שלח טופס
ישראל

כדורגל - ישראל - ליגה לאומית

222. הסתיים הפועל כפר סבא - הפועל קטמון S,D 2.15 2.70 2.70 0 - 1 5 Live מידע נוסף
  • ABCD

    הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מהפועל קטמון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא במשחק יחסית לא קל מול הפועל קטמון , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שהפועל כפר סבא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מהפועל קטמון , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של הפועל כפר סבא לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא במשחק שבו יחסי הכוחות מול הפועל קטמון נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ הפועל כפר סבא נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מהפועל קטמון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מהפועל קטמון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא במשחק שווה כוחות מול הפועל קטמון , אך מכיוון שהפועל כפר סבא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל כפר סבא מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את הפועל קטמון במסגרת ליגה לאומית. הפועל כפר סבא עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 20 ינואר 2019. משחק בין הפועל כפר סבא להפועל קטמון במסגרת הליגה לאומית.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים הפועל כפר סבא ניצחה פעם אחת (נגד הפועל מרמורק), הפסידה פעמיים (נגד הפועל רמת גן, מכבי פתח תקוה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הפועל בני לוד, הפועל עפולה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים הפועל קטמון הפסידה 3 פעמים (נגד הפועל פתח תקוה, ביתר תל אביב/רמלה, הפועל תל אביב) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הפועל עכו, הפועל ראשון לציון).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה הפועל כפר סבא ניצחה פעם אחת ומנגד הפועל קטמון ניצחה פעמיים .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.66 1.33
סיכום כללי הפועל כפר סבא (10), הפועל קטמון (10) 1 0.60
סיכום בית חוץ הפועל כפר סבא (5), הפועל קטמון (5) 2 0.40
ראש בראש כללי הפועל כפר סבא (3) נגד הפועל קטמון (3) 2 -1.00
ראש בראש בית חוץ הפועל כפר סבא (1) נגד הפועל קטמון (1) -2 -3.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב הפועל כפר סבא הפועל קטמון
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -2.33
סיכום כללי הפועל כפר סבא (10), הפועל קטמון (10) -1 -2
סיכום בית חוץ הפועל כפר סבא (5), הפועל קטמון (5) -1 -3
ראש בראש כללי הפועל כפר סבא (3) נגד הפועל קטמון (3) 1 -1
ראש בראש בית חוץ הפועל כפר סבא (1) נגד הפועל קטמון (1) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
17 9 8 מספר משחקים 9 8 17
10 5 5 נצחונות 5 4 9
4 2 2 תיקו 2 2 4
3 2 1 הפסדים 2 2 4
30 14 16 שערים שהבקיעו 15 14 29
18 6 12 שערים שספגו 10 9 19
6 4 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 2 6
1 1 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 2 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.8 1.6 2.0 ממוצע שערים למשחק 1.7 1.8 1.7
1.1 0.7 1.5 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.1 1.1
0.4 0.4 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.3 0.4
0.1 0.1 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.3 0.1
46" 42" 50" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 56" 24" 41"
52" 68" 38" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 49" 43" 46"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
13.8%
3.3%
15-30
10.3%
26.7%
30-45
13.8%
26.7%
45-60
17.2%
26.7%
60-75
10.3%
16.7%
75-90
34.5%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי הפועל כפר סבא (10), הפועל קטמון (10) 2.50 1.5
סיכום בית חוץ הפועל כפר סבא (5), הפועל קטמון (5) 2.80 2.5
ראש בראש כללי הפועל כפר סבא (3) נגד הפועל קטמון (3) 3.67 3
ראש בראש בית חוץ הפועל כפר סבא (1) נגד הפועל קטמון (1) 5.00 5
תאריך שעה 1 X 2
16/01/201916:051.952.753.05
20/01/201911:152.052.752.85
20/01/201914:152.152.702.70

ליגה לאומית 20/01/2019 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1הפועל כפר סבא19105421 - 321135
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
2הפועל נצרת עילית1998214 - 251135
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
3סקציה נס ציונה20103725 - 371233
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
4הפועל עפולה2088414 - 241032
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
5הפועל קטמון1995521 - 30932
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
6הפועל אשקלון2088416 - 19332
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
7ביתר תל אביב/רמלה1994623 - 28531
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
8הפועל ראשון לציון2059625 - 23-224
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
9הפועל רמת גן2066823 - 19-424
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
10הפועל עכו1958620 - 16-423
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
11הפועל רמת השרון1957723 - 22-122
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
12הפועל איכסל20631126 - 20-621
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
13מכבי אחי נצרת2048824 - 13-1120
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
14הפועל פתח תקוה2077624 - 27317
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
15הפועל בני לוד20451130 - 18-1217
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
16הפועל מרמורק20261235 - 11-2412
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
* לקבוצת Hapoel Petah Tikva הופחתו 11 נק'

הפועל כפר סבא

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
14/01/2019 הפועל רמת גן נגד הפועל כפר סבא הפסד 2 : 1
04/01/2019 הפועל כפר סבא נגד הפועל בני לוד תיקו 1 : 1
31/12/2018 הפועל מרמורק נגד הפועל כפר סבא ניצחון 0 : 4
25/12/2018 הפועל כפר סבא נגד הפועל עפולה תיקו 1 : 1
21/12/2018 מכבי פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא הפסד 1 : 0
17/12/2018 הפועל כפר סבא נגד סקציה נס ציונה הפסד 1 : 5
07/12/2018 מכבי אחי נצרת נגד הפועל כפר סבא ניצחון 0 : 1
30/11/2018 הפועל עכו נגד הפועל כפר סבא ניצחון 0 : 1
12/11/2018 הפועל כפר סבא נגד הפועל פתח תקוה נצחון 2 : 1
26/10/2018 הפועל כפר סבא נגד ביתר תל אביב/רמלה נצחון 3 : 2

הפועל קטמון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/01/2019 הפועל קטמון נגד הפועל עכו ליגה לאומית תיקו 0 : 0
07/01/2019 הפועל פתח תקוה נגד הפועל קטמון ליגה לאומית הפסד 2 : 1
01/01/2019 הפועל קטמון נגד הפועל ראשון לציון ליגה לאומית תיקו 1 : 1
27/12/2018 ביתר תל אביב/רמלה נגד הפועל קטמון ליגה לאומית הפסד 2 : 0
23/12/2018 הפועל קטמון נגד הפועל תל אביב גביע המדינה הפסד 1 : 2
14/12/2018 הפועל נצרת עילית נגד הפועל קטמון ליגה לאומית תיקו 1 : 1
10/12/2018 הפועל קטמון נגד הפועל איכסל ליגה לאומית הפסד 1 : 3
03/12/2018 הפועל אשקלון נגד הפועל קטמון ליגה לאומית הפסד 2 : 0
09/11/2018 הפועל קטמון נגד הפועל רמת השרון ליגה לאומית נצחון 3 : 0
25/10/2018 הפועל רמת גן נגד הפועל קטמון ליגה לאומית ניצחון 0 : 1

הפועל כפר סבא נגד הפועל קטמון

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/09/2018 ליגה לאומית הפועל קטמון נגד הפועל כפר סבא הפועל כפר סבא 1 : 2
09/03/2018 ליגה לאומית הפועל כפר סבא נגד הפועל קטמון הפועל קטמון 1 : 4
24/11/2017 ליגה לאומית הפועל קטמון נגד הפועל כפר סבא הפועל קטמון 2 : 1
Israeli
Aharon
Berkman
Izrin
Shelach
Fadida
Reinstein
Sasonker
Shekel
Kuku
Onyekachi
Levi
Busi
Lerman
Malka
Abuhatzira
Dahan
Hadar
Maman
Tamir
Agade
Ben Shimon
Shalom

2-4-4

3-5-3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

223. הסתיים הפועל כפר סבא - הפועל קטמון ירושלים (1+) 3.80 3.40 1.45 0 - 1 מידע נוסף
224. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) הפועל כפר סבא - הפועל קטמון ירושלים S,D 2.75 1.75 2.90 1 מידע נוסף
225. הסתיים מחצית ראשונה הפועל כפר סבא - הפועל קטמון ירושלים 2.70 1.80 3.10 0 - 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס