אנגליה

כדורגל - אנגליה - אנגלית ראשונה

182. הסתיים בריסטול רוברס - ווימבלדון S,D 2.10 2.75 2.50 2 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס במשחק יחסית לא קל מול ווימבלדון , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שבריסטול רוברס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס במשחק שווה כוחות מול ווימבלדון , אך מכיוון שבריסטול רוברס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס במשחק שווה כוחות מול ווימבלדון , אך מכיוון שבריסטול רוברס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מווימבלדון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס במשחק שווה כוחות מול ווימבלדון , אך מכיוון שבריסטול רוברס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מווימבלדון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס במשחק יחסית לא קל מול ווימבלדון , על פי מדד עוצמה ראש בראש ביחד עם העובדה שבריסטול רוברס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בריסטול רוברס מארחת את ווימבלדון במסגרת אנגלית ראשונה. בריסטול רוברס עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.10 2.75 2.50
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שלישי, תאריך 23 אוקטובר 2018. משחק בין בריסטול רוברס לווימבלדון במסגרת האנגלית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
בריסטול רוברס המארחת ממוקמת במקום ה-20 עם 11 נקודות ויחס שערים שלילי של -4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.64 וסופגת 0.93 שערים) כאשר מנגד ווימבלדון האורחת ממוקמת במקום ה-21 עם 11 נקודות ויחס שערים שלילי של -10 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.71 וסופגת 1.43 שערים).
במשחקים האחרונים בריסטול רוברס ניצחה פעם אחת (נגד יאוביל), הפסידה פעמיים (נגד בארטון אלביון, וולסול) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אוקספורד יונייטד, רוצ'דייל) כאשר מנגד ווימבלדון נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד בלקפול,פורטסמות',פלימות,ברדפורד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה בריסטול רוברס ניצחה 7 פעמים ומנגד ווימבלדון ניצחה 3 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.67 1.67
סיכום כללי בריסטול רוברס (10), ווימבלדון (10) 3 0.90
סיכום בית חוץ בריסטול רוברס (5), ווימבלדון (5) 4 1.60
ראש בראש כללי בריסטול רוברס (12) נגד ווימבלדון (12) -4 0.50
ראש בראש בית חוץ בריסטול רוברס (6) נגד ווימבלדון (6) -2 1.17

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב בריסטול רוברס ווימבלדון
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -3.00
סיכום כללי בריסטול רוברס (10), ווימבלדון (10) -1 -4
סיכום בית חוץ בריסטול רוברס (5), ווימבלדון (5) 1 -3
ראש בראש כללי בריסטול רוברס (12) נגד ווימבלדון (12) -2 2
ראש בראש בית חוץ בריסטול רוברס (6) נגד ווימבלדון (6) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
11 6 5 מספר משחקים 7 7 14
2 1 1 נצחונות 1 2 3
4 3 1 תיקו 1 1 2
5 2 3 הפסדים 5 4 9
9 4 5 שערים שהבקיעו 7 3 10
11 5 6 שערים שספגו 12 8 20
3 2 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 3 4
5 3 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 4 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 0.7 1.0 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.4 0.7
1.0 0.8 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.7 1.1 1.4
0.3 0.3 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.4 0.3
0.5 0.5 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.6 0.4
52" 49" 55" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 59" 50"
38" 48" 30" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 33" 30" 32"
התפלגות זמני הבקעה
22.2%
0-15
10.0%
33.3%
15-30
10.0%
0.0%
30-45
10.0%
11.1%
45-60
30.0%
0.0%
60-75
30.0%
33.3%
75-90
10.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי בריסטול רוברס (10), ווימבלדון (10) 1.85 1
סיכום בית חוץ בריסטול רוברס (5), ווימבלדון (5) 2.00 1
ראש בראש כללי בריסטול רוברס (12) נגד ווימבלדון (12) 2.17 1
ראש בראש בית חוץ בריסטול רוברס (6) נגד ווימבלדון (6) 2.50 4
תאריך שעה 1 X 2
21/10/201816:101.952.802.65
21/10/201818:451.952.752.65
22/10/201813:452.052.702.55
22/10/201814:202.102.702.50
23/10/201807:202.102.652.50
23/10/201811:202.052.702.55
23/10/201812:552.102.652.50
23/10/201815:352.052.702.55
23/10/201820:402.152.702.40
23/10/201821:052.102.702.45
23/10/201821:202.102.752.50

אנגלית ראשונה 24/10/2018 05:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פורטסמות'14103111 - 241333
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
2פטרבורו1483320 - 301027
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
3סנדרלנד1375113 - 261326
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
4אקרינגטון סטנלי1475213 - 18526
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
5בארנסלי1374211 - 261525
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
6דונקסטר1474319 - 24525
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
7לוטון1464418 - 21322
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
8וולסול1364314 - 15122
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
9צ'רלטון1363418 - 21321
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
10קובנטרי1463514 - 13-121
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
11פליטווד טאון1455413 - 21820
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
12סאות'נד יונייטד1462618 - 18020
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
13בלקפול124719 - 14519
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
14בארטון אלביון1352617 - 16-117
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
15סקאנת'ורפ1445529 - 22-717
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
16רוצ'דייל1444628 - 21-716
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
17וויקומב1436521 - 17-415
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
18שרוסברי1426615 - 11-412
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
19ג'ילינגהאם1333725 - 18-712
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
20בריסטול רוברס1425713 - 9-411
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
21ווימבלדון1432920 - 10-1011
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
22אוקספורד יונייטד1424823 - 13-1010
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
23ברדפורד14311022 - 10-1210
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
24פלימות1414925 - 11-147
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה

בריסטול רוברס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/10/2018 בריסטול רוברס נגד אוקספורד יונייטד תיקו 0 : 0
13/10/2018 בארטון אלביון נגד בריסטול רוברס הפסד 1 : 0
09/10/2018 בריסטול רוברס נגד יאוביל נצחון 2 : 0
06/10/2018 בריסטול רוברס נגד וולסול הפסד 0 : 1
02/10/2018 רוצ'דייל נגד בריסטול רוברס תיקו 0 : 0
29/09/2018 ברדפורד נגד בריסטול רוברס תיקו 0 : 0
22/09/2018 בריסטול רוברס נגד קובנטרי נצחון 3 : 1
18/09/2018 בריסטול רוברס נגד ווסטהאם מילואים נצחון 2 : 0
15/09/2018 לוטון נגד בריסטול רוברס הפסד 1 : 0
01/09/2018 שרוסברי נגד בריסטול רוברס תיקו 1 : 1

ווימבלדון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/10/2018 בלקפול נגד ווימבלדון אנגלית ראשונה הפסד 2 : 0
13/10/2018 ווימבלדון נגד פורטסמות' אנגלית ראשונה הפסד 1 : 2
06/10/2018 פלימות נגד ווימבלדון אנגלית ראשונה הפסד 1 : 0
02/10/2018 ווימבלדון נגד ברדפורד אנגלית ראשונה הפסד 0 : 1
29/09/2018 ווימבלדון נגד אוקספורד יונייטד אנגלית ראשונה נצחון 2 : 1
22/09/2018 אקרינגטון סטנלי נגד ווימבלדון אנגלית ראשונה הפסד 2 : 1
18/09/2018 ווימבלדון נגד Swan1sea City U21 גביע הליגות הנמוכות הפסד 0 : 1
15/09/2018 ווימבלדון נגד סקאנת'ורפ אנגלית ראשונה הפסד 2 : 3
08/09/2018 ג'ילינגהאם נגד ווימבלדון אנגלית ראשונה ניצחון 0 : 1
04/09/2018 צ'רלטון נגד ווימבלדון גביע הליגות הנמוכות תיקו 2 : 2

בריסטול רוברס נגד ווימבלדון

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
17/02/2018 אנגלית ראשונה ווימבלדון נגד בריסטול רוברס ווימבלדון 1 : 0
18/11/2017 אנגלית ראשונה בריסטול רוברס נגד ווימבלדון ווימבלדון 1 : 3
08/04/2017 אנגלית ראשונה ווימבלדון נגד בריסטול רוברס בריסטול רוברס 0 : 1
31/12/2016 אנגלית ראשונה בריסטול רוברס נגד ווימבלדון בריסטול רוברס 2 : 0
08/03/2016 אנגלית שניה בריסטול רוברס נגד ווימבלדון בריסטול רוברס 3 : 1
26/12/2015 אנגלית שניה ווימבלדון נגד בריסטול רוברס תיקו 0 : 0
05/04/2014 אנגלית שניה ווימבלדון נגד בריסטול רוברס תיקו 0 : 0
30/11/2013 אנגלית שניה בריסטול רוברס נגד ווימבלדון בריסטול רוברס 3 : 0
06/04/2013 אנגלית שניה בריסטול רוברס נגד ווימבלדון בריסטול רוברס 1 : 0
23/10/2012 אנגלית שניה ווימבלדון נגד בריסטול רוברס ווימבלדון 3 : 1
17/03/2012 אנגלית שניה בריסטול רוברס נגד ווימבלדון בריסטול רוברס 1 : 0
06/08/2011 אנגלית שניה ווימבלדון נגד בריסטול רוברס בריסטול רוברס 2 : 3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

183. הסתיים בריסטול רוברס - ווימבלדון (1+) 4.10 3.15 1.40 2 - 0 מידע נוסף
184. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) בריסטול רוברס - ווימבלדון 1.90 1.45 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס