אוסטריה

כדורגל - אוסטריה - אוסטרית שניה

31. הסתיים בלאו-וייס לינץ - סוורוסקי ווטנס S,D 2.45 3.05 1.95 2 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מבלאו-וייס לינץ ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סוורוסקי ווטנס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סוורוסקי ווטנס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ במשחק שבו יחסי הכוחות מול סוורוסקי ווטנס נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע סוורוסקי ווטנס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שסוורוסקי ווטנס נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סוורוסקי ווטנס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של סוורוסקי ווטנס.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סוורוסקי ווטנס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סוורוסקי ווטנס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סוורוסקי ווטנס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של סוורוסקי ווטנס.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סוורוסקי ווטנס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סוורוסקי ווטנס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מבלאו-וייס לינץ , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ שווה כוחות מול בלאו-וייס לינץ , למרות שבלאו-וייס לינץ מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של סוורוסקי ווטנס טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מבלאו-וייס לינץ , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ יחסית לא קל מול בלאו-וייס לינץ , על פי מדד המומנטום הכללי סוורוסקי ווטנס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ שווה כוחות מול בלאו-וייס לינץ , למרות שבלאו-וייס לינץ מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של סוורוסקי ווטנס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ שווה כוחות מול בלאו-וייס לינץ , למרות שבלאו-וייס לינץ מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של סוורוסקי ווטנס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מבלאו-וייס לינץ , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מבלאו-וייס לינץ , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מבלאו-וייס לינץ , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ יחסית לא קל מול בלאו-וייס לינץ , על פי מדד העוצמה בית חוץ סוורוסקי ווטנס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ שווה כוחות מול בלאו-וייס לינץ , למרות שבלאו-וייס לינץ מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של סוורוסקי ווטנס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוורוסקי ווטנס במשחק חוץ יחסית לא קל מול בלאו-וייס לינץ , על פי מדד העוצמה ראש בראש סוורוסקי ווטנס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בלאו-וייס לינץ מארחת את סוורוסקי ווטנס במסגרת אוסטרית שנייה. סוורוסקי ווטנס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 25 מאי 2018. משחק בין בלאו-וייס לינץ לסוורוסקי ווטנס במסגרת האוסטרית שנייה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
בלאו-וייס לינץ המארחת ממוקמת במקום ה-10 עם 25 נקודות ויחס שערים שלילי של -34 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.94 וסופגת 1.91 שערים) כאשר מנגד סוורוסקי ווטנס האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 39 נקודות ויחס שערים שלילי של -11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.23 וסופגת 1.54 שערים).
במשחקים האחרונים בלאו-וייס לינץ הפסידה 3 פעמים (נגד אוסטריה לוסטנאו, ריד, קאפפנברג) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הארטברג, ליפרינג) כאשר מנגד סוורוסקי ווטנס עם רצף של 2 תיקו במשחקים האחרונים (נגד ניושטאד,אוסטריה לוסטנאו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה בלאו-וייס לינץ ניצחה פעם אחת ומנגד סוורוסקי ווטנס ניצחה 4 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.67 -0.33
סיכום כללי בלאו-וייס לינץ (10), סוורוסקי ווטנס (10) -3 -1.40
סיכום בית חוץ בלאו-וייס לינץ (5), סוורוסקי ווטנס (5) -2 -0.60
ראש בראש כללי בלאו-וייס לינץ (9) נגד סוורוסקי ווטנס (9) -6 -0.67
ראש בראש בית חוץ בלאו-וייס לינץ (4) נגד סוורוסקי ווטנס (4) -4 -1.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב בלאו-וייס לינץ סוורוסקי ווטנס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.67 -1.00
סיכום כללי בלאו-וייס לינץ (10), סוורוסקי ווטנס (10) -4 -1
סיכום בית חוץ בלאו-וייס לינץ (5), סוורוסקי ווטנס (5) -3 -1
ראש בראש כללי בלאו-וייס לינץ (9) נגד סוורוסקי ווטנס (9) -3 3
ראש בראש בית חוץ בלאו-וייס לינץ (4) נגד סוורוסקי ווטנס (4) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
34 17 17 מספר משחקים 17 17 34
5 2 3 נצחונות 7 3 10
10 5 5 תיקו 3 5 8
19 10 9 הפסדים 7 9 16
33 15 18 שערים שהבקיעו 27 15 42
62 34 28 שערים שספגו 24 29 53
4 2 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 3 7
14 9 5 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 8 11
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 0.9 1.1 ממוצע שערים למשחק 1.6 0.9 1.2
1.8 2.0 1.7 ממוצע ספיגות למשחק 1.4 1.7 1.6
0.1 0.1 0.1 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.2 0.2
0.4 0.5 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.5 0.3
45" 40" 48" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 38" 47" 41"
35" 33" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 36" 45" 40"
התפלגות זמני הבקעה
9.1%
0-15
7.1%
15.2%
15-30
21.4%
15.2%
30-45
14.3%
18.2%
45-60
21.4%
18.2%
60-75
21.4%
24.2%
75-90
14.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי בלאו-וייס לינץ (10), סוורוסקי ווטנס (10) 2.30 2
סיכום בית חוץ בלאו-וייס לינץ (5), סוורוסקי ווטנס (5) 2.70 3
ראש בראש כללי בלאו-וייס לינץ (9) נגד סוורוסקי ווטנס (9) 2.00 1
ראש בראש בית חוץ בלאו-וייס לינץ (4) נגד סוורוסקי ווטנס (4) 1.50 2
תאריך שעה 1 X 2
23/05/201816:052.052.952.35
23/05/201818:352.052.852.40
24/05/201800:502.102.902.35
24/05/201812:302.102.902.30
24/05/201815:352.052.952.40
24/05/201816:302.102.902.35
24/05/201822:352.202.902.20
24/05/201823:152.202.902.25
24/05/201823:302.202.952.20
24/05/201823:552.252.902.15
25/05/201808:352.302.852.15
25/05/201812:202.352.902.10
25/05/201812:452.402.852.05
25/05/201813:552.452.902.00
25/05/201814:052.402.852.05
25/05/201814:102.352.902.10
25/05/201814:202.352.952.10
25/05/201817:052.303.002.05
25/05/201818:452.353.052.00
25/05/201819:452.403.052.00
25/05/201820:152.453.051.95

אוסטרית שניה 25/05/2018 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ואקר אינסברוק35218629 - 603171
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2הארטברג35198834 - 612765
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
3ניושטאד351710836 - 521661
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
4ריד351610940 - 612158
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
5ליפרינג351412943 - 571454
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
6אוסטריה לוסטנאו351291450 - 48-245
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
7סוורוסקי ווטנס351091654 - 43-1139
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
8קאפפנברג35981861 - 39-2235
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
9פלורידסדורפר35762275 - 35-4027
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
10בלאו-וייס לינץ355102067 - 33-3425
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

בלאו-וייס לינץ

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/05/2018 בלאו-וייס לינץ נגד אוסטריה לוסטנאו הפסד 0 : 2
11/05/2018 הארטברג נגד בלאו-וייס לינץ תיקו 2 : 2
04/05/2018 ריד נגד בלאו-וייס לינץ הפסד 1 : 0
27/04/2018 בלאו-וייס לינץ נגד קאפפנברג הפסד 0 : 2
24/04/2018 ליפרינג נגד בלאו-וייס לינץ תיקו 1 : 1
20/04/2018 בלאו-וייס לינץ נגד ניושטאד הפסד 0 : 3
13/04/2018 ואקר אינסברוק נגד בלאו-וייס לינץ הפסד 4 : 0
06/04/2018 סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ הפסד 1 : 0
03/04/2018 בלאו-וייס לינץ נגד פלורידסדורפר נצחון 1 : 0
16/03/2018 בלאו-וייס לינץ נגד הארטברג הפסד 1 : 3

סוורוסקי ווטנס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/05/2018 סוורוסקי ווטנס נגד ניושטאד אוסטרית שנייה תיקו 1 : 1
11/05/2018 אוסטריה לוסטנאו נגד סוורוסקי ווטנס אוסטרית שנייה תיקו 2 : 2
04/05/2018 ואקר אינסברוק נגד סוורוסקי ווטנס אוסטרית שנייה הפסד 2 : 0
27/04/2018 סוורוסקי ווטנס נגד פלורידסדורפר אוסטרית שנייה נצחון 2 : 0
24/04/2018 קאפפנברג נגד סוורוסקי ווטנס אוסטרית שנייה ניצחון 2 : 3
20/04/2018 סוורוסקי ווטנס נגד ליפרינג אוסטרית שנייה תיקו 0 : 0
13/04/2018 הארטברג נגד סוורוסקי ווטנס אוסטרית שנייה הפסד 4 : 0
10/04/2018 פלורידסדורפר נגד סוורוסקי ווטנס אוסטרית שנייה תיקו 0 : 0
06/04/2018 סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ אוסטרית שנייה נצחון 1 : 0
16/03/2018 סוורוסקי ווטנס נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטרית שנייה נצחון 2 : 0

בלאו-וייס לינץ נגד סוורוסקי ווטנס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
06/04/2018 אוסטרית שנייה סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ סוורוסקי ווטנס 1 : 0
17/11/2017 אוסטרית שנייה בלאו-וייס לינץ נגד סוורוסקי ווטנס סוורוסקי ווטנס 0 : 2
08/09/2017 אוסטרית שנייה סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ תיקו 2 : 2
14/04/2017 אוסטרית שנייה סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ תיקו 3 : 3
25/11/2016 אוסטרית שנייה בלאו-וייס לינץ נגד סוורוסקי ווטנס תיקו 0 : 0
16/09/2016 אוסטרית שנייה סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ תיקו 0 : 0
22/07/2016 אוסטרית שנייה בלאו-וייס לינץ נגד סוורוסקי ווטנס סוורוסקי ווטנס 0 : 3
11/06/2011 Austria Regionalliga סוורוסקי ווטנס נגד בלאו-וייס לינץ בלאו-וייס לינץ 0 : 1
08/06/2011 Austria Regionalliga בלאו-וייס לינץ נגד סוורוסקי ווטנס סוורוסקי ווטנס 0 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

32. הסתיים בלאו-וייס לינץ (1+) - וואטנס 1.50 3.60 3.35 2 - 2 מידע נוסף
33. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) בלאו-וייס לינץ - וואטנס 1.40 1.95 4 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס