ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - ארגנטינאית ראשונה

235. הסתיים רוסאריו סנטרל - ראסינג קלאב S,D 1.95 2.70 2.55 0 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל במשחק יחסית לא קל מול ראסינג קלאב , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שרוסאריו סנטרל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל במשחק שווה כוחות מול ראסינג קלאב , אך מכיוון שרוסאריו סנטרל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל במשחק שבו יחסי הכוחות מול ראסינג קלאב נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ רוסאריו סנטרל נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל במשחק יחסית לא קל מול ראסינג קלאב , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שרוסאריו סנטרל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל במשחק שווה כוחות מול ראסינג קלאב , אך מכיוון שרוסאריו סנטרל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מראסינג קלאב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל במשחק יחסית לא קל מול ראסינג קלאב , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שרוסאריו סנטרל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רוסאריו סנטרל מארחת את ראסינג קלאב במסגרת ארגנטינאית ראשונה. רוסאריו סנטרל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

    יחס הליין של רוסאריו סנטרל עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור על ראסינג קלאב עם רמת ביטחון של 20

  • ABCD

    יחס הליין של רוסאריו סנטרל עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 10

1 X 2
1.95 2.70 2.55
30% 33% 37%
(8 ממליצים) (9 ממליצים) (10 ממליצים)

יום ראשון, תאריך 22 אפריל 2018. משחק בין רוסאריו סנטרל לראסינג קלאב במסגרת הארגנטינאית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
רוסאריו סנטרל המארחת ממוקמת במקום ה-17 עם 31 נקודות ויחס שערים שלילי של -3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.22 וסופגת 1.35 שערים) כאשר מנגד ראסינג קלאב האורחת ממוקמת במקום ה-9 עם 36 נקודות ויחס שערים חיובי של 11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.70 וסופגת 1.22 שערים).
במשחקים האחרונים רוסאריו סנטרל ניצחה פעמיים (נגד בלגראנו, קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס), הפסידה פעמיים (נגד ריבר פלייט, אתלטיקו פטרונטו פאראנה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד סאו פאולו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ראסינג קלאב ניצחה פעם אחת (נגד ואסקו דה גמא), הפסידה פעמיים (נגד דיפנסה ג'סטיסיה, ריבר פלייט) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אוניברסידד דה צ'ילה, בלגראנו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה רוסאריו סנטרל ניצחה 6 פעמים ומנגד ראסינג קלאב ניצחה 4 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1 -0.67
סיכום כללי רוסאריו סנטרל (10), ראסינג קלאב (10) -2 -0.70
סיכום בית חוץ רוסאריו סנטרל (5), ראסינג קלאב (5) 2 1.40
ראש בראש כללי רוסאריו סנטרל (15) נגד ראסינג קלאב (15) 4 -0.13
ראש בראש בית חוץ רוסאריו סנטרל (8) נגד ראסינג קלאב (8) 2 0.25

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב רוסאריו סנטרל ראסינג קלאב
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -0.67
סיכום כללי רוסאריו סנטרל (10), ראסינג קלאב (10) -1 1
סיכום בית חוץ רוסאריו סנטרל (5), ראסינג קלאב (5) 1 -1
ראש בראש כללי רוסאריו סנטרל (15) נגד ראסינג קלאב (15) 2 -2
ראש בראש בית חוץ רוסאריו סנטרל (8) נגד ראסינג קלאב (8) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
22 11 11 מספר משחקים 11 12 23
8 2 6 נצחונות 7 3 10
7 6 1 תיקו 2 4 6
7 3 4 הפסדים 2 5 7
28 13 15 שערים שהבקיעו 23 16 39
29 17 12 שערים שספגו 8 20 28
6 1 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 0 4
4 1 3 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 2 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.2 1.4 ממוצע שערים למשחק 2.1 1.3 1.7
1.3 1.6 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.7 1.2
0.3 0.1 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.0 0.2
0.2 0.1 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.2 0.2
39" 45" 31" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 38" 30" 34"
40" 43" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 54" 37" 43"
התפלגות זמני הבקעה
21.4%
0-15
7.7%
14.3%
15-30
20.5%
10.7%
30-45
5.1%
14.3%
45-60
23.1%
14.3%
60-75
25.6%
25.0%
75-90
17.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי רוסאריו סנטרל (10), ראסינג קלאב (10) 3.35 3
סיכום בית חוץ רוסאריו סנטרל (5), ראסינג קלאב (5) 3.10 2.5
ראש בראש כללי רוסאריו סנטרל (15) נגד ראסינג קלאב (15) 2.40 5
ראש בראש בית חוץ רוסאריו סנטרל (8) נגד ראסינג קלאב (8) 2.50 5
תאריך שעה 1 X 2
17/04/201816:051.502.704.15
17/04/201819:251.602.653.55
17/04/201819:301.652.703.25
17/04/201822:101.702.703.20
18/04/201800:451.702.653.15
18/04/201814:051.752.703.00
18/04/201818:501.752.702.95
18/04/201821:151.802.652.80
19/04/201802:051.852.652.75
19/04/201802:251.902.652.70
20/04/201816:551.952.652.60
20/04/201817:001.952.652.55
22/04/201806:152.002.652.45
22/04/201810:252.052.652.45
22/04/201816:402.002.602.50
22/04/201818:501.952.702.60
22/04/201819:001.952.702.50
22/04/201819:101.952.702.55

ארגנטינאית ראשונה 23/04/2018 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בוקה ג'וניורס23162516 - 402450
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
2גודוי24145523 - 391647
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3סן לורנצו24137418 - 291146
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
4טאז'ראס דה קורדובה24135615 - 311644
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
5אינדפנדיינטה23126515 - 261142
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
6הוראקן23117519 - 27840
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
7ארגנטינוס ג'וניורס24123927 - 34739
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
8בלגראנו24910523 - 26337
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
9ראסינג קלאב23106728 - 391136
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
10אוניון סנטה פה2399521 - 29836
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
11ריבר פלייט23105826 - 32635
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
12דיפנסה ג'סטיסיה23105832 - 35335
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
13אסטודיאנטס לה פלטה24105921 - 23235
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
14קולון סנטה פה2297619 - 25634
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
15טוקומן2389622 - 26433
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
16באנפילד2487922 - 25331
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
17רוסאריו סנטרל2387831 - 28-331
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
18סן מרטין סן חואן24861031 - 26-530
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
19אתלטיקו פטרונטו פאראנה2377927 - 24-328
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
20ולז סארספילד2377931 - 26-528
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
21לאנוס24681037 - 20-1726
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
22ניואלס אולד בויס23761022 - 21-124
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
23גימנסיה לה פלטה24641439 - 22-1722
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
24טיגרה23311928 - 21-720
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
25קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס24461432 - 20-1218
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
26טמפרליי24381341 - 16-2517
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
27ארסאנל23281329 - 15-1414
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
28אולימפו24341742 - 12-3013
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
* לקבוצת Newell's Old Boys הופחתו 3 נק'

רוסאריו סנטרל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
15/04/2018 ריבר פלייט נגד רוסאריו סנטרל הפסד 2 : 0
13/04/2018 רוסאריו סנטרל נגד סאו פאולו תיקו 0 : 0
07/04/2018 רוסאריו סנטרל נגד בלגראנו נצחון 2 : 1
01/04/2018 אתלטיקו פטרונטו פאראנה נגד רוסאריו סנטרל הפסד 3 : 0
16/03/2018 רוסאריו סנטרל נגד קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס נצחון 3 : 1
11/03/2018 ולז סארספילד נגד רוסאריו סנטרל תיקו 2 : 2
03/03/2018 רוסאריו סנטרל נגד גודוי הפסד 1 : 2
24/02/2018 לאנוס נגד רוסאריו סנטרל תיקו 1 : 1
18/02/2018 רוסאריו סנטרל נגד אולימפו נצחון 5 : 0
13/02/2018 הוראקן נגד רוסאריו סנטרל ניצחון 2 : 3

ראסינג קלאב

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/04/2018 ראסינג קלאב נגד ואסקו דה גמא גביע ליברטדורס בית ג נצחון 4 : 0
14/04/2018 דיפנסה ג'סטיסיה נגד ראסינג קלאב ארגנטינאית ראשונה הפסד 3 : 2
08/04/2018 ראסינג קלאב נגד ריבר פלייט ארגנטינאית ראשונה הפסד 0 : 2
04/04/2018 אוניברסידד דה צ'ילה נגד ראסינג קלאב גביע ליברטדורס בית ג תיקו 1 : 1
31/03/2018 בלגראנו נגד ראסינג קלאב ארגנטינאית ראשונה תיקו 2 : 2
18/03/2018 ראסינג קלאב נגד אתלטיקו פטרונטו פאראנה ארגנטינאית ראשונה נצחון 5 : 0
10/03/2018 קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס נגד ראסינג קלאב ארגנטינאית ראשונה תיקו 1 : 1
05/03/2018 ראסינג קלאב נגד ולז סארספילד ארגנטינאית ראשונה נצחון 2 : 1
28/02/2018 ראסינג קלאב נגד קרוזיירו גביע ליברטדורס בית ג נצחון 4 : 2
24/02/2018 גודוי נגד ראסינג קלאב ארגנטינאית ראשונה ניצחון 1 : 2

רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/05/2017 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב רוסאריו סנטרל 4 : 1
14/02/2015 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל רוסאריו סנטרל 0 : 1
30/11/2014 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב ראסינג קלאב 0 : 3
10/05/2014 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל תיקו 0 : 0
29/11/2013 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב תיקו 1 : 1
30/01/2010 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל ראסינג קלאב 3 : 0
22/08/2009 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב רוסאריו סנטרל 1 : 0
12/04/2009 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב ראסינג קלאב 0 : 1
03/10/2008 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל ראסינג קלאב 4 : 1
04/05/2008 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב רוסאריו סנטרל 3 : 2
06/10/2007 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל תיקו 2 : 2
11/05/2007 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב רוסאריו סנטרל 1 : 0
03/11/2006 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל תיקו 1 : 1
10/03/2006 ארגנטינאית ראשונה רוסאריו סנטרל נגד ראסינג קלאב תיקו 1 : 1
01/10/2005 ארגנטינאית ראשונה ראסינג קלאב נגד רוסאריו סנטרל רוסאריו סנטרל 0 : 1
30 Ledesma
16 Martínez
2 Tobio
24 Parot
4 Ferrari
5 Gil
25 González
11José Luis Fernández
15 Camacho
9 Rubén
20 Zampedri
13 García
21 Schlegel
30 Sigali
16 Meli
4 Pillud
26 Saravia
28 Zaracho
22 Centurión
18 Solari
32 Triverio
11 Mansilla

2-4-4

5-3-2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס