אנגליה

כדורגל - אנגליה - צ'מפיונשיפ

214. הסתיים קווינס פארק ריינג'רס - נוטינגהאם פורסט S,D 1.85 2.80 2.85 2 - 5 מידע נוסף
  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס במשחק יחסית לא קל מול נוטינגהאם פורסט , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שקווינס פארק ריינגרס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס במשחק לא קל מול נוטינגהאם פורסט , אך מכיוון שקווינס פארק ריינגרס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס במשחק לא קל מול נוטינגהאם פורסט , אך מכיוון שקווינס פארק ריינגרס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קווינס פארק ריינגרס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס במשחק יחסית לא קל מול נוטינגהאם פורסט , על פי מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס במשחק יחסית לא קל מול נוטינגהאם פורסט , על פי מדד מומנטום הכללי היא בתקופה טובה יותר וצפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס במשחק שווה כוחות מול נוטינגהאם פורסט , אך מכיוון שקווינס פארק ריינגרס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שהיא במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי) , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קווינס פארק ריינגרס מארחת את נוטינגהאם פורסט במסגרת צמפיונשיפ. קווינס פארק ריינגרס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
1.85 2.80 2.85
32% 32% 36%
(8 ממליצים) (8 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שבת, תאריך 24 פברואר 2018. משחק בין קווינס פארק ריינג'רס לנוטינגהאם פורסט במסגרת הצ'מפיונשיפ.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קווינס פארק ריינג'רס המארחת ממוקמת במקום ה-15 עם 39 נקודות ויחס שערים שלילי של -10 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.09 וסופגת 1.39 שערים) כאשר מנגד נוטינגהאם פורסט האורחת ממוקמת במקום ה-17 עם 37 נקודות ויחס שערים שלילי של -15 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.09 וסופגת 1.55 שערים).
במשחקים האחרונים קווינס פארק ריינג'רס ניצחה פעמיים (נגד בולטון, בארנסלי), הפסידה 3 פעמים (נגד שפילד יונייטד, וולבס, בריסטול סיטי) כאשר מנגד נוטינגהאם פורסט עם רצף של 2 תיקו במשחקים האחרונים (נגד רדינג,בארטון אלביון).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קווינס פארק ריינג'רס ניצחה 4 פעמים ומנגד נוטינגהאם פורסט ניצחה 5 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.67 0.67
סיכום כללי קווינס פארק ריינג'רס (10), נוטינגהאם פורסט (10) 1 0.20
סיכום בית חוץ קווינס פארק ריינג'רס (5), נוטינגהאם פורסט (5) 3 0.20
ראש בראש כללי קווינס פארק ריינג'רס (15) נגד נוטינגהאם פורסט (15) -2 -0.40
ראש בראש בית חוץ קווינס פארק ריינג'רס (7) נגד נוטינגהאם פורסט (7) 2 0.86

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קווינס פארק ריינג'רס נוטינגהאם פורסט
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -3.00
סיכום כללי קווינס פארק ריינג'רס (10), נוטינגהאם פורסט (10) -1 -2
סיכום בית חוץ קווינס פארק ריינג'רס (5), נוטינגהאם פורסט (5) 2 -1
ראש בראש כללי קווינס פארק ריינג'רס (15) נגד נוטינגהאם פורסט (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ קווינס פארק ריינג'רס (7) נגד נוטינגהאם פורסט (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
33 17 16 מספר משחקים 17 16 33
10 2 8 נצחונות 7 4 11
9 5 4 תיקו 1 3 4
14 10 4 הפסדים 9 9 18
36 14 22 שערים שהבקיעו 18 18 36
46 27 19 שערים שספגו 24 27 51
6 1 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 4 8
9 7 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 7 5 12
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.8 1.4 ממוצע שערים למשחק 1.1 1.1 1.1
1.4 1.6 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.4 1.7 1.6
0.2 0.1 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.3 0.2
0.3 0.4 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.3 0.4
50" 40" 58" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 41" 47" 44"
44" 39" 52" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 29" 29" 29"
התפלגות זמני הבקעה
5.6%
0-15
8.3%
13.9%
15-30
16.7%
13.9%
30-45
22.2%
13.9%
45-60
16.7%
19.4%
60-75
5.6%
33.3%
75-90
30.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קווינס פארק ריינג'רס (10), נוטינגהאם פורסט (10) 2.20 2.5
סיכום בית חוץ קווינס פארק ריינג'רס (5), נוטינגהאם פורסט (5) 1.70 1
ראש בראש כללי קווינס פארק ריינג'רס (15) נגד נוטינגהאם פורסט (15) 2.67 4
ראש בראש בית חוץ קווינס פארק ריינג'רס (7) נגד נוטינגהאם פורסט (7) 3.14 2
תאריך שעה 1 X 2
21/02/201816:051.852.752.85
22/02/201811:151.802.803.00
22/02/201814:251.752.803.15
23/02/201815:201.752.803.05
24/02/201802:051.802.803.00
24/02/201812:551.802.802.95
24/02/201813:251.852.802.85

צ'מפיונשיפ 25/02/2018 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1וולבס33227426 - 593373
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2קרדיף33197727 - 492264
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3אסטון וילה33179730 - 491960
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
4דרבי קאונטי331611628 - 502259
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
5פולהאם331511737 - 551856
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
6בריסטול סיטי331412739 - 48954
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
7שפילד יונייטד331641339 - 46752
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
8מידלסברו331561231 - 431251
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
9פרסטון331215632 - 40851
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
10ברנטפורד331311940 - 501050
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
11לידס331371343 - 46346
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
12נוריץ'3312101137 - 34-346
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
13מילוול3311121035 - 39445
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
14איפסוויץ'331361443 - 44145
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
15קווינס פארק ריינג'רס331091446 - 36-1039
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
16שפילד וונסדיי338131240 - 35-537
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
17נוטינגהאם פורסט331141851 - 36-1537
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
18רדינג32891542 - 35-733
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
19בולטון33891651 - 29-2233
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
20האל337111550 - 44-632
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
21בירמינגהאם33861949 - 22-2730
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
22בארטון אלביון33781859 - 26-3329
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
23בארנסלי326101647 - 31-1628
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
24סנדרלנד335111758 - 34-2426
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

קווינס פארק ריינג'רס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/02/2018 שפילד יונייטד נגד קווינס פארק ריינג'רס הפסד 2 : 1
17/02/2018 קווינס פארק ריינג'רס נגד בולטון נצחון 2 : 0
10/02/2018 וולבס נגד קווינס פארק ריינג'רס הפסד 2 : 1
03/02/2018 קווינס פארק ריינג'רס נגד בארנסלי נצחון 1 : 0
27/01/2018 בריסטול סיטי נגד קווינס פארק ריינג'רס הפסד 2 : 0
20/01/2018 קווינס פארק ריינג'רס נגד מידלסברו הפסד 0 : 3
13/01/2018 בארטון אלביון נגד קווינס פארק ריינג'רס ניצחון 1 : 3
06/01/2018 קווינס פארק ריינג'רס נגד מילטון קינס דונס הפסד 0 : 1
01/01/2018 קווינס פארק ריינג'רס נגד קרדיף נצחון 2 : 1
29/12/2017 מילוול נגד קווינס פארק ריינג'רס הפסד 1 : 0

נוטינגהאם פורסט

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/02/2018 נוטינגהאם פורסט נגד רדינג צ'מפיונשיפ תיקו 1 : 1
17/02/2018 בארטון אלביון נגד נוטינגהאם פורסט צ'מפיונשיפ תיקו 0 : 0
10/02/2018 נוטינגהאם פורסט נגד האל צ'מפיונשיפ הפסד 0 : 2
03/02/2018 פולהאם נגד נוטינגהאם פורסט צ'מפיונשיפ הפסד 2 : 0
30/01/2018 נוטינגהאם פורסט נגד פרסטון צ'מפיונשיפ הפסד 0 : 3
27/01/2018 האל נגד נוטינגהאם פורסט מוק' גביע אנגלי הפסד 2 : 1
20/01/2018 וולבס נגד נוטינגהאם פורסט צ'מפיונשיפ ניצחון 0 : 2
13/01/2018 נוטינגהאם פורסט נגד אסטון וילה צ'מפיונשיפ הפסד 0 : 1
07/01/2018 נוטינגהאם פורסט נגד ארסנל מוק' גביע אנגלי נצחון 4 : 2
01/01/2018 לידס נגד נוטינגהאם פורסט צ'מפיונשיפ תיקו 0 : 0

קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
04/11/2017 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס נוטינגהאם פורסט 4 : 0
29/04/2017 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט קווינס פארק ריינג'רס 2 : 0
05/11/2016 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס תיקו 1 : 1
26/01/2016 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס תיקו 0 : 0
09/01/2016 מוק' גביע אנגלי נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס נוטינגהאם פורסט 1 : 0
12/09/2015 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט נוטינגהאם פורסט 1 : 2
12/04/2014 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט קווינס פארק ריינג'רס 5 : 2
26/12/2013 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס נוטינגהאם פורסט 2 : 0
13/02/2011 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט תיקו 1 : 1
13/11/2010 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס תיקו 0 : 0
26/01/2010 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס נוטינגהאם פורסט 5 : 0
22/08/2009 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט תיקו 1 : 1
07/02/2009 צ'מפיונשיפ נוטינגהאם פורסט נגד קווינס פארק ריינג'רס תיקו 2 : 2
18/10/2008 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט קווינס פארק ריינג'רס 2 : 1
29/04/2005 צ'מפיונשיפ קווינס פארק ריינג'רס נגד נוטינגהאם פורסט קווינס פארק ריינג'רס 2 : 1
1Alex Smithies
18 Robinson
6 Lynch
5 Onuoha
7 Freeman
21 Luongo
11 Scowen
3 Bidwell
22 Wszołek
17 Smith
37 Smyth
1 Pantilimon
13 Fox
3Tobias Figueiredo
11 Osborn
27 Darikwa
15 Tomlin
18 Colback
32 Watson
17 Brereton
23 Lolley
14 Cash

3-4-3

4-2-4

חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
36 D. Wheeler קשר פציעה בקרסול לא משחק
3 J. Bidwell מגן פגיעה בכתף ספק משחק
8 J. Cousins קשר מחלה ספק משחק
4 G. Hall מגן פציעה בברך ספק משחק
18 J. Robinson מגן פציעה ספק משחק
40 I. Sylla קשר פציעה בשריר התאומים ספק משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
2 E. Lichaj מגן מושהה לא משחק
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס