ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - גביע ארגנטינאי

291. הסתיים טוקומן - אתלטיקו פלטנסה S,D 2.55 2.55 2.15 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    טוקומן במשחק שבו יחסי הכוחות מול אתלטיקו פלטנסה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש טוקומן נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מטוקומן , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו פלטנסה במשחק חוץ שווה כוחות מול טוקומן , למרות שטוקומן מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של אתלטיקו פלטנסה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו פלטנסה במשחק חוץ שווה כוחות מול טוקומן , למרות שטוקומן מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של אתלטיקו פלטנסה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו פלטנסה במשחק חוץ יחסית לא קל מול טוקומן , על פי מדד העוצמה ממוצע אתלטיקו פלטנסה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. אתלטיקו פלטנסה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן במשחק יחסית לא קל מול אתלטיקו פלטנסה , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שטוקומן לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן במשחק יחסית לא קל מול אתלטיקו פלטנסה , על פי מדד עוצמה ראש בראש ביחד עם העובדה שטוקומן לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן במשחק שווה כוחות מול אתלטיקו פלטנסה , אך מכיוון שטוקומן מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוקומן מארחת את אתלטיקו פלטנסה במסגרת גביע ארגנטינאי. טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יחס הליין של טוקומן עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור על אתלטיקו פלטנסה עם רמת ביטחון של 10

  • ABCD

    יחס הליין של טוקומן עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 10

  • ABCD

    יחס הליין של טוקומן עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 240

יום חמישי, תאריך 21 מרץ 2019. משחק בין טוקומן לאתלטיקו פלטנסה במסגרת הגביע ארגנטינאי.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
טוקומן עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד ולז סארספילד,ריבר פלייט) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אתלטיקו פלטנסה ניצחה 3 פעמים (נגד ארסאנל, גימנסיה מנדוזה, אלמאגרו), הפסידה פעם אחת (נגד אגרופקואריו) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד וייה דלמינה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה טוקומן ניצחה פעם אחת ומנגד אתלטיקו פלטנסה ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.66 -1.00
סיכום כללי טוקומן (10), אתלטיקו פלטנסה (10) -3 -1.00
סיכום בית חוץ טוקומן (5), אתלטיקו פלטנסה (5) 0 0.20
ראש בראש כללי טוקומן (2) נגד אתלטיקו פלטנסה (2) -2 1.00
ראש בראש בית חוץ טוקומן (1) נגד אתלטיקו פלטנסה (1) 2 3.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב טוקומן אתלטיקו פלטנסה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 0.33
סיכום כללי טוקומן (10), אתלטיקו פלטנסה (10) -2 1
סיכום בית חוץ טוקומן (5), אתלטיקו פלטנסה (5) -1 -1
ראש בראש כללי טוקומן (2) נגד אתלטיקו פלטנסה (2) -1 1
ראש בראש בית חוץ טוקומן (1) נגד אתלטיקו פלטנסה (1) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
23 12 11 מספר משחקים 10 9 19
11 6 5 נצחונות 5 3 8
6 2 4 תיקו 2 2 4
6 4 2 הפסדים 3 4 7
35 16 19 שערים שהבקיעו 14 9 23
27 16 11 שערים שספגו 6 8 14
5 1 4 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 4 9
8 4 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 4 8
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.3 1.7 ממוצע שערים למשחק 1.4 1.0 1.2
1.2 1.3 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.6 0.9 0.7
0.2 0.1 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.4 0.5
0.3 0.3 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.4 0.4
34" 43" 23" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 23" 28" 25"
42" 47" 33" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 16" 66" 41"
התפלגות זמני הבקעה
17.1%
0-15
17.4%
5.7%
15-30
17.4%
25.7%
30-45
13.0%
20.0%
45-60
30.4%
8.6%
60-75
4.3%
22.9%
75-90
17.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי טוקומן (10), אתלטיקו פלטנסה (10) 2.20 2.5
סיכום בית חוץ טוקומן (5), אתלטיקו פלטנסה (5) 1.90 1.5
ראש בראש כללי טוקומן (2) נגד אתלטיקו פלטנסה (2) 3.00 3
ראש בראש בית חוץ טוקומן (1) נגד אתלטיקו פלטנסה (1) 3.00 3
תאריך שעה 1 X 2
19/03/201907:001.303.305.50
19/03/201917:051.353.205.00
19/03/201917:151.353.204.90
19/03/201918:551.403.204.80
19/03/201923:101.403.204.65
20/03/201908:351.403.204.55
20/03/201910:101.453.204.25
20/03/201911:051.502.904.25
20/03/201911:101.602.853.70
20/03/201911:201.602.803.65
20/03/201911:251.702.753.45
20/03/201911:301.702.703.40
20/03/201911:401.752.703.25
20/03/201912:301.852.703.00
20/03/201912:401.852.702.95
20/03/201912:501.902.652.85
20/03/201913:052.002.652.70
20/03/201913:152.102.602.60
20/03/201913:452.052.652.65
20/03/201914:152.052.602.60
20/03/201914:202.052.652.65
20/03/201917:502.102.602.55
20/03/201919:552.152.552.50
20/03/201920:052.252.552.45
20/03/201922:452.302.552.35
21/03/201900:202.252.602.40
21/03/201900:552.352.602.25
21/03/201901:052.402.552.25
21/03/201901:202.552.552.15

טוקומן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/03/2019 ולז סארספילד נגד טוקומן הפסד 2 : 0
11/03/2019 טוקומן נגד ריבר פלייט הפסד 0 : 1
04/03/2019 באנפילד נגד טוקומן ניצחון 1 : 2
24/02/2019 טוקומן נגד ארגנטינוס ג'וניורס תיקו 0 : 0
21/02/2019 בוקה ג'וניורס נגד טוקומן ניצחון 1 : 2
15/02/2019 אוניון סנטה פה נגד טוקומן הפסד 3 : 0
09/02/2019 טוקומן נגד טאז'ראס דה קורדובה תיקו 0 : 0
04/02/2019 אתלטיקו פטרונטו פאראנה נגד טוקומן הפסד 3 : 0
26/01/2019 טוקומן נגד גימנסיה לה פלטה נצחון 4 : 1
01/12/2018 טוקומן נגד סן מרטין דה טוקומן הפסד 2 : 3

אתלטיקו פלטנסה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/03/2019 אתלטיקו פלטנסה נגד ארסאנל ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה נצחון 3 : 0
12/03/2019 אגרופקואריו נגד אתלטיקו פלטנסה ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה הפסד 2 : 0
03/03/2019 אתלטיקו פלטנסה נגד וייה דלמינה ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה תיקו 0 : 0
24/02/2019 גימנסיה מנדוזה נגד אתלטיקו פלטנסה ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה ניצחון 0 : 3
10/02/2019 אתלטיקו פלטנסה נגד אלמאגרו ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה נצחון 3 : 1
03/02/2019 סנטרל קורדובה נגד אתלטיקו פלטנסה ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה הפסד 1 : 0
08/12/2018 אתלטיקו פלטנסה נגד לוס אנדס ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה הפסד 0 : 1
02/12/2018 אתלטיקו רפאלה נגד אתלטיקו פלטנסה ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה תיקו 1 : 1
25/11/2018 אתלטיקו פלטנסה נגד אולימפו ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה נצחון 2 : 1
11/11/2018 גיירמו בראון נגד אתלטיקו פלטנסה ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה תיקו 0 : 0

טוקומן נגד אתלטיקו פלטנסה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
20/06/2009 ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה אתלטיקו פלטנסה נגד טוקומן אתלטיקו פלטנסה 2 : 1
13/12/2008 ליגה שניה העפלה/ירידה פלייאוף ארגנטינה טוקומן נגד אתלטיקו פלטנסה טוקומן 3 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

292. הסתיים אתלטיקו טוקומן (1+) - פלאטנסה 1.40 3.30 4.40 1 - 0 מידע נוסף
293. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אתלטיקו טוקומן - פלאטנסה 2.10 1.35 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס