אנגליה

כדורגל - אנגליה - צ'מפיונשיפ

116. הסתיים סטוק - לידס S,D 2.75 2.80 1.90 2 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    לידס במשחק לא קל מול סטוק , אך מכיוון שלידס נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מסטוק ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , לידס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק במשחק שבו יחסי הכוחות מול לידס נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש לידס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של לידס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של לידס.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של לידס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של לידס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לידס במשחק חוץ שווה כוחות מול סטוק , למרות שסטוק מארחת את המשחק , מדדי העוצמה הממוצע ומדד המומנטום המומצע של לידס טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    לידס במשחק חוץ שווה כוחות מול סטוק , למרות שסטוק מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של לידס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לידס במשחק חוץ יחסית לא קל מול סטוק , על פי מדד המומנטום הממוצע לידס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לידס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מסטוק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לידס במשחק חוץ שווה כוחות מול סטוק , למרות שסטוק מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של לידס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטוק מארחת את לידס במסגרת צמפיונשיפ. לידס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שבת, תאריך 19 ינואר 2019. משחק בין סטוק ללידס במסגרת הצ'מפיונשיפ.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סטוק המארחת ממוקמת במקום ה-15 עם 35 נקודות ויחס שערים שלילי של -3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.15 וסופגת 1.26 שערים) כאשר מנגד לידס האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 54 נקודות ויחס שערים חיובי של 18 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.70 וסופגת 1.04 שערים).
סטוק עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד שרוסברי,ברנטפורד) כאשר מנגד במשחקים האחרונים לידס ניצחה פעמיים (נגד דרבי קאונטי, בלקבורן), הפסידה 3 פעמים (נגד קווינס פארק ריינג'רס, נוטינגהאם פורסט, האל) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סטוק ניצחה 5 פעמים ומנגד לידס ניצחה 6 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 -0.67
סיכום כללי סטוק (10), לידס (10) -4 -0.60
סיכום בית חוץ סטוק (5), לידס (5) 0 0.20
ראש בראש כללי סטוק (15) נגד לידס (15) -2 0.13
ראש בראש בית חוץ סטוק (7) נגד לידס (7) 2 0.14

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סטוק לידס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.00 -1.33
סיכום כללי סטוק (10), לידס (10) -3 1
סיכום בית חוץ סטוק (5), לידס (5) -2 -2
ראש בראש כללי סטוק (15) נגד לידס (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ סטוק (7) נגד לידס (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
27 14 13 מספר משחקים 14 13 27
8 2 6 נצחונות 9 7 16
11 8 3 תיקו 3 3 6
8 4 4 הפסדים 2 3 5
31 16 15 שערים שהבקיעו 23 23 46
34 21 13 שערים שספגו 10 18 28
10 4 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 7 4 11
7 3 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 0 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.2 1.1 1.2 ממוצע שערים למשחק 1.6 1.8 1.7
1.3 1.5 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.4 1.0
0.4 0.3 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.3 0.4
0.3 0.2 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.0 0.1
43" 48" 37" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 57" 50" 54"
40" 38" 42" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 33" 22" 27"
התפלגות זמני הבקעה
9.7%
0-15
4.3%
16.1%
15-30
13.0%
9.7%
30-45
6.5%
22.6%
45-60
26.1%
22.6%
60-75
23.9%
19.4%
75-90
26.1%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סטוק (10), לידס (10) 2.70 3.5
סיכום בית חוץ סטוק (5), לידס (5) 2.90 4
ראש בראש כללי סטוק (15) נגד לידס (15) 2.27 4
ראש בראש בית חוץ סטוק (7) נגד לידס (7) 2.43 4
תאריך שעה 1 X 2
16/01/201916:102.502.752.05
16/01/201917:352.452.752.10
16/01/201917:402.352.752.15
16/01/201917:552.302.752.20
16/01/201919:252.402.752.15
17/01/201909:252.402.752.10
17/01/201916:052.502.752.05
18/01/201923:552.552.752.00
19/01/201907:002.502.752.05
19/01/201911:152.752.801.90

צ'מפיונשיפ 20/01/2019 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לידס27166528 - 461854
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
2נוריץ'28158536 - 521653
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
3שפילד יונייטד27155728 - 461850
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
4ווסט ברומיץ'27138635 - 552047
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
5מידלסברו271210519 - 301146
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
6דרבי קאונטי27127834 - 38443
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
7בריסטול סיטי27118829 - 34541
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
8נוטינגהאם פורסט27912631 - 39839
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
9בירמינגהאם28912733 - 40739
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
10האל271161033 - 39639
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
11קווינס פארק ריינג'רס271161035 - 33-239
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
12אסטון וילה27911743 - 49638
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
13סוונסי271071032 - 36437
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
14בלקבורן27910841 - 35-637
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
15סטוק27811834 - 31-335
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
16שפילד וונסדיי27881145 - 32-1332
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
17ברנטפורד277101037 - 39231
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
18פרסטון27791144 - 39-530
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
19וויגאן27851440 - 28-1229
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
20מילוול27771343 - 33-1028
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
21רות'רהאם275101242 - 25-1725
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
22רדינג27581441 - 30-1123
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
23בולטון27571540 - 18-2222
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
24איפסוויץ'27391546 - 22-2418
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת

סטוק

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
15/01/2019 סטוק נגד שרוסברי הפסד 2 : 3
12/01/2019 ברנטפורד נגד סטוק הפסד 3 : 1
05/01/2019 שרוסברי נגד סטוק תיקו 1 : 1
01/01/2019 סטוק נגד בריסטול סיטי הפסד 0 : 2
29/12/2018 בולטון נגד סטוק תיקו 0 : 0
26/12/2018 בירמינגהאם נגד סטוק הפסד 2 : 0
22/12/2018 סטוק נגד מילוול נצחון 1 : 0
15/12/2018 אסטון וילה נגד סטוק תיקו 2 : 2
08/12/2018 סטוק נגד איפסוויץ' נצחון 2 : 0
28/11/2018 סטוק נגד דרבי קאונטי נצחון 2 : 1

לידס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/01/2019 לידס נגד דרבי קאונטי צ'מפיונשיפ נצחון 2 : 0
06/01/2019 קווינס פארק ריינג'רס נגד לידס מוק' גביע אנגלי הפסד 2 : 1
01/01/2019 נוטינגהאם פורסט נגד לידס צ'מפיונשיפ הפסד 4 : 2
29/12/2018 לידס נגד האל צ'מפיונשיפ הפסד 0 : 2
26/12/2018 לידס נגד בלקבורן צ'מפיונשיפ נצחון 3 : 2
23/12/2018 אסטון וילה נגד לידס צ'מפיונשיפ ניצחון 2 : 3
15/12/2018 בולטון נגד לידס צ'מפיונשיפ ניצחון 0 : 1
08/12/2018 לידס נגד קווינס פארק ריינג'רס צ'מפיונשיפ נצחון 2 : 1
01/12/2018 שפילד יונייטד נגד לידס צ'מפיונשיפ ניצחון 0 : 1
27/11/2018 לידס נגד רדינג צ'מפיונשיפ נצחון 1 : 0

סטוק נגד לידס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
05/08/2018 צ'מפיונשיפ לידס נגד סטוק לידס 3 : 1
29/12/2006 צ'מפיונשיפ סטוק נגד לידס סטוק 3 : 1
13/10/2006 צ'מפיונשיפ לידס נגד סטוק סטוק 0 : 4
24/03/2006 צ'מפיונשיפ לידס נגד סטוק תיקו 0 : 0
27/12/2005 צ'מפיונשיפ סטוק נגד לידס לידס 0 : 1
21/01/2005 צ'מפיונשיפ סטוק נגד לידס לידס 0 : 1
27/09/2004 צ'מפיונשיפ לידס נגד סטוק תיקו 0 : 0
30/04/1982 פרמייר ליג לידס נגד סטוק תיקו 0 : 0
04/12/1981 פרמייר ליג סטוק נגד לידס לידס 1 : 2
13/02/1981 פרמייר ליג לידס נגד סטוק סטוק 1 : 3
05/09/1980 פרמייר ליג סטוק נגד לידס סטוק 3 : 0
07/04/1980 פרמייר ליג לידס נגד סטוק לידס 3 : 0
20/12/1979 פרמייר ליג סטוק נגד לידס לידס 0 : 2
11/04/1977 פרמייר ליג סטוק נגד לידס סטוק 2 : 1
09/11/1976 פרמייר ליג לידס נגד סטוק תיקו 1 : 1
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
אין מידע
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
23 K. Philips קשר מושהה לא משחק

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס