קיי.איי. אקוריירי (10) 5 1.30
סיכום בית חוץ אקרנס (5), קיי.איי. אקוריירי (5) 2 1.80
ראש בראש כללי אקרנס (15) נגד קיי.איי. אקוריירי (15) 2 1.33
ראש בראש בית חוץ אקרנס (8) נגד קיי.איי. אקוריירי (8) 2 1.25

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אקרנס קיי.איי. אקוריירי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.33 -0.33
סיכום כללי אקרנס (10), קיי.איי. אקוריירי (10) 4 -1
סיכום בית חוץ אקרנס (5), קיי.איי. אקוריירי (5) 1 -1
ראש בראש כללי אקרנס (15) נגד קיי.איי. אקוריירי (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אקרנס (8) נגד קיי.איי. אקוריירי (8) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
0 0 0 מספר משחקים 0 0 0
0 0 0 נצחונות 0 0 0
0 0 0 תיקו 0 0 0
0 0 0 הפסדים 0 0 0
0 0 0 שערים שהבקיעו 0 0 0
0 0 0 שערים שספגו 0 0 0
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.0 0.0 0.0 ממוצע שערים למשחק 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
- - - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - - -
- - - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון - - -
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אקרנס (10), קיי.איי. אקוריירי (10) 3.35 3
סיכום בית חוץ אקרנס (5), קיי.איי. אקוריירי (5) 2.70 3
ראש בראש כללי אקרנס (15) נגד קיי.איי. אקוריירי (15) 3.33 2
ראש בראש בית חוץ אקרנס (8) נגד קיי.איי. אקוריירי (8) 3.50 2
תאריך שעה 1 X 2
20/03/201915:252.003.652.10
21/03/201909:352.003.402.20
21/03/201911:202.003.152.30
21/03/201911:402.003.102.35
21/03/201917:301.903.102.45

אקרנס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/09/2018 אקרנס נגד פורטור תיקו 1 : 1
15/09/2018 סלפוס נגד אקרנס ניצחון 1 : 3
08/09/2018 אקרנס נגד ויקינגור אולפסויק תיקו 1 : 1
01/09/2018 מגני נגד אקרנס ניצחון 2 : 3
24/08/2018 אקרנס נגד אייג'.קיי תיקו 0 : 0
18/08/2018 IR נגד אקרנס ניצחון 0 : 2
14/08/2018 אקרנס נגד פראם נצחון 2 : 0
09/08/2018 ניארדביק נגד אקרנס ניצחון 1 : 2
01/08/2018 האוקאר נגד אקרנס ניצחון 1 : 3
27/07/2018 אקרנס נגד ת'ור אקוריירי נצחון 5 : 0

קיי.איי. אקוריירי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
29/09/2018 בריידבליק נגד קיי.איי. אקוריירי איסלנדית ראשונה הפסד 4 : 0
23/09/2018 קיי.איי. אקוריירי נגד גרינדביק איסלנדית ראשונה נצחון 4 : 3
19/09/2018 סטיארנן נגד קיי.איי. אקוריירי איסלנדית ראשונה תיקו 1 : 1
02/09/2018 קיי.איי. אקוריירי נגד ואלור איסלנדית ראשונה תיקו 3 : 3
25/08/2018 ויקינגור רקיאוויק נגד קיי.איי. אקוריירי איסלנדית ראשונה תיקו 2 : 2
19/08/2018 קיי.איי. אקוריירי נגד קיי.אר איסלנדית ראשונה הפסד 0 : 1
12/08/2018 קפלאביק נגד קיי.איי. אקוריירי איסלנדית ראשונה ניצחון 0 : 3
08/08/2018 קיי.איי. אקוריירי נגד אף.אייג' איסלנדית ראשונה תיקו 1 : 1
29/07/2018 איי.בי.וי נגד קיי.איי. אקוריירי איסלנדית ראשונה הפסד 2 : 1
22/07/2018 קיי.איי. אקוריירי נגד פאלקיר איסלנדית ראשונה נצחון 5 : 1

אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
10/09/2017 איסלנדית ראשונה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי אקרנס 2 : 0
14/06/2017 איסלנדית ראשונה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס תיקו 0 : 0
20/09/2014 איסלנדית שנייה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס תיקו 2 : 2
15/07/2014 איסלנדית שנייה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי קיי.איי. אקוריירי 2 : 4
10/09/2011 איסלנדית שנייה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי אקרנס 5 : 0
08/07/2011 איסלנדית שנייה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס אקרנס 1 : 4
18/09/2010 איסלנדית שנייה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי אקרנס 5 : 1
14/07/2010 איסלנדית שנייה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס תיקו 1 : 1
22/08/2009 איסלנדית שנייה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס אקרנס 0 : 1
21/06/2009 איסלנדית שנייה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי תיקו 1 : 1
07/08/2004 איסלנדית ראשונה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס אקרנס 0 : 5
31/05/2004 איסלנדית ראשונה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי אקרנס 2 : 1
16/08/2003 איסלנדית ראשונה קיי.איי. אקוריירי נגד אקרנס אקרנס 2 : 3
15/06/2003 איסלנדית ראשונה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי תיקו 1 : 1
16/08/2002 איסלנדית ראשונה אקרנס נגד קיי.איי. אקוריירי תיקו 1 : 1
Ólafsson
Gudmundsson
Gunnarsson
Þorsteinsson
Einarsson
Flosason
Gudjónsson
Hafsteinsson
Valdimarsson
Þórðarson
Gíslason
Hafsteinsson
Joksimović
Jónasson
Trninić
Williams
Nkumu
Sigurgeirsson
Hallgrímur Steingrímsson
Hrannar Steingrímsson
Thorsteinsson
Aðal­steins­son
Sigurgeirsson
Tufegdžić

1-5-3

5-5-3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

99. הסתיים אקרנס - קיי.איי. אקוריירי (1+) 3.20 3.65 1.50 4 - 0 מידע נוסף
100. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אקרנס - קיי.איי. אקוריירי 1.35 2.10 4 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס